• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Rumple’s house • Beauty and the Beast •


    Belle keek Rumple iets argwanend aan toen hij opstond van de tafel. Ze draaide haar lichaam naar hem toe toen hij naast haar kwam staan. “Belle sinds ik jou in mijn leven hebt voel ik me weer gelukkig, jij haalt het goede in mij naar boven en daar ben ik blij mee daarom, ik hou van je,” het voelde alsof alle lucht uit Belle’s longen werd geslagen toen Rumple op een knie zakte. Ze sloeg een hand voor haar mond terwijl een glimlach over haar lippen trok. “Wil je mijn vrouw worden?” Haar blik schoot kort naar de prachtige ring in het doosje en daarna terug naar Rumple’s gezicht. “Oh mijn god. Ja! Ja natuurlijk!”


    --

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones

    'Misschien is het handiger als je nog even blijft zitten,' stelde Rapunzel haar vingers had ze om mijn pols geklemd, ik knikte en voorzichtig ging ik tegen de muur aan zitten. ''Wil je wat water?' ik knikte. 'Graag.''
    ''Ik ben echt je zusje, Killian Jones is mijn vader en moeder vertelde me dat jij een hele lieve baby was, het enige wat ik had van jou was je naam en je babydekentje.' Ik glimlachte bij de gedachte aan mijn moeder. ''Moeder.'' een traan rolde over mijn wang. ''Killian vertelde me ooit dat ze me in de steek had gelaten, dat ze me niet wilde maar uit eindelijk liet hij mij ook in de steek, hij liet me achter voor de deur van een weeshuis in Agrabah.''
    Ik keek Rapunzel aan. ''We moeten terug naar Corona, we moeten naar je ouders toe.'' zei i vastbesloten tegen haar.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel kwam snel in actie en vulde een glas water voor hem. Ze nam plaats naast hem op de grond terwijl ze het glas in zijn handen duwde. “We moeten terug naar Corona, we moeten naar je ouders toe,” Ze keek hem kort aan voor ze naar de tegels van de vloer keek. “Je moet eerst wat rusten, je hart was gestopt,” Een gevoel van paniek kwam opzetten bij de gedachte van haar ouders ontmoeten, wat waren de kansen dat ze haar geloven? Wat zou er gebeuren als ze fout zat? Ze keek opnieuw op naar hem en glimlachte zacht.


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    Hij glimlacht en er rolt vlak daarna een traan over zijn wang. 7'killian vertelde me ooit dat ze me in de steek had gelaten, dat ze me niet wilde maar uit eindelijk liet hij mij ook in de steek, hij liet me achter voor de deur van een weeshuis in Agrabah.''
    'Hij heeft mij ook achtergelaten, bij moeder toen ik 4 was,' ik besluit om hem nog niet te vertellen dat moeder dood is, dat die ik later vandaag als hij zich weer goed voelt.

    CALVINE ALATHEA PAN

    • 17 Years • Outfit • Daughter of Pan&Wendy • Talking to: ??? • Ice, flying, Black magic, blood magic and The Future.

    Ik genoot van mijn chocomel en mijn appeltaart, die ik er ook bij had besteld, en luisterde naar naar muziek op mijn telefoon. Mijn ogen hadden zich gericht op het raam en staarden naar buiten waar ik een paar kinderen zag spelen en ineens herinnerde ik mezelf eraan dat ik nog naar school moest, natuurlijk! Les geven! Ik nam de laatste slok en zette het bordje op de balie neer en terwijl ik afrekende bedacht ik alvast wat ik zo meteen allemaal nog moet doen. Ik zou beginnen bij de spellingschriften nakijken, daarna moet ik nog de werkboeken van Engels uitdelen en als de leerlingen er al zijn zou ik muziekles moeten geven. Snel rende ik naar school terwijl ik mijn ogen niet van mijn horloge af kon houden, nog 9 minuten voordat de bel zou gaan. Nog even kijken of mijn telefoon genoeg opgeladen is voor de les. Mijn hand ging door mijn handtas, naar mijn zakken en binnenzakken. Nergens was mijn telefoon te bekennen. Hij lag vast nog bij Granny's. Ongelukkig keek ik naar de poort van de school waarna ik me omdraaide en terug holde naar Granny's.
    Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:11 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones

    ´´Je moet eerst wat rusten je hart is gestopt.´´ ik knikte ze had gelijk ik voelde me nog wat zwak maar het werd al wat beter.
    ´Hij heeft mij ook achtergelaten, bij moeder toen ik 4 was.´ Ik keek Lucia aan en lachte even. ´Eens een piraat altijd een piraat he, wat een rot zak.´ zei ik tegen haar. ´Maar er is een ding wat ik me atlidj afvraag waarom heeft mijn moeder mij afgestaan? of was het een leugentje van Killian?' vroeg ik aan Lucia waarschijnlijk wist zei de antwoord.


    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    Ik ga voor Delmar zitten. 'Eens een piraat altijd een piraat he, wat een rot zak.' Ik lach even kort. 'Ja dat kun je wel zeggen.'
    ´Maar er is een ding wat ik me atlidj afvraag waarom heeft mijn moeder mij afgestaan? of was het een leugentje van Killian?' Ik weet het antwoord op zijn vraag. 'Nou kijk, ik weet ook alleen wat moeder zei of het waar is weet ik niet, maar ze zei dat ze een paar dagen naar jou geboorte zwaargewond was geraakt en ze stond op sterven. Ze heeft afscheid genomen van Killian en hij had toen jou meegenomen om voor je te zorgen, wat hij niet heeft gedaan,' zeg ik tegen hem. Ik kijk naar het meisje dat naast hem zit. 'Wie ben jij eigenlijk?' vraag ik vriendelijk.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel hield netjes haar afstand terwijl ze moeite had met het verhaal volgen, maar schijnbaar lukte hun het helemaal. Ze nam het lege glas aan van Delmar. “Wie ben je eigenlijk?” Rapunzel keek op naar het meisje, Lucia dacht ze opgevangen te hebben. “Rapunzel, dit is zegmaar mijn toren,” zei ze en glimlachte zacht. Ze speelde wat nerveus met een lok haar en zette het glas op de tafel neer.


    --

    [Center



    Rumplestiltskin

    Ik glimlachte door haar reactie “Oh mijn god. Ja! Ja natuurlijk!” ik pakte haar hand vast en schoof de ring om haar vinger. 'Ik ben de gelukkigste man op aarde.' ik gaf haar een kus op haar lippen. 'Ik ben blij dat je in mijn leven bent gekomen.' ik keek naar de borden en zag dat alles leeg was.
    Ik liep er heen en zette alles op de aanrecht. ''Ík moet nu even naar Jo toe maar we kunnen dadelijk wel samen de afwas doen?' zei ik glimlachend ik gaf haar nog een kus en liep weg naar Jo.


    Jo      Mari      Gold

    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    Ik schrik op uit gedachten wanneer ik mijn naam hoor, oh damn it, pap had het over mij. Snel sta ik op, waar moet ik nou achterhouden dat ik geen pizza heb, die zou al lang hier moeten zijn maar die zou ik nooit zo snel op kunnen, dan zou ik gesnapt zijn! Gewoon hopen dat hij het niet door heeft. Ik zie hem en probeer onschuldig te kijken, "He pap..." zeg ik liefjes, nee, dit is niet de juiste manier, dan zou hij nog meer iets door hebben. Meh, waarom, i khad het al gezegd!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Rumple’s house • Beauty and the Beast •


    ” 'Ik ben de gelukkigste man op aarde, 'Ik ben blij dat je in mijn leven bent gekomen.” Belle glimlachte en kon het niet laten de ring te bekijken terwijl Rumple de borden naar het aanrecht bracht. ''Ík moet nu even naar Jo toe maar we kunnen dadelijk wel samen de afwas doen?”
    “Is goed,” ze kwam overeind toen Rumple de keuken verliet en dronk haar glas snel leeg voor ze de lege glazen ook naar het aanrecht bracht. Belle liet de gootsteen vol lopen terwijl ze het afwasmiddel uit het kastje pakte.


    --

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones

    ''Nou kijk, ik weet ook alleen wat moeder zei of het waar is weet ik niet, maar ze zei dat ze een paar dagen naar jou geboorte zwaargewond was geraakt en ze stond op sterven. Ze heeft afscheid genomen van Killian en hij had toen jou meegenomen om voor je te zorgen, wat hij niet heeft gedaan,' Ik knikte, dus eigenlijk heeft Killian gelogen tegen mij maar waarom? ging er door mijn gedachtes ik schudde even mijn hoofd en glimlachte even laat ook maar het is gebeurd, Rapunzel zette de glas water op een tafel neer ik stond op en liep er heen om de glas te pakken langzaam dronk ik het leeg'Wie ben jij eigenlijk?' hoorde ik Lucia zeggen. “Rapunzel, dit is zegmaar mijn toren,” hoorde ik haar zeggen ik keek haar aan terwijl ik het laatste beetje water op dronk. 'Niet meer, dit is niemand zijn toren mee, jij gaat gewoon lekker naar het huisje of nou ja huis waar je echt behoort, bij jou ouders en e volk.' ik glimlachte. 'Dus laten we maar gaan.' Ik bedacht me even dat Kieran en Sirena nog bij die vriend waren en dat die nog niet zo lang geleden weg gelopen waren uit DunBroch om mij en Rapunzel te achtervolgen. 'Maar eerst Sirena en Kieran ophalen.'

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit



    Nadat ik mijn koffie had opgedronken besloot ik om nog een surveillance rondde te maken door Storybrooke. Niet dat het nodig was, maar het was altijd fijn om te zien dat de politie niet enkel op het kantoor bleef zitten. Ik stapte in mijn auto en reed rond door Storybrooke. Mijn ogen vielen op een blond meisje wat door de straten aan het rennen was, Calvine. Ik draaide de auto om en reed op haar tempo naast haar. 'Goededag mevrouw,' groette ik haar. 'Volgens mij loopt u de verkeerde kant op. De school is die kant,' ik wees richting de kant van de school. 'op,' lachte ik.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    “Rapunzel, dit is zegmaar mijn toren.'' Ik glimlach. 'Niet meer, dit is niemand zijn toren mee, jij gaat gewoon lekker naar het huisje of nou ja huis waar je echt behoort, bij jou ouders en e volk.' Als ze ouders heeft dan moet ze daar zeker heen. 'Dus laten we maar gaan.' Ik knik, sta op en strijk mijn jurk glad. Hij is wel een beetje vies en beschadigt door die wolf, maar het is gelukkig niet mijn goede jurk. 'Maar eerst Sirena en Kieran ophalen.' Ik kijk Delmar vragend aan. 'Wie zijn dat?' vraag ik vriendelijk.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    ”Niet meer, dit is niemand zijn toren mee, jij gaat gewoon lekker naar het huisje of nou ja huis waar je echt behoort, bij jou ouders en je volk. Dus laten we maar gaan,” Rapunzel duwde haar haar over haar schouder. ‘je volk’ ging door haar hoofd en het voelde bijna alsof ze geen lucht kreeg. Rapunzel duwde het gevoel opzij en rechtte haar rug. Ze knikte. Haar blik schoot door de ruimte, op zoek naar iets wat ze mee zou willen nemen, maar niks was belangrijk genoeg voor haar.


    --