Evan Hunter James || Tawni
Ik begon bijna direct met het poetsen van alle oppervlakken die niet de vloeren of de muren waren. Het moest blinken en schoon ruiken, en dan pas was het goed. Ik was bezig met de tweede pot, toen James een gesprek begon aan te knopen. "Ik zou niet zeggen dat ik hou van schoonmaken, maar ik hou ervan als het schoon is, tot een voor velen extreme standaard. Dat is er gewoon met de paplepel ingegoten. Nu hoor ik als man eigenlijk niet te poetsen, maar gezien ik geen vrouw heb, moet iemand de wagen schoon houden. Ik ben misschien uit de gemeenschap geschopt, maar dit zit diep in mijn DNA." zuchtte ik, voor ik weer verder ging. Toen alles schoon was in deze wc ruimte, zag ik James op de dweil leunen. Ik rolde mijn ogen bij zijn woorden. "Nou, de mop heb je al, Jimmy. En je kan straks nog een kop koffie en een koekje van me krijgen." Ik wist waar hij op uit was, en ik kende zijn trucjes ook langer dan vandaag, dus ik ging hem nu ook geen kus op zijn wang geven. "De dames-toiletten zijn altijd schoner, dus daar zijn we zo mee klaar." Ik liep terug naar de gang, waar de emmer stond. Ik zorgde dat mijn poetslap weer goed uitgespoeld was, voor ik de ander wc's in liep, om daar ook te poetsen. Gezien er over het algemeen mannen hier kwamen, werd de damestoilet weinig gebruikt, en was deze ook erg schoon. Toch poetste ik alles netjes op, zodat alles schoon rook en weer blonk. Als James hier nog had gedweild, konden we terug naar de bar, en kreeg hij een heerlijke kop koffie van me. Nu wilde ik zoizo nog even douchen, zodat ik niet meer naar bleek rook en fris de avond in zou gaan. Nu was het nog even wachten op James en dan konden we lekker naar de bar, en kon ik gaan genieten van een wel verdiende sigaret. Daar had ik hard genoeg voor gepoetst.
![](https://65.media.tumblr.com/6a0371eaf929f9c86e9a2edf4a46ccf8/tumblr_o8wb1clKJD1uvj1qho1_1280.jpg)
Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
Ik grijnsde terug naar Kellin door zijn woorden. "Later misschien?" zei ik speels, al wist ik toch wel dat ik zelfs met een collega waarschijnlijk niet verder zou gaan dan topless, als ik er al aan zou beginnen. Ik had namelijk niet echt zin om zelf in de drama te zitten die er nu tussen Aiden en James speelde. Nu ik daaraan dacht, vroeg ik me af waar hij en Taavi waren, zeker omdat het rooster werd besproken. Het was toch wel vreemd dat ze er niet waren. Het eerste antwoord wat ik kreeg was van James, maar dat hielp nog niet erg met de duidelijkheid. Hij was altijd vrij cryptisch en vooral erg bitchy, waardoor ik nooit goed wist wat hij meende en wat gewoon als belediging was bedoelt. Gelukkig legde Kellin het netjes voor me uit, en toen ik de twee jongens met rode wangetjes en rode oortjes uit het kantoor zag komen, met een lichte mankheid in hun stap, maakte dat alles duidelijk. "Ow" kwam er uit mijn mond. Ze waren niet de eersten, en vast ook niet de laatsten die het kantoor daarvoor gebruikten. Taavi kwam naar ons toe gehuppeld en ik schonk hem een glimlach. "Hey, maatje." Ik drukte een kus op zijn wang als begroeting. Normaal deed ik dat op iemand's lippen, maar ik had geen interesse om Aiden daarop te proeven. Ik was hier een van de weinigen die niet rookte, dus zijn uitnodiging sloeg ik met een glimlachje af, maar bij zijn vraag knikte ik richting de toiletten. "Evan is weer eens de huisvrouw aan het uithangen. hij komt zo wel weer terug, en dan zal ik hem naar je toe sturen, maatje." zei ik vrolijk, voor ik wat tegen Kellin aan leunde, omdat ik vrij moe werd van mezelf omhoog houden op de kruk. "Ga jij met het happy couple naar buiten? Of blijf je lekker hier?" vroeg ik aan hem. Ik zat zo wel lekker, maar ik had geen zin om op te staan, of buiten in de rooklucht te gaan zitten.
[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:58 ]
Bowties were never Cooler