• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Evan Hunter James || Tawni
    James was echt onverbetelijk. Flirten was hier een normale omgangsvorm hier, maar hij ging vaak wel enorm ver. Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden en haalde zijn hand van mijn lichaam. "Voor jou hoop ik dat ik het niet ben, want Noah is vrij bezitterig." Ik wist dat hij me probeerde te stangen, maar een waarschuwing kon nooit kwaad. Kellin en Bat waren intussen aan de bar komen zitten, waarna de eerste me complimenteerde op mijn werk aan de bar. Het was fijn om gewaardeerd te worden, maar het ging altijd over op plagen. Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden en ging verder met poetsen, tot alles schoon was. Net toen ik mezelf weer oprichtte, vroeg James wat de volgorde van vanavond was. Het was wel fijn dat hij het niet meer over Aiden bezig was. Ik maakte me daar best zorgen om, want Aiden had duidelijk andere ideeën over zijn bedpartners dan James. Kellin was de eerste, die de show vandaag zou afsluiten. "Volgens mij ben ik de eerste of tweede." zei ik rustig, terwijl ik het water verving en er extra veel bleek in gooide, gezien de toiletten ook nog gedaan moesten worden. Ik was blij dat ik vroeg mocht, want morgen werd een lange dag buiten de club, met een vertrektijd voor zonsopkomst. Ik viste nog een paar gele handschoenen uit een kastje, en trok die aan. "Handschoenen aan, dweil mee, Jimmy. Jij komt helpen." zei ik tegen hem, nadat Bat een heel naïeve opmerking had gemaakt. Ik wilde niet dat James uit zijn plaat ging, en wat was er nu beter om iemand in toom te houden, dan ze gore toiletten te laten schrobben? Nu werden dezen wel elke dag schoon gemaakt, maar echt goed gebeurde het alleen als we de hele club poetsten.


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was kapot. Ik krulde hellemaal op tegen Taavi en sloot langzaam mijn ogen, terwijl mijn ademhaling langzaam weer normaal werd. Ik zou echt zo in slaap kunnen dommelen en eigenlijk was dat ook wel heel verleidelijk. Mijn neus duwde ik in Taavi zijn wang en langzaam opende ik mijn ogen weer toen de jongens naast me over mijn wang heen streelde en zachtjes kuste ik zijn wang. In tegenstelling tot net, ging nu alles loom en langzaam. Mijn ogen lichte op bij de eerste eerste woorden die over zijn lippen gleden, maar al snel werden mijn pupillen groot, toen hij zijn zin niet afmaakte. Mijn hart sloeg een slag over en mijn vingertoppen duwde als automatisch in zijn huis omdat mijn lichaam iets aanspanden. Tot ik me bedacht en dit er niet heel aanmoedigend uit moest zien en ik wilde dat hij zijn zin afmaakte. Wat hij uiteindelijk ook deed. Ik kleurde op als een klein meisje dat voor het eerst verliefd was en kreeg onschuldige glimlach op mijn gezicht. Ik kon er niks aan doen. Ik voelde mijn lichaam vollopen en ik snapte opeens wat ik al die tijd voor Taavi gevoeld had. 'Ik ook van jou, Taavi.' Giechelde ik zacht, waarna ik een klein onschuldig kusje op zijn lippen drukte. Ik voelde me enorm compleet. gewoon omdat er bevestiging was. Het warme gevoel en de vlinders had ik altijd al bij hem gehad. Ik wad het normaal gaan vinden. Maar de seks had duidelijk mijn ogen geopend en ik kon alleen maar dolgelukkig zijn on het feit dat Taavi er hetzelfde over dacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik was bang, afwachtend op zijn antwoord. Mijn hart klopte sneller en het zweet, hoe bezweet ik ook al was brak me uit. Al mijn zorgen waren weggenomen toen hij mij gevoelens beantwoorde. Ik voelde zijn goddelijke lippen weer terug op de mijn. Nooit had ik durven dromen hier zo met Aiden te liggen, maar gelukkiger dan dit moment kon ik mezelf niet voorstellen. Ik lachte dan ook van oor tot oor en keek hem terug aan. De rode kleur op zijn wangen waren het schattigste dat ik ooit had gezien. Met mijn ene hand streelde ik over zijn rug, en trok hem dichter tegen mij aan. Mijn andere hand streelde met mijn duim over zijn wang terwijl ik mijn voorhoofd tegen de zijne legde. "Zullen we gewoon niet meer terug gaan." Ik wilde me een beetje draaien en herinnerde me ineens dat er nog een beetje "Aiden" in me zat. Ik nam mijn woorden terug. "Grapje, ik bedoel Aiden ik wil hier graag voor eeuwig met jou liggen, maar eh.." Ja, hoe zei je zoiets. Ik grinnikte. "Maar, ik ben bang dat ik dan aan de bank vastplak door je." Ik staarde hem even doodserieus aan maar al snel verscheen er een scheve grijns op mijn gezicht. Ook toen ik nadacht over hoeveel andere mensen deze bank wel niet hadden gebruikt vond ik de locatie ineens niet meer zo ideaal als hiervoor. Ik trek Aiden's benen om mijn midden en trok hem zo samen met mij omhoog, mijn handen op zijn achterwerk. "Hoe gaan we dit oplossen?" Ik had geen zin om nog vol cum mijn kleren aan te doen en te gaan werken. Volgensmij hadden wij douches ergens achter bij de kleedkamers, maar ik was eigelijk niet zo zeker. Naar huis sneaken ging hem toch ook niet worden.


    We're all mad here.

    James McBrian


    Ik keek Evan aan. "Excuses me, hoezo moet ik nou weer de toiletten doen?" Ik, James McBrian ga niet iemand anders zijn pis en andere uitwerpselen opruimen. Wie dacht Evan wel niet dat ie voor zich had. "Sorry schat, ik wil veel voor je doen maar dat vind ik meer iets voor een echte pro." Ik weet ook wel dat de wc's niet goor waren op dit moment, ze waren gisteravond nog een keer gedaan maar het ging om het principe. Ik ging echt niet daar naar binnen met een dweil. "Besides, ik heb je net hier toch geholpen aan de bar. Waarom hoeven die twee werkontduikers in het kantoor niks te doen dan?" Noem me lui, of whatever maar ik had echt een bloedhekel aan schoonmaken. Ik staarde Evan aan voor ik zuchtte en de dweil aanpakte. Ik weet wat ik zei, maar ik had geen zin in gejank omdat ik de vloer niet even wilde doen. Daarnaast kon ik daar tenminste rustig nadenken over mijn volgende stappen in het plan. "Omdat jij het bent dan." Zei ik uiteindelijk. Ik sloeg mijn arm om zijn heup en drukte een natte kus op zijn wang, net iets te dicht richting zijn mond. Ik liep richting de wc's maar niet zonder Bat nog even in te lichten. "Aiden en Taavi zijn gewoon aanwezig hoor Bat, maar net als Evan en ik wilde die even een momentje voor hunzelf." Zonder op Evan te wachten liep ik richting de toiletten. Daar gaan we dan. "Gadverdamme."


    We're all mad here.


    Evan Hunter James || Tawni
    Ik zuchtte bij zijn woorden. Eigenlijk wilde ik direct een weerwoord geven, maar hij was me voor. Nu was ik de schoonmaakpro hier. Zelfs de schoonmaakster deed het niet zo grondig als ik. Toen hij uiteindelijk Aiden en Taavi erbij haalde, rolde ik met mijn ogen. "Zij mogen mooi het kantoor spik en span maken, want zij zijn de laatsten geweest die het hebben bevuild. Ik had het ook een keer of twee gedaan hier, als Noah kwam kijken en ik weer gewoon Evan was, in plaats van Tawni. Nu had ik daarvoor wel de bank schoongemaakt, en daarna ook. Als je het deed, dan moest je het daarna ook weer netjes achter laten. Thuis verwisselden we ook altijd het beddengoed als we klaar waren. Er was geen enkele reden om dingen vies te laten zijn. Gelukkig ging James er toch in mee en pakte de dweil op, duidelijk niet blij ermee. Zijn gedrag was ik alleen iets minder blij mee. Noem me preuts, maar zijn kus was echt te dicht bij mijn mond. Mijn mond was alleen daar voor Noah. Ik veegde mijn wang af met de rug van mijn hand, en volgde James naar de toiletten, die natuurlijk eerst Bat moest inlichten, die nog niet op de hoogte was van de situatie in het kantoor. Ik sjouwde de emmer mee naar de toiletten en zette deze buiten neer, tussen de twee deuropeningen. Ik doopte de lap erin en wrong die uit. "En daarom poetsen we, Jimmy. Zodat het minder goor wordt." zei ik simpeltjes bij zijn opmerking. De sterke geur van bleek verspreidde zich al, en niet alleen omdat ik ook nog eens de dop van een grote fles bleek had gedraaid. "Als jij dweilt, poets ik. Dweil gewoon de tegels op de muren ook maar mee." zei ik tegen hem, voor ik de mannen-wc's in liep, om daar eerst aan de slag te gaan. Als hij de muren ook dweilden, zou dat mij een boel werk schelen, want ondanks dat het hier best nog schoon was, was het verre van schoon genoeg, en was ik blij dat ik handschoenen aan had.


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was meer dan tevreden op dit moment. Een oase van rust leek over me heen te vallen en het liefst wilde ik nu gewoon slapen. Of op mijn minst een sigaret. Ik giechelde zachtjes en trippelde met mijn vingers over Taavi zijn wang heen. Ik had totaal geen zin om verder te gaan met het dagelijks leven op dit momenten. Verbaast keek ik op, toen Taavi zijn woorden terug nam en net een schuin hoofd keek ik hem aan. Ik schoot in de lach toen ik doorkreeg waar hij het over had. Totdat ik me bedacht dat ik waarschijnlijk hetzelfde probeer had. Langzaam keek ik rond en kwam tot de conclusie dat dit niet echt een ideale situatie was. Als ik er langer over na ging denken snapte ik ubberhaupt niet hoe we ooit hadden kunnen denken dat dit een goede plek was. Maar dat was altijd zo als ik op deze bank eindigde. Ik slaakte een klein gillendtje toen Taavi me omhoog trok en beet giecheld op mijn lip. Even fronste ik mijn wenkbrauwen, terwijl ik nadacht. 'Wacht.' Ik zetten mezelf op de grond en trippelde in mijn blote kont naar het bureau. Merendeels hier was een Drag. Wat betekende make-up, wat betekende schoonmaak doekjes. oke, en ik had er voor gezorgd dat ze hier lagen omdat ik dit probleem dus vaker had gehad. Ik pakte uit de onderste la een pak schoonmaak doekjes. 'Het is niet veel, maar het is tenminste iets.' Achter in de kleedkamers waren wasbakken om jezelf schoon te maken, maar dan moesten we daar eerst normaal zien te komen en dat ging sowieso niet lukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian



    Al snel was Evan in mijn buurt. Ik zag de andere poetsspullen en rolde mijn ogen. "En, daarom poetsen we Jimmy. Zodat het minder goor wordt." De geur van bleek was een grote verbetering van de gore wc-geur. Met tegenzin dweilde ik de gehele vloer en deel van de muur. "Leg mij eens iets uit, Evan. Waarom houd jij zo van schoonmaken?" Ik probeerde civil met iedereen te zijn, en stiekem moest ik wel toegeven dat Evan geen pijn deed aan je ogen. Het was totaal niet me type. Veel te correct, we zouden ook nooit iets worden. Mede doordat hij getrouwd is maar ook omdat we totaal niet bij elkaar passen. Ik was graag mijn hatelijke zelf en hij was meer de goedprater. Niet dat ik op iets met Evan uit was, naja ik had hem er graag een keer ingestoken. Nee, Evan was tenminste iemand die ik uit kon staan, hoevaak hij me ook terecht wees op mijn gedrag. Ik floot zachtjes terwijl ik doorging met dweilen. Ik lachte toen ik dacht aan het lied van de dwergen uit sneeuwwitje. "Whistle while you work.." Het dweilen verliep snel, en ergens voelde ik me trots dat ik zoveel gedaan had. Opzicht denk ik dat de toiletten misschien nog wel de minst gore ruimte zijn. Homoseksuelen zijn echt verschrikkelijke wezens met uitgaan. Ik heb vaak genoeg zo'n oude viezerik in de buurt van de bar zien staan terwijl zijn jonge twink vriendje wat handwerk of dergelijke op hem verrichte. Ik kokhalsde bijna bij de gedachte. Ik staarde naar Evan. "Well, aangezien ik zo goed werk heb verricht verdien ik wel een beloning. Of niet mop?" Ik leunde op de stok en keek Evan grijnzend aan.


    We're all mad here.

    Taavi Francuski


    Ik grinnikte toen ik Aiden in zijn blote kont naar het bureau zag lopen. Ik gaf hem zachtjes een spank, en grijnsde daarna onschuldig. Ik was meer dan blij toen hij de doekjes aangaf. "Thanks, babe." Ik liep op hem af, sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem een kus. Ik was superblij, tot ik me af ging vragen hoe Aiden dit zo goed wist te vinden. Mijn kaak verstrakte even toen ik me begon te bedenken hoevaak Aiden hier misschien wel niet seks had gehad. Mijn ogen gingen van de bank terug naar Aiden. Ik slikte maar ik probeerde me terug op de mooie jongen voor me te focussen. Ik drukte mijn lippen op zijn wang. Toch voelde het niet helemaal lekker. De bank voelde ineens als een vieze plek. Ik wilde helemaal niet denken aan Aiden met iemand anders maar de gedachte kwam in me op. Ik greep hem snel steviger vast en dacht terug aan toenet. Fuck it, Aiden was nu hier met mij. Ik glimlachte weer. Ik liet hem los. "Laten we maar, ja schoonmaken dan. Voordat Evan's moeder ons billenkoek komt geven." Ik grinnikte en nam wat doekjes aan. Na mezelf wat schoon gemaakt te hebben, trok ik mijn kleren terug aan. Ik was ietwat sneller dan Aiden en keek nog even naar zijn prachtige lichaam voordat het verborgen zat onder de stof. Ik pakte wat schoonmaken spullen uit de kast. Sprayde wat allesreiniger op de bank en deed deze af met een doekje.


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Alles leuk en aardig en ik zat best goed hier aan de bar. Maar ik begon me toch wel te vervelen. Bat leiden me iets af en zorgde er ook voor dat ik me niet zo aan James hoefde te ergeren. Die jongen verdiende echt eens een klap voor zijn bek. Maar ik probeerde mijn aandacht niet te veel naar hem af te laten dwalen . Hij was het echt totaal niet waard. 'Het is nog wat vroeg voor snoepgoed.' Grijnsde ik naar Bat, waarna ik hem een knipoog gaf en het weg lachte. 'Aiden en Taavi zijn er al.' Legde ik hem nog een even uit, aangezien James zijn woorden vast niet heel veel duidelijkheid brachten. Ik nipte wat aan mijn koffie en verslikte me bijna bij Bat die naging wat voor nacht ik had gehad. 'Ik was echt veelte dronken gisteravond. Ik ben thuis gebracht, meteen in slaap gedonderd en werd alleen weer wakker. Gelukkig.' Het maakte me niet uit hoe vanavond zou eindigen, als ik nog maar op mijn eigen benen kon staan. Ik zag in mijn ooghoeken hoe Evan, James zo ver had gekregen te gaan helpen met de wc's en ik keek even benauwd naar Bat bij zijn opmerking over Aiden en Taavi. 'Die zijn er al.' Legde ik uit, aangezien James zijn woorden vast niet heel veel duidelijkheid brachten. 'Ik denk alleen niet dat ze nu inzitten over de verdeling van de act's vanavond.' Die hadden wel iets anders aan hun hoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik grijnsde onschuldig en schoof meteen mijn handen rond Taavi zijn nek toen hij die van hem om mijn lichaam sloeg. Ik gaf hem een klein kusje en voelde hoe hij onder me aanspanden. Iets verbaasd trok ik terug en keek hem bezorgd aan. 'Is er iets?' Hij leek ineens in een soort van chock. Zijn greep om mijn lichaam verstrakte en zijn verontrustende uitdrukking veranderde weer in een glimlach. Nauw hield ik hem in de gaten terwijl hij het onderwerp veranderen en me los liet. Ik begon mezelf schoon te maken, terwijl ik het van me af probeerde te schudden. De vochtige doekjes voelde prettig aan tegen mijn bezweten huid en pas toen ik elk plekje gehad had, begon ik me aan te kleden. Taavi was al begonnen met het schoonmaken van de bank, dus besloot ik me te richten op het bureau. Zachtjes begon ik te nurien. Terwijl ik de allesreiniger van Taavi afpakte om het blad in te spuiten. De spullen die erop lagen ontweek ik gewoon, want ik had geen zin om er veel moeite ik te stoppen. En nadat ik daarmee klaar was, had ik eigenlijk al helemaal geen zin meer. Daarbij hunkerde ik nog steeds naar die sigaret. Ik viste het pakje uit mijn kontzak en haalde er twee uit, waarna ik richting de deur liep. 'Kom, handsome.' Ik draaide het slot alvast open en richten me weer op de jongen bij de bank. 'Ik vind wel dat we een pauze verdiend hebben.' Ookal waren we degene die waarschijlijk het minste hadden gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik draaide mijn hoofd van de bank richting de deur en keek naar Aiden. "Ik vind wel dat we een pauze verdiend hebben." Ik trok een wenkbrauw op en grinnikte. Toch had ik geen zin om hem tegen te spreken, daarnaast het kantoor was helemaal niet vies. Er had hier gister volgens mij niemand gezeten, en was dat wel zo dan was die plek waarschijnlijk nu in ieder geval grondig schoon. Ik zette mij recht en liep met een huppeltje in mijn loopje richting Aiden. Ik pakte zijn hand en gaf hem een kus op zijn schouder. "Deze sigaret heeft me nog meer van je doen houden." Ik lachte, en duwde hem zachtjes door de deur. Ik had echt de behoefte aan een sigaret. Eenmaal uit het kantoor aangekomen zag ik Bat bij Kellin aan de bar zitten. Ik glimlachte, ik herinnerde mij het gesprek buiten van vanochtend. Ik weet dat Kellin niet wilde dat ik hem koppelde, maar hij en Bat waren PERFECT. "Hey liefie!" riep ik naar Bat. Ik had hem al heel de dag niet gezien. Niet gek als je heel de tijd opgesloten in een kantoor zit. Van Evan was geen spoor meer te bekennen. Ik liep langs de bar. "Wij," ik wees naar mij en Aiden. "Gaan roken." Het was een indirecte uitnodiging. Ze hoefde hem van mij niet aan te nemen want ik vond het niet erg om alleen met Aiden te zijn. Totaal niet. "Waar is Evan ineens heen trouwens?" Ik stak mijn hand uit naar Aiden, ik wilde hem vasthouden. Al was ik niet zo van het PDA, maar misschien was het gewoon omdat het vers was. Ik wist niet eens waar we stonden eigelijk.


    We're all mad here.


    Evan Hunter James || Tawni
    Ik begon bijna direct met het poetsen van alle oppervlakken die niet de vloeren of de muren waren. Het moest blinken en schoon ruiken, en dan pas was het goed. Ik was bezig met de tweede pot, toen James een gesprek begon aan te knopen. "Ik zou niet zeggen dat ik hou van schoonmaken, maar ik hou ervan als het schoon is, tot een voor velen extreme standaard. Dat is er gewoon met de paplepel ingegoten. Nu hoor ik als man eigenlijk niet te poetsen, maar gezien ik geen vrouw heb, moet iemand de wagen schoon houden. Ik ben misschien uit de gemeenschap geschopt, maar dit zit diep in mijn DNA." zuchtte ik, voor ik weer verder ging. Toen alles schoon was in deze wc ruimte, zag ik James op de dweil leunen. Ik rolde mijn ogen bij zijn woorden. "Nou, de mop heb je al, Jimmy. En je kan straks nog een kop koffie en een koekje van me krijgen." Ik wist waar hij op uit was, en ik kende zijn trucjes ook langer dan vandaag, dus ik ging hem nu ook geen kus op zijn wang geven. "De dames-toiletten zijn altijd schoner, dus daar zijn we zo mee klaar." Ik liep terug naar de gang, waar de emmer stond. Ik zorgde dat mijn poetslap weer goed uitgespoeld was, voor ik de ander wc's in liep, om daar ook te poetsen. Gezien er over het algemeen mannen hier kwamen, werd de damestoilet weinig gebruikt, en was deze ook erg schoon. Toch poetste ik alles netjes op, zodat alles schoon rook en weer blonk. Als James hier nog had gedweild, konden we terug naar de bar, en kreeg hij een heerlijke kop koffie van me. Nu wilde ik zoizo nog even douchen, zodat ik niet meer naar bleek rook en fris de avond in zou gaan. Nu was het nog even wachten op James en dan konden we lekker naar de bar, en kon ik gaan genieten van een wel verdiende sigaret. Daar had ik hard genoeg voor gepoetst.




    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik grijnsde terug naar Kellin door zijn woorden. "Later misschien?" zei ik speels, al wist ik toch wel dat ik zelfs met een collega waarschijnlijk niet verder zou gaan dan topless, als ik er al aan zou beginnen. Ik had namelijk niet echt zin om zelf in de drama te zitten die er nu tussen Aiden en James speelde. Nu ik daaraan dacht, vroeg ik me af waar hij en Taavi waren, zeker omdat het rooster werd besproken. Het was toch wel vreemd dat ze er niet waren. Het eerste antwoord wat ik kreeg was van James, maar dat hielp nog niet erg met de duidelijkheid. Hij was altijd vrij cryptisch en vooral erg bitchy, waardoor ik nooit goed wist wat hij meende en wat gewoon als belediging was bedoelt. Gelukkig legde Kellin het netjes voor me uit, en toen ik de twee jongens met rode wangetjes en rode oortjes uit het kantoor zag komen, met een lichte mankheid in hun stap, maakte dat alles duidelijk. "Ow" kwam er uit mijn mond. Ze waren niet de eersten, en vast ook niet de laatsten die het kantoor daarvoor gebruikten. Taavi kwam naar ons toe gehuppeld en ik schonk hem een glimlach. "Hey, maatje." Ik drukte een kus op zijn wang als begroeting. Normaal deed ik dat op iemand's lippen, maar ik had geen interesse om Aiden daarop te proeven. Ik was hier een van de weinigen die niet rookte, dus zijn uitnodiging sloeg ik met een glimlachje af, maar bij zijn vraag knikte ik richting de toiletten. "Evan is weer eens de huisvrouw aan het uithangen. hij komt zo wel weer terug, en dan zal ik hem naar je toe sturen, maatje." zei ik vrolijk, voor ik wat tegen Kellin aan leunde, omdat ik vrij moe werd van mezelf omhoog houden op de kruk. "Ga jij met het happy couple naar buiten? Of blijf je lekker hier?" vroeg ik aan hem. Ik zat zo wel lekker, maar ik had geen zin om op te staan, of buiten in de rooklucht te gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Taavi was niet meer op me ingegaan dus ik ging er maar vanuit dat er niks was. Tenminste dat hoopte ik toch en ik hoopte ook dat als er wel iets was, hij het gewoon zei. Na het bureau te hebben schoon gemaakt was ik er al snel klaar mee en stond ik al bij de deur met twee sigaretten. Taavi kwam me al snel tegemoet en ik lachte hard om
    zijn uitspraak. 'Oewww, hij is omkoopbaar!' Ik wiebelde even mijn mijn wenkbrauwen. Lachend liet ik m door de deur duwen terug naar de bar, waar Bat ondertussen ook was aangeschoven. 'Batman!' Ik begroeten hem met een kus op zijn wang. Ik negeerde Kellin zijn Ik-zei-het-toch blik en greep Taavi zijn hand beet om hem meer naar me toe te trekken. 'Ik weet niet of ik dat wel aandurf met jullie twee.' Ik stak mijn tong uit na Kellin zijn opmerking en prikte in zijn wang. 'Niets om bang voor te zijn.' Het was niet of we opeens andere mensen waren. 'Evan is de wc's aN het schoonmaken.' Het bleef even stil. 'Met James.' Mijn adem bleef even hangen in mijn keel. Ik was even vergeten dat hij ook nog bestond. Ik keek voor een seconde op naar Taavi, waarna ik besloot dat het nu tijd was om te gaan roken. Ik had niks meer met James te maken. Behalve het feit dat hij me al zins onze breuk kapot probeerde te maken. Ik wilde dan ook niet weten hoe hij zou reageren op mij en Taavi. Wat we op dit moment samen dan ook hadden, want dat was me nog niet helemaal duidelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik was oprecht blij om Bat te zien en aaide hem door zijn lange haar. Ik lachte even om Evan en zijn schoonmaakdrang, ik moest eens vrage of ie mijn huis wilde doen. En keek daarna naar Kellin, die niet mee wilde gaan roken. "Ok, Kellin ok." Ik deed net alsof het me super erg kwetste maar grinnikte daarna. De ruimte werd stil na het noemen van Aiden's ex zijn naam en zon geliefde collega James. Ik keek even naar Aiden die wel verstijfd leek. Ik pakte hem rond zijn middel vast en trok hem dichterbij om zijn schouder te kussen. Ik gaf niet zoveel om de James situatie en ging niet anders om met hem dan hiervoor. Aiden en hij waren al een tijdje uit elkaar en het was tijd voor beide om verder te gaan. En hopelijk was dat voor Aiden met mij. Misschien konden we het buiten erover hebben als niemand meeging. Ik wilde niks liever dan hem mijn vriend noemen en met hem mee naar huis gaan of naar mijn huis gaan. Ik kneep ongemerkt in Aiden's kont en bewoog richting de deur. "Oké, nou whatever jullie willen ik ga lekker roken. Stuur ons ma ook maar als ze eindelijk klaar is. Daaaag!" Ik gooide mijn hand omhoog als een zwaai en liep naar buiten toe. Eenmaal buiten werd ik begroet door de heerlijke zon. "Och wat is het toch een heerlijk weer buiten, echt ik snap niet dat er mensen zijn die binnen blijven zitten vandaag. " Ik sprak extra hard zodat ze me binnen hoorde. Ik ging terug op de stoep zitten van vanmiddag.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 22:15 ]


    We're all mad here.