• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taavi Francuski


    (niet voor jonge oogjes!)
    Ik staarde naar de naakte jongen onder me, mijn tanden hard in mijn lip. "Ja fuck me. " Ik keek terug op naar Aiden's gezicht maar werd al snel naar beneden getrokken om vervolgens zijn heerlijke lippen op de mijne te voelen. Ik trapte mijn schoenen uit en reikte naar mijn al losgemaakte broek. De stof zat in de weg en de skinnyfit begon me te verstikken. Zo handig mogelijk, voor mij dan; dus super onhandig werkte ik me uit de denim-stof en trok gelijk mijn jockstrap mee uit. Een zucht verliet mijn mond toen ik mijn erectie eindelijke bevrijd had van de beknelling. Ik weet niet goed waarom maar stiekem werd ik verlegen onder de blik van Aiden. Niet dat ik iets had om verlegen op te zijn, ik was normaal juist meer een show-off met mijn lichaam, maar voor Aiden wilde ik perfect zijn. Al snel duwde ik elke terughoudende gevoelens voorbij toen ik het huid op huid contact voelde. Ik schuurde express nog mijn onderlichaam over de zijne terwijl ik hem diep aanstaarde. Mijn zware adem blies over zijn huid. Mijn handen bewogen over zijn lichaam. Ik wilde hem hebben, elk deel van mijn schreeuwde om hem. Ik legde mijn voorhoofd tegen het zijne aan en bleef hem zo aankijken. Ik grijnsde even en kneep vervolgens met mijn vingers, die helemaal naar beneden waren afgedwaald in zijn kont. Ik likte over mijn onderlip en keek naar zijn reactie. Ik wist dat Aiden al wel wat bedpartners had gehad maar ik wilde de beste en wellicht wel de laatste of enige vanaf nu ooit zijn voor hem.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 19:38 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (bleeeh!)
    Heel de wereld om ons heen was verdwenen. Het was alleen nog maar wij twee en de rest deed er niet meer toe. Al werd ik wel wat uit de flow gehaald door Taavi zijn gestuntel met zijn broek. Ik kon er niks aan doen, maar ik kon mijn lach niet onderdrukken. Ik grinnikte tegen zijn lippen aan en waarna ik mijn armen om zijn schouders sloeg. Ik lachte hem niet uit, ik vond het gewoon schattig. Daarbij verging het lachen me snel, toen hij dit keer met zijn blote onderlichaam tegen me aan reed. Ik hapte naar adem en mijn vingers pinde zich in zijn schouderbladen. een kreun ontsnapte bij mijn uitadem en ik moest even mijn ogen dichtknijpen. Mijn adem sloeg onregelmatig tegen zijn huid aan en ik duwde mijn heupen omhoog. Mijn rug holde automatisch en vel keek ik Taavi aan. 'Fuck, doe iets.' Heeg ik haast smekend. Ik had hier echt geen geduld voor. Ik wilde hem voelen en wel nu. Al liet ik mijn blik wel eerst even naar beneden glijden om te kunnen zien wat me te wachten stond. fuck, Met grote ogen keek terug op, om Taavi zijn gezicht te zoeken. Ik was best wat gewent, maar ik wist niet of dit wel ging passen. Maar het denken verging me al snel door de handen die naar mijn achterwerk gleden. 'Godver, Taavi.' Mopperde ik nu iets meer aangedrongen. Zacht zetten ik mijn tanden in zijn onderlip om mijn woorden meer kracht bij te zetten. Mijn benen klemde rond zijn heupen en meer kon ik vanuit deze positie ook niet echt doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    (Heel erg niet geschikt voor kinderen onder de 18)
    Elke kreun die uit Aiden kwam maakte me een soort van trots. Ik glimlachte en staarde naar de jongen onder me die het moeilijk had. Zijn heupen die hij harder tegen mij aanduwde, de wanhoop in zijn lichaam maakte me zoveel opgewonder dan dat ik al was. Ik hiel dan het zie van hoe nodig hij me had en bleef express nog wat langer naar hem kijken. "Godver, Taavi." Ik wilde hem antwoordde, iets terug zeggen en hem nog extra leasen maar was gescoord door zijn tanden die in mijn onderlip beten. Een maal met zijn benen om mij heen kon ik mezelf niet langer inhouden. Ik wilde ons beide dit niet ontzeggen, maar als we dit gingen doen; gingen we het op mijn manier doen. Er was nog genoeg tijd tot we ergens nodig waren, en ik wilde dan ook de tijd nemen om voor het eerste het bed te delen met de jongen waar ik al stiekem zo vaak over gedroomd had. Mijn lippen vonden een weg over zijn kaak, hals en borstkas naar beneden. Ik likte even grijnzend over zijn tepel en bleef mijn weg naar beneden kussen. Hoe graag ik mezelf ook eerst zou willen helpen op dit moment, Aiden ging even voor. Ik kuste de binnenkant van beide bovenbenen steeds verder naar binnen maar kwam nooit echt bij zijn kruis. Ik staarde hem aan. Met een grote grijns bleven mijn ogen op de zijne gericht, ik wilde hem nog even langer laten wachten. Zwaar adem hing ik boven hem, recht boven zijn erectie. Na genoeg gepest te hebben, likte ik zachtjes de onderkant van zijn schacht. Mijn ogen bleven lettend op elke beweging en gezichtsuitdrukking die hij trok. Ze waren gefocust op hem en voornamelijk op zijn ogen. Ik herhaalde de beweging nog een paar keer en bewoog toen mijn lippen over zijn eikel heen. Met zoveel mogelijk zuiging bewoog ik mijn hoofd op en neer, waarna ik na een tijdje tegelijk mijn tong inzette. Mijn nagels die onder zijn benen langs zijn kont vasthadden kraste langzaam over hem heen waarna ik mijn rechterhand wegtrok om zijn hand te vinden. Ik legde zijn ene hand bovenop mijn hoofd, als hint. Ik wilde dat hij de leiding nam.


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Mijn blik was oo de gesloten deur van het kantoor gericht en ik huiverde even. 'Ik had nooit over baby's van die twee moeten beginnen.' Grijnsde ik hoofdschuddend en keek nog even lachend naar Evan. Ik vulde de emmer met chloor met warm water en keek tijdens het vullen naar Evan die de bar schoon aan het boenen was. Ik had echt wel met de jongen te doen en voelde me nog altijd een beetje schuldig Van net. 'Komt goed.' Ik tilde de nu gevulde emmer uit de gootsteen en greep nog een dwijl voordat ik naar het podium liep. Alle apratuur en dingen waren weg gehaald, dus besloot ik niet moeilijk te doen en flikkerde ik gewoon in een keer de emmer over het podium heen, om deze daarna goed te schobben. Want nu ik er zo over na dacht, waren hier vast ook wel eens mensen van bil gegaan. Ik keek even op bij de muziek die plots aanging, maar besloot dat ik het toch wel een goed idee vond. Mijn hoofdpijn was gezakt en ik was een stuk minder sagerijnig. Mijn humeur was zelf zo bijgedraaid dat ik uit volle borst meezong met de muziek en het schobben op de maat ging. Zag het als de clip van break free. Al was ik natuurlijk een stuk onhandiger en ging ik een paar keer bijna op me gat door het water wat op de vloer lag. Het was een wonder dat ik me nek ondertussen nog niet had gebroken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (vieze dingen enzo!)
    Taavi ging totaal niet op me in en aan de ene kant irriteerde me dat mateloos, maar aan de andere kant maakte het dat ik hem alleen maar nog meer wilde. Ik piepte om aandacht en ik wilde echt dat hij nu actie ging ondernemen. Iets wat stapje voor stapje en naar mijn zeggen veelte langzaam gebeurde. Toch kon ik er niks tegenin brengen. Het viel als vanzelf over me heen. Hijgend en totaal zonder macht lag ik onder Taavi en staarde nietszeggend naar het plafon terwijl zijn lippen mijn lichaam verkende en steeds verder naar beneden afzakte. Mijn blik vond de Zijne op het moment dat hij boven mijn kruis hing en heel even schudden ik licht mijn hoofd. Bijna wanhopig keek ik hem aan, maar ik wist niks meer uit te brengen. Waarom nam die me nou niet gewoon. Ik wilde hem voelen. Maar dit idee verdween als sneeuw voor de zon toen zijn tong over de onderkant van mijj schacht ging. Ik hapte naar adem en mijn handen grepen in de bank. Mijn benen sloegen als automatische over zijn schouders in een soort van houdgreep en ik moest moeite doen om naar hem te blijven kijken. Iets wat niet meer lukte op het moment dat zijn lippen mijn eikel vonden en hij het echte werk oo gang bracht. Mijn ogen rolde weg in hun kassen en ik snakte naar adem. Ik voelde Taavi zijn hand in de mijne en mijn vingers vlochten zich al snel in zijn haar. Langzaam duwde ik hem verder op mijn erectie en bleef ik een wat langzaam tempo aanhouden. Ik wilde mijn meer dat dit zou stoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    (Ontzettend goor dit, niet lezen met een zwakke maag! Maar echt.)
    Ik hield netjes het tempo van Aiden en aan probeerde hem tegelijk zo diep mogelijk in mijn mond te nemen. Mijn hand gleed terug over zijn buik naar boven terwijl ik met twee vingers langs zijn lippen bewoog. Ik duwde zelf langzaam langs zijn lippen. Even liet ik hem op ze zuigen waarna ik mijn hand naar beneden bewoog. Ik maakte cirkeltjes om zijn rosebud en staarde hem aan terwijl ik langzaam een voor een de natgemaakte vingers naar binnen duwde. Heel rustig, om hem voor te bereiden. Ik wilde Aiden alles behalve pijn doen en besloot het dus rustig op te bouwen. Ik had nu ook de kans om mijn hoofd weg te trekken, ik streelde zijn kruis verder met mijn hand terwijl ik de vingers in en uit hem bleef bewegen op langzaam tempo. Ik probeerde meer ruimte te creëren, en daarnaast was dit een ontzettend geil beeld. Na een tijdje vernam ik dat het nu wel minder pijn moest doen. Het probleem was dat glijmiddel nou eenmaal niet hier voor het op rapen lag en ik wilde totaal niet deze ruimte, deze bank of deze jongen onder mij verlaten op dit moment. Ik drukte mijn lippen zachtjes op die van hem en positioneerde mezelf voor zijn entrance. "Laat het weten als het pijn doet," fluisterde ik zachtjes tegen zijn lippen. Nog voor hij antwoord kon geven duwde ik mezelf naar binnen, een lage kreun kwam vanuit diep in mij naar boven. Ik stopte met bewegen toen ik helemaal in hem zat en liet Aiden wennen aan mijn genotknots.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 2:03 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (jakkie bah!)
    Heel mijn hoofd pas wazig en ik was nu al bijna compleet van de wereld. Taavi ging precied in op mijn aanwijzingen.
    En ik kreeg niet eens echt mee dat zijn hand over mijn buik naar boven scheelde. Als automatisch opende ik mijn mond en zoog ik op zijn vingers, terwijl mijn tong zijn vingertoppen streelde. Ergens wist ik waarom hij dit deed, maar het kwam niet echt meer bij me binnen. Heel mijn lichaam was week en ik wilde alleen maar meer. En dat kreeg ik. Mijn rug holde en ik een laag gekreun kwam uit mijn keek, terwijl hij de eerste vingers bij me naar binnen duwde. Dit kon ik nog goed hendelen, als afgestudeerde bottom. Maar het was zeker nodig anders zou ik hem waarschijnlijk door het plafon trappen. Ik was blij dat Taavi weer iets omhoog kwam en met grote pupillen keek ik de jongen aan, terwijl mijn lichaam langzaam wende aan het gevoel. Mijn lippen plakte tegen die van hem aan, terwijl ik mezelf beter tussen zijn knieën legde en mijn heupen omhoog kantelde. Ik knikte enkel en gleed met mijn handen over zijn rug heen. Dat strelen hield abruut oo en mijn vingertoppen pinde zich in zijn schouderbladen. Mijn rug holde en mijn hoofd sloeg in mijn nek. 'Fuck.' Mijn adem bleef hangen en al mijn spieren trokken samen. Ik duwde mijn gezich in dat van Taavi en trok mezelf tegen hem op. Mijn ademhaling kwam Langzaam en zwaar weer op gang en langzaam knikte ik dat hij door moest gaan. God, wat was deze jongen groot.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 3:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    (Nog steeds niet clean)
    Ik hield van het gevoel van nagels die zich in mijn rug zette. Ik bleef rustig kijken naar de jongen die het moeilijk had, maar toen Aiden eenmaal knikte dat ik door kon gaan wist ik dat het wel goed zat. Ik bewoog langzaam in en uit hem. Lage kreunen ontsnapte mijn mond. Shit, Aiden was thight. Ik was dan wel vers, maar ik topte echt eens in de miljoen jaar toch moest ik toegeven dat dit ontzettend goed voelde. Ik staarde naar Aiden beide om te zien of het voor hem ook fijn was en daarnaast was het gewoon ontzettend geil om hem zo te zien. Ik duwde zijn benen iets omhoog zodat ik makkelijker kon bewegen en voerde zo ook het tempo op. Ik begon wat harder te stoten en al snel werd het geluid dat mijn lippen verliet harder en harder. Tussen het kreunen en gegrom door volgde soms een "Fuck" of een "Aiden". Ik streelde met mijn ene hand zijn erectie terwijl ik nog harder besloot te stoten. Mijn hand bewoog me in het tempo. Ik probeerde hem tijdens dit alles te zoenen, maar moest toegeven dat het veel sloppy openmond kusjes waren. Ik liet zijn erectie los, aangezien ik niet wilde dat hij door mijn hand al klaar kwam en zette mijn handen op zijn heupen zodat ik dieper kon reiken. Ik ging het niet lang meer volhouden en besloot wat rustiger te gaan. Mijn handen gleden verder naar Aiden's kont en trokken zijn billen uit elkaar.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 12:18 ]


    We're all mad here.

    James McBrian



    Ik was natuurlijk veel te laat. Ik had mijn slaap nou eenmaal nodig, dat moeste ze maar begrijpen. Ik stapte uit bed en gooide rustig de douche aan. Ik kon de tijd dat ik er moest zijn toch niet halen dus waarom zou ik dat nog proberen. Hopelijk was het schoonmaken al klaar voor ik binnen kwam. Ik stapte de douche in en liet het heerlijke water over mijn lichaam heen stromen. Na me gewassen te hebben, föhnde en fixte ik mijn haar waarna ik me aankleed. Ik gooide een wit hemd om en knoopte deze dicht. In de keuken, at ik rustig een broodje terwijl ik al mijn social media checkte. Ik zuchtte en besloot dat ik toch maar eens richting de club ging wandelen. Het was niet zo ver en het was een mooie zonnige dag. Ik sloot de deur achter me en was binnen 7 minuutjes op mijn werk. Moeizaam deed ik de deur open en stapte ik naar binnen. Mijn blik gleed over de zaal, iedereen was heerlijk aan het poetsen en volgens mij was er niet veel werk voor mij over. Toch miste ik een paar gezichten en een in het bijzonder. Een jongen die ik nog niet zo heel lang terug mijn vriendje noemde. Waar spookte Aiden uit? Misschien was ie weggegaan, het zal me niks verbazen. Ik grinnikte vanbinnen. Mijn hart was kouder dan een handjob van Elsa. Ik besloot dat ik koffie verdiende, alleen al omdat ik hier was. Ik liep langs Evan heen die keihard aan het schrobben was en pakte een beker vol met het zwarte gloedje. Ik zette hem op tafel om even te checken of ik mijn telefoon wel bij had en pakte hem toen weer op. De beker liet een kring achter op de bar. Ik keek naar Evan die aan het werk was. "Je bent een stuk vergeten."


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (gadverdamme, dit doe je toch niet.)
    Het maakte niet uit hoe vaak ik het per week zou doen, ik leek maar niet goed op te rekken. Waardoor het begin elke keer opnieuw een hel was. Een brandende pijn en en spieren die zich uit alle macht probeerde te verzetten. Maar ik moest juist ontspannen. Mijn lichaam begon ge wennen, maar vond het toch niet hellemaal geweldig toen Taavi uiteindelijk door pakte. Mijn nagels boorde zich verder in zijn huid en hoe graag ik ook naar dr jongen boven me wilde kijken, mijn ogen hield ik stijf dicht. Pas na een paar langzamen halen, ontspande mijn lichaam was en probeerde ik weer normaal adem te halen. Langzaam opende ik mijn ogen en liet ik me beter op Taavi zijn bovenbenen trekken. Ik rolde mijn heupen nog iets om te helpen. De storen werden dieper en mijn lichaam werd steeds weker. Helemaal bij de aanrakingen over mijn lichaam en erectie. Ik duwde mijn hoofd in zijn nek en zetten zacht mijn tanden in zijn schouder om het geluid wat ik produceerde tegen te gaan. Mijj adem sloeg onregelmatig tegen zijn huid en vel keek ik weer op toen hij uiteindelijk mijn lid losliet. Dat was zo niet eerlijk. Maar lang hield ik noet stand want Taavi stoten nog harder en een harde kreun verliet mijn mond. Mijn handen verplaatste zich naar achter mij. Hoofd en mijn hand klauwde zich in de leuning, zodat ik wat weerstand kon bieden. Ik Mompelde week onder de tempowisseling die volgde en wist eindelijk Taavi zijn blik te vangen. Zachtjes likte ik over mijn lippen, waarna ik op mijn onderlip beet. God, wat zach die er geil uit zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    (Het houdt niet op niet vanzelf.)
    Ik was zo ver heen dat ik me als een beest leek te gedragen, met harde en snelle stoten bewoog ik in mijn prooi. Mijn ogen vond de zijne. Ik ging het niet lang volhouden en het aanzicht van Aiden duwde me dan ook over de edge. Mijn handen trokken hem aan zijn heupen dichterbij terwijl ik mijn lichaam verder naar voren stootte. Een harde kreun verliet mijn lippen toen ik mijn hoogtepunt bereikte. Ik verplaatste mijn handen naast Aiden's hoofd en bleef nog even in langzaam tempo doorstoten maar mijn lichaam hing daarna uitgeput boven Aiden. Ik moest even op adem komen, en liet mijn hoofd naast het zijne hangen. "Fuck," ik hijgde in zijn nek uit. Na een tijdje duwde ik mezelf terug verder boven hem en zorgde dat er plek naast hem ontstond. Ik liet me naast hem zakken terwijl hij nog naar boven gedraaid lag. Mijn vinger bewoog over zijn borstkas en tekende hier enkele figuren. Mijn ogen gleden van de zijne over zijn hele lichaam naar zijn erectie. Ik beet in mijn lip en liet mijn vingertop rustig er overheen bewegen. Ik wist niet zo goed wat Aiden's seksuele voorkeuren waren, maar ik besloot de gok te wagen. Ik wilde hem, ik wilde hem net zo voel en als hij mij voelde. Mijn ogen pinde zich terug op de zijne. En ik bewoog mijn lippen naast zijn oor. Ik ademde zachtjes uit. "Top me." Mijn stem klonk hees. Om te laten merken dat ik het echt meende beet ik zachtjes in zijn oorlel en trok zijn hand naar mijn achterwerk toe.


    We're all mad here.


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik moest vandaag echt heel vroeg op het werk zijn, maar ik had vanochtend nog college gehad en dat had ik niet kunnen missen. Daardoor was ik nu een half uur te laat, en erg moe, omdat ik maar 4 uurtjes had geslapen sinds ik had afgesloten. Mijn krullen, die ik weer moest laten knippen, stonden wild rond mijn hoofd, mijn shirt zat scheef, en ik was echt niet klaar voor vandaag. Toen ik uiteindelijk aankwam bij de club, merkte ik dat ik ook nog eens mijn shirt binnenste buiten aan had. Ik zuchtte en liep binnen, terwijl ik mijn shirt aan het losknopen was. Binnen zag ik Evan en Kellin poetsen, maar meer dan dat was het ook eigenlijk niet. Ik zag Seb nog aan de bar zitten, maar die leek niet veel te doen. Met een zucht gooide ik mijn schooltas op een van de barkrukken en draaide mijn shirt om, zodat die in elk geval netjes zat. "Sorry, dat ik laat ben. Ik kon college niet missen." zei ik, voor ik een lapje van de bar pakte en ermee naar het podium liep. Evan was een meester in poetsen, maar Kellin niet, en ik ook niet, dus misschien konden we beter samen werken. Ik klom dus maar het podium op, om hem te helpen, maar nog voor ik gedag kon zeggen gleed ik uit en lag ik op mijn kont. "Fuck. Dat doet pijn. Ik wilde zeggen 'Hey Kellin', maar blijkbaar kan ik niet lopen." zei ik met een scheve grijns, voor ik voorzichtig op mijn knieën probeerde te gaan zitten, maar ik weer op mijn neus ging. Lekker dan. Ik hoorde hier fysiek een van de meest fitte personen zijn die er was, maar toch ging ik constant op mijn neus nu het podium spekglad was door water. Ik bleef even lachend op mijn bik liggen, voor ik maar gewoon liggend begon te poetsen, want opstaan werkte toch niet. Vanaf hier kon ik Poes en Kip uit mijn tas zien piepen. Vis lag vast, zoals altijd, te slapen, bovenop mijn boeken. In het begin had Evan ze dood willen slaan, maar inmiddels was iedereen hier in de club aan ze gewend, en had ik die problemen gelukkig niet meer.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 15:18 ]


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (perf alert!)
    Ik was totaal aan de jongen boven me overgeleverd. Heel mijn lichaam reageerde op hem. Mijn borstkas bewoog ongewoon snel op en neer en mijn hoofd duizelde. En niet alleen van Taavi zijn diepe stoten, maar ook van mijn kloppende lid waar maar niks mee gedaan werd. Ik wilde mijn principes net over boord gooien en hem zelf vastgrijpen omdat ik het niet meer hield, toen Taavi aan het einde van zijn rid was. Een diepe grom kwam over mijn lippen omdat hij me hard op zichzelf trok en mijn nagels schraapte over het leer van de bank. Hijgend bleef ik liggen, terwijl Taavi van me af rolde en kantelde ik mijn hoofd naar jem toe om hem aan te blijven kijken. Nee, ik was nog niet klaar. Mijn lippen kleden over zijn gezicht en ik kneep mijn ogen dicht bij het voelen van zijn vingers. Maar deze schoten ogen bij zijn worden. Het was best lang geleden dat ik getopt had. Gewoon omdat ik bottom fijn vond en James mijn resentste bedpartner was geweest en die teveel
    Ego had om onderop te liggen. Toch draaide ik mijn lichaam naar dat van Taavi en gleed ik even mijn mijn duim over zijn lippen heen, planten ik er nog een plakkerig kusje op en duwde ik hem daarna op zijn rug. Ik rolde op hem en nam plaats tussen zijn benen. Ik torende boven hem uit en liet twee van mijn vingers sensueel in mijn mond verdwijnen, terwijl ik de jonge onder me met grote pupillen bleef aankijken. Ik had namelijk geen flauw idee hoe gerekt hij was, maar niemand trok het zonder oprekken. Helemaal niet zonder glijdmiddel. Al wilde ik het liefst natuurlijk gewoon meteen aan de slag omdat mijn lid op klappen leek te staan. Mijn vrije hand gleed over zijn borstkas heen en langzaam boog ik mezelf naar hem toe op zijn schouderblad te kussen en langzaam mijn vingers bij hem naar binnen stak.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 14:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    Kellin's worden deden me lachen als en boer met kiespijn. Het was er anders vast toch wel van gekomen, maar hij had ze inderdaad wel een beetje het laatste zetje gegeven in het feit dat ze nu elkaar aan het nemen waren in het kantoor, wat te horen was. Dit was dus nog een reden waarom ik de radio maar aanzette, zodat we dat in elk geval niet meer hoefden te horen. Ik ging verder met poetsen en verdween er zo ver in, dat ik niet merkte dat Bat en James binnen waren gekomen. Ik merkte het eigenlijk pas toen James zei dat ik een stukje van de bar, die ik net vlekkeloos schoon had gekregen, was vergeten. Ik draaide me naar hem om en zag een kring op het oppervlak staan van zijn koffiemok. "Mijn moeder had je daarvoor billenkoek gegeven, James." zei ik toch wel deels serieus, maar met mijn collega's kon ik niet anders dan een speelse ondertoon houden. Alles hier was ongedwongen, en dat maakte het ook wel een hele fijne werkplek. Ik haalde snel mijn poetslap weer over de plek en ging toen verder met het boenen onder de bar, terwijl ik af en toe mijn ogen op James liet vallen. "Head up, blijf uit het kantoor. Er is een reden waarom de muziek aan staat en we twee man te kort komen op het moment." Ik probeerde het voorzichtig te brengen, want iedereen hier wist dat Aiden en James tot niet heel lang geleden dit samen deden, ook hier in de club. Nu was de sfeer tussen de twee om te snijden, en moest Bat er wel eens tussen komen om het te sussen. Bat, wiens huisdieren hier nu weer eens rondliepen. Ik had ze geaccepteerd, maar kon er nog altijd niet overheen dat het gore ziekteverspreiders waren. Ik snapte niet hoe je dat soort dingen huisdieren kon noemen. Toch liet ik het maar gaan, omdat ik wist dat hij ze schoon hield, en ze meestal in zijn tas bleven zitten. "Als je nu ook een poetslap pakt, zijn we sneller klaar en kunnen we misschien samen een biertje drinken voor we gaan beginnen." zei ik, terwijl ik een van de nog schone lappen naar zijn hoofd mikte. Seb ging waarschijnlijk toch alleen boos kijken, als altijd, dus misschien dat James wel zijn handen uit zijn mouwen wilde steken, of in elk geval een glimlach op zijn gezicht wilde toveren.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    (Nog steeds 18+ kinders)
    Ik wachtte zijn antwoord op en staarde naar zijn ogen. Even was ik bang dat ik het had verpest omdat hij geschrokken leek. Maar al snel voelde ik zijn duim op mijn lippen gevolg door door zijn heerlijke lippen. Eindelijke voelde ik Aiden's lichaam tussen mijn benen. Ik slikte toen ik Aiden op zijn eigen vingers zag zuigen, fuck dit was zo geil. Ik beet op mijn lip en bewoog ongeduldig, reed mezelf tegen hem aan. Ik voelde zijn lippen op mijn schouderblad en ontspande mijn lichaam waarna ik zijn vingers langzaam in mij voelde gaan. Een kreun verliet mijn mond en ik zette mijn vingers in zijn haar en trok er zachtjes aan. Mijn ogen had ik stijf dichtgeknepen terwijl ik mijn hoofd in mijn nek gooide. Ik bewoog mijn lichaam terug richting zijn vingers, mijn armen om zijn nek geslagen. Zijn vingers alleen al voelde geweldig, hij had dan ook grote handen. Ik legde mijn hoofd tegen de zijne en hijgde tegen zijn lippen uit. Ik slikte, ik wilde meer van hem. Ik liet mijn handen op zijn rug staan en kuste langs zijn kaaklijn richting zijn oor. "Aiden, ik wil je." Praten was moeilijk door het kreunen en hijgen heen maar ik kreeg de woorden uit mijn mond. "Alsjeblieft." Ik smeekte hem. Mijn nagels kraste over zijn rug en met ogen vol lust staarde ik hem aan. Aiden was van zichzelf al enorm sexy maar bovenop me leek hij nog en nog sexyer te worden.


    We're all mad here.