• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taavi Francuski


    Zijn lippen op de mijne waren het beste gevoel ooit. Zijn tong die met de mijne speelde maakte me wild. En zo kon ik ook een zachte kreun niet onderdrukken toen Aiden zich nog dichter tegen me aanduwde. Ik liet mijn hand van zijn wang afglijden naar beneden. Ik trok zijn been nog iets wat hoger zodat ik nog meer contact kon maken met zijn lichaam en liet mijn andere hand over zijn kont glijden. Gretig kneep ik er hard in, damn wat voelde dit goed. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik trok mijn gezicht iets naar achter en stopte zo de zoen. Niet dat ik op wilde houden. Ik legde mijn voorhoofd tegen die van Aiden en beet in mijn onderlip. Ik keek hem diep aan. "Je bent beautiful." fluisterde ik zachtjes. Ik drukte zachtjes mijn lippen weer terug op de zijne en gaf hem zo kleine kusjes. Mijn ene hand bewoog rustig weer ietwat naar boven en kroop onder zijn shirt. Mijn hand streelde wat over zijn blote huid, mijn blik nog steeds strak op zijn ogen gericht. Mijn lichaam bleef meer en meer contact met het zijne zoeken. Ik trok hem aan zijn bovenbeen verder op me, waardoor hij nu half op me lag. Ik wilde dat we voor eeuwig zo konden blijven. Gewoon alleen hij en ik, even niemand anders. De warmte in mijn lichaam spreiden tot in alle uiteindes, nog nooit had ik zoveel geluk gevoelt als nu. Ik liet mn hand iets verder onder zijn shirt kruipen en staarde ondertussen Aiden weer terug aan.


    We're all mad here.


    Evan Hunter James || Tawni
    Het was wel duidelijk dat Kellin de relatiepraat niet wilde hebben, en zelf had ik op dit moment ook liever een ander onderwerp dan het stichten van een gezin. Het maakte de sfeer er allemaal namelijk niet beter op. Bij zijn woorden liet ik dan ook een schamel lachje horen. "Tja, als dat gebeurt ben ik hetero en is Aiden zwanger van zijn 3e kindje." Een scenario waarin Noah en ik ons kindje zouden kunnen opvoeden in de romani gemeenschap was namelijk nog belachelijker dan dat een van de jongens hier natuurlijk zwanger raakte. Al was zijn kus op mijn kaak wel net wat ik nodig had om weer wat op te beuren. Om dan toch van het onderwerp af te komen, stelde ik voor te gaan poetsen. Niemand hier deed dat graag, behalve ik, dus daar had hij zeker gelijk in. Ik volgde hem mee naar binnen en liet daar zijn hand los, om uit kantoor de schoonmaakmiddelen te halen. Dat idee was dus de grootste fout van de dag, want het moment dat ik de deur opende zag ik Aiden en Taavi bezig met hun voorspel. "Het gaat makkelijker met je kleren uit." zei ik wat ongemakkelijk, terwijl ik snel alles verzamelde wat ik nodig had. "En ik ga er dus maar vanuit dat jullie het hier zo schoonmaken." Met die woorden sloot ik de deur snel weer achter me en liep met een rood hoofd van ongemak naar de bar, om daar de emmers te vullen met heet water. "Aiden en Taavi maken het kantoor schoon... en willen daar niet bij gestoord worden. De rest van jullie kunnen hier een emmer met allesreiniger en bleek halen om zelf iets te gaan doen." melde ik aan iedereen, voor ik me op Kellin richtte. "Die twee laten er geen gras over groeien. Als ik jou was zou ik de bank op kantoor mijden tot er een emmer bleek overheen is geweest." zei ik zacht tegen hem, niet iedereen hoefde dit te weten, terwijl ik de emmers bleef vullen met een mix van heet water, allesreiniger en bleek, zoals ik thuis ook altijd deed bij de schoonmaak.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 22:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Dit was de eerste keer dat ik zo intiem met Taavi was, maar het voelde enorm vertrouwd aan. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was en we dit al jaren deden. Ik giegelde zachtjes tegen zijn lippen aan, bij de zachte kreun die over zijn lippen kwam en mijn vingertoppen duwde zich verder in zijn huid. Ik moest happen naar adem op het moment dat Taavi zonder pardon in mijn achterwerk kneep en het was maar goed dat hij zich terug trok, want ik moest even op adem komen. Met een open mond bleef ik Taavi aanstaren, terwijl ik mijn hart en ademhaling weer op orde probeerde te krijgen. Mijn kaken kleurde rood en een enorme lach kwam op mijn gezicht te staan bij zijn worden. Niet dat ik het ooit bij Taavi zijn uiterlijk zou halen.'Zeg jij.' Een kusje waar ik geen genoegen mee nam volgde. Maar ik wilde meer. Een kusje van mijn kant, waarbij ik zachtjes op zijn onderlip zoog. Maar deze stopte al snel door Taavi die me verder op zich probeerde te trekken. Een lach verliet mijn mond en ik wilde hem op zijn rug duwen. Gelukkig realiseerde ik me snel genoeg dat hij op de rand van de bank lag en ik had geen zin om dit op de vloer te moeten vervolgen. Met glinsterde ogen bleef ik hem aankijken, terwijl ik hem weer zachtjes korte kusjes begon te geven. Ik liet me niet afleiden door de deur die open ging en keek pas op toen Evan over kleding begon. Ik had alleen niks om erop in te gaan. Bij het schoonmaak praatje stak ik alleen mijn middelvinger naar hem op, waarna ik weer vol mijn lippen op die van Taavi drukte om mijn gebaar meer kracht bij te zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Misschien moesten we allebei maar gewoon ons mond houden, want Evan was het totaal niet eens met mijn peptalk. Ik schoot even in de lach en schudden mijn hoofd. 'Geef toe, als Aiden echt zwanger had kunnen worden, had hij al zwanger geweest van mijn 13de kind.' Zo'n flapdrol was het echt wel. En ik hoopte dat het hiermee echt klaar was. We gingen gewoon schoonmaken en praten over dingen in het leven die totaal on belangrijk waren. Daar was ik het best in. Ik trok Evan mee naar binnen en liep zelf richting de bar, terwijl Evan naar het kantoor liep. In eerste instantie wilde ik naar Taavi of Aiden lopen, maar aangezien deze twee spoorloos waren verdwenen, besloot ik maar te wachten op Evan die terug moest komen met de schoonmaakmiddelen. En dat deed hij. Niet alleen met schoonmaakspullen maar ook met de verklaring van de vermisten jut en jul. Ik schoot in de lach bij zijn mededeling en pakte een emmer van hem aan. Rustig luisterde ik naar het gevolg terwijl ik chloortabletten in de emmer deed en mijn gezicht vertrok even. Tot ik me bedacht. 'Sorry, 14de kindje.' corrigeerde ik mezelf op mijn eerdere opmerking. Serieus keek ik Evan aan, maar zodra mijn blik de zijne vond schoot ik in de lach. Gadverdamme, ik wilde dit ook gewoon helemaal niet weten. Al zouden ze vast niet de eerste zijn op dit bank. Dat waren dingen die je ergens wel wist, maar niet aan herinnerd wilde worden. Daarbij had ik een beeldige fantasie en zag ik het nu voor me. Iets waar ik al helemaal niet op zat te wachten

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 23:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik genoot van elke kleine aanraking van Aiden en verdronk in zijn ogen. Vandaar dat ik n eerste instantie schrok van Evan die plotseling binnen stond. Mijn lichaam verstijfde even maar na het voelen van Aiden's lippen terug op mij was ik het alweer vergeten. Mijn handen probeerde zoveel mogelijk van hem aan te raken. Mijn ademhaling nam toe en ik besloot dat ik nog meer Aiden nodig had op dit moment. Ik bleef hem zoenen maar draaide ons zodat hij onderop kwam te liggen. Mijn handen bewogen over zijn borstkas naar beneden terwijl ik me steeds verder terug trok. Ik keek naar beneden naar hem en staarde naar de prachtige jongen onder me. Ik ging alleen niet dezelfde fout als hiervoor maken en zette me recht uit de bank. Ik liep richting de deur en stopte even toen ik naar de hendel greep. Ik glimlachte naar Aiden en keek hem diep aan en zorgde ervoor dat dit keer de deur op slot was en we verder niet gestoord zouden worden. Ik liep terug naar de bank en bekeek Aiden als een roofdier dat zijn prooi ziet liggen. Nu kon het voorlopig gewoon even dit moment zijn. Alleen Aiden en ik, geen Evan of wie dan ook die binnenloopt. Ik kroop terug bij Aiden op de bank. "Dus waar waren we?" Ik likte langs mijn lippen voordat ik ze terug op die van hem drukte. Mijn hand kroop terug onder zijn shirt en speelde een beetje met het stuk stof.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Gelukkig voor ons verdween Evan net zo snel als dat hij gekomen was en konden we ongestoord verder gaan waar we mee gebleven waren. Mijn lippen schuurde gretig langs die van Taavi en mijn handen gleden over zijn huid heen. Mijn lichaam kronkelde soms onder zijn handen, die heel mijn lichaam verkende. Ik piepte van schik toen ik op mijn rug werd geduwd, maar herpakte me meteen en ik greep met mijn handen in hij shirt om hem meteen weer goed op me te trekken. Langzaam verlieten Taavi zijn lippen die van mij en hijgend bleef ik hem aankijken. Mijn borstkas ging zwaar op en neer en ik wilde net mijn benen om hem heen slaan, toen hij helemaal terug trok en opstond. Mijn mond zakte open en met benauwde ogen volgde ik elke stap die de jongen maakte. Hij liep naar de deur, maar het kwam geen moment in me op dat hij zou weglopen. Ik kende die blik die hij in zijn ogen had. Met zo'n blik liep je niet weg. maar kwam je terug. En nadat hij de deur op slot had gedraaid, kwam hij dat ook. Ik beet grijzend op mijn lip en liet deze pas los, toen die van ons herenigd waren. 'Precies hier.' Mompelde ik tegen zijn lippen aan, waarna ik hem weer helemaal op me trok. Mijn handen trippelde onder zijn shirt en mijn vingertoppen volgde de lijnen van zijn ruggengraat. Onze benen verstrengeld als automatisch weer. Speels beet ik even in Taavi zijn onderlip, terwijl een hand zijn rug weer verliet en ik dit keer degene was die in zijn achterwerk kneep. Niet hard, gewoon masserend. Want daar lag hij nu uitstekend voor.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 23:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Aiden's handen op mijn kont zorgde dat mijn ademhaling moeilijker werd. Ik duwde mezelf dichter tegen hem aan. Mijn handen gingen onder Aiden's shirt en kropen steeds hoger waardoor er meer van zijn huid zichtbaar werd. Ik duwde zijn shirt hoger en hoger en staarde naar de huid die zichtbaar werd. Mijn adem versnelde, ik slikte. "Fuck," was het enige dat ik nog uit kon brengen. Dit shirt moest weg. Ik trok zijn shirt over zijn hoofd en gooide het achter me op de vloer. Ik staarde naar het prachtwezen onder mij voor dat ik mijn lippen nogmaals op die van hem duwde. Ik plaatste daarna kusjes over zijn kaaklijn vervolgde het in zijn nek. Mijn hand bewoog over zijn borstkas. Ik zoog zachtjes aan zijn nek. Mijn lippen schraapte over zijn huid. Ik hing boven hem, leunend op mijn armen. Ik duwde mijn onderlichaam tegen dat van hem en staarde naar zijn lichaam dat onder mij lach. Mijn ogen bewogen verder en ik keek terug in haar ogen. Ik glimlachte terwijl mijn adem moeizaam uit mijn mond kwam. Ik vroeg me af wat er omging in Aiden's hoofd. Mijn lippen drukte terug op de zijne, ik denk dat ik hier geen genoeg van kan krijgen. Lippen als die van Aiden zal ik nooit meer vinden, en ik wilde ook totaal geen andere. Hoe langer we hier zo lagen, hoe meer we zoenden liet me weten dat ik Aiden steeds meer en meer wilde. Ik had hem nodig. Ik stopte met hem zoenen en keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 0:09 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Onze lichamen schuurde tegen elkaar en er was verkelijk geen milimeter afstand meer te bekennen. Handen verkende lichamen en lippen schuurde tegen elkaar. Dit was veel beter dan schoonmaken. Taavi zijn handen waren onder mijn shirt verdwenen en hij volgde al snel Evan zijn advies op. Mijn armen werden als vanzelf omhoog getrokken om mijn shirt over mijn hoofd werd getrokken en even bleef ik zo liggen terwijl ik naar Taavi keek, maar sloot al snel mijn ogen door zijn lippen die de mijne weer raakte. Mijn handen vlogen weer als vanzelf naar mijn lichaam. Ik wilde zeggen dat het oneerlijk was, maar ik ik keek er de kans niet voor. Ik snakte naar adem bij Taavi zijn lippen die van mijn kaak naar mijn nek gleden en beet hard op mijn onderlip. Dit onderdrukte alleen niet de kreun op het moment dat Taavi zijn onderlichaam tegen die van mij schuurde. 'Fuck.' Hijgend keek ik de jongen boven me aan. Alles aan me was van slag. ik was totaal aan de jongen boven me over geleverd en ik wilde me maar al te graag door hem laten meevoeren. 'Ook uit.' Ik trok wat aan Taavi zijn shirt, maar kon hem onmogelijk over zijn hoofd trekken, omdat hij op zijn armen leunden. Het was niet eerlijk. Taavi kuste me weer, maar stopte al snel om me aan te kunnen kijken. Maar ik wilde niet meer kijken, tenzij het naar zijn bloten bovenlichaam was. Ik likte zachtjes over mijn onderlip heen, waarna mijn handen afzakte zijn zijn heupen en ik deze dieper naar beneden drukte. Langzaam schuurde ik mijn onderlichaam omhoog en bleef ik hem nauw aankijken om zijn reactie te peilen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    We bleven elkaar zo even aankijken. "Ook uit." Aiden's stem haalde me uit de trance. Ik lachte zachtjes toen zijn handen aan mijn shirt troste en volgde maar al te graag zijn bevel op. Ik trok mijn shirt langzaam over mijn hoofd heen. Eenmaal uit voelde ik zijn handen in mijn heupen duwen. Ik keek hem aan terwijl hij zijn onderlichaam omhoog tegen me aanduwde. De wrijving tegen me aan resulteerde in een moeilijke ademhaling en zachte kreun. Ik kneep mijn ogen dicht en hijgde zwaar. Ik bewoon mijn kruis tegen dat van hem aan. Ik kon het niet meer aan, ik was nog nooit zo opgewonden geraakt door iemand als op dit moment. Mijn handen gleden over zijn lichaam terwijl ik ze volgde. Ik leunde weer in om hem te zoenen. Ik bleef mezelf tegen hem aanduwen. Het zoenen en adem halen werd veel moeilijker. Ik had hem nodig, ik verlangde hem. Ik bleef hem kusjes geven en greep zijn heupen beet om zo beter aan te kunnen sturen hoe we tegen elkaar aan drukte. Ik beet in mijn lip en sloot even mijn ogen. Mijn adem stokte even terwijl ik hem aan keek. Ik kon niet stoppen met hem aankijken, ik was van hem. Ik ademde zwaar terwijl ik naar hem bleef kijken. Ik slikte even en legde mijn mond naast zijn oor. "Ik wil je," ik ademde tegen zijn oorlel. "Alsjeblieft, Aiden." Ik bleef mijn onderlichaam tegen hem aan schuren. Ik staarde hem afwachtend en vragend aan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 0:52 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Taavi zijn shirt verliet zoals gevraagd zijn lichaam en mijn ogen volgde elke beweging. Zijn prachtige lichaam kwam onder het stuk stof vandaan en even beet ik op mijn lip. God, wat had deze jongen een perfect lichaam. Het was niet dat ik het niet eerder gezien had. Ik zag het elke dag. Maar dit was niet te vergelijken. Nu was het dichtbij, tastbaar en niet te vergeten alleen voor mijn ogen. Moeilijk keek ik Taavi aan, terwijl onze onderlichaam steeds meer tegen elkaar begonnen te schuren. Mijn ademhaling werd zwaarder en mijn borstkas ging heftig op en neer. God, als mijn lichaam nu al zo op deze jongen reageerde, wilde ik niet eens waten wat er zou gebeuren als het echte werk ging beginnen. Onze lippen vonden die van elkaar weer en gretig zoende ik hem. Mijn handen nog altijd in zijn achterwerk geklemd en mijn vingertoppen die rustig in zijn huid drukte. Het geschuur maakte dat mijn broek echt enorm in de weg ging zitten en ik alleen nog maar harden ging schuren. Doe zoen veranderde in kusjes, waardoor ik wat makkelijker adem kon halen. Tot zover dat nog kon dan, want ik was helemaal van slag af. Onze lichamen leken perfect op elkaar ingespeeld en duwde ritmisch tegen elkaar aan, terwijl ik uiteindelijk mijn hoofd in mijn nek gooide. Mijn rechter hand vond een weg naar Taavi zijn haar, op het moment dat zijn gezicht in mijn nek hing en heel even moest ik naar adem happen. Ik probeerde te slikken maar mijn mond leek kurk droog door het hijgen. 'Neem me.' Met enorme pupillen keek ik Taavi aan waarna ik op mijn onderlip beed. Mijn handen zakte weer over zijn lichaam en bleven hangen net boven zijn broeksrand, waar ik speels overheen bleef kriebelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    (Ik denk dat dit wel tegen de grens van 16/18+ gaat zitten, hahah)
    Zijn hand die mijn haar trok maakte het alleen maar erger. Het was alsof deze jongen precies wist wat ie moest doen. De manier waarop hij hier onder me lag was het meest opwindende beeld dat ik ooit had gezien. De wrijving van zijn onderlichaam tegen het mijne maakte het moeilijker om niet zijn kleren van het lijf te scheuren. De woorden die hij toen tegen me sprak, en het gehijg samen zorgde dat ik over het punt heen was. Ik kon niet meer, ik moest hem hebben. "Neem me." Het weerklonk in mijn gedachte. Zijn ogen die in de mijne staarde, en de blik die hij me gaf. Ik kreeg het moeilijk met adem halen en mijn ademhaling leek ook even te stoppen. Ik bleek hem aanstaren en voelde hoe zijn handen boven mijn broekrand bleven spelen. Een soort grom verliet mijn mond. Ik kon niet langer verder zo, ik moest huid op huid contact hebben. Ik wilde hem. Het maakte mij niet uit dat we op de bank van het kantoor in de club waren. Het enige dat nog uit leek te maken waren hij en ik op dit moment. Mijn handen grepen naar zijn broek en trokken deze zo ruw en snel mogelijk uit als mogelijk is. Ik beet op mijn lip toen steeds meer en meer van hem tevoorschijn kwam. Ik likte mijn lippen en staarde hem toen terug aan. Mijn vinger bewoog over zijn borstkas naar beneden tot ie aankwam bij de rand van zijn boxer.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (Woop, woop!)
    Het moest gebeuren. We konden alleen nog vooruit en waren totaal niet meer te stoppen. Alles moest uit. Ik wilde heel Taavi zijn lichaam tegen dat van mijn voelen. Mijn adem blies tegen zijn lippen en mijn vingers streelde zijn huid. Ik wilde hem voelen en wel nu. De grom die zijn keek verliet deed me grijzend en snel trapte ik mijn schoenen uit, voordat Taavi met alle geweld mijn broek uit trok. Daar lag ik dan in mijn bokser onder de meest knappen jongen op aarde. Zijn hand bleef boven mijn bokser hangen en even keek ik hem vel aan. Ik mocht alleen stomme spelletjes spelen. Heel voorzichtig, alsof hij breekbaar was, pakte ik zijn hand beed en en liet ik deze tergend langzaam naar beden glijden zodat hij kon voelen hoe opgewonden ik was. Al die tijd bleef ik hem met grote pupillen aankijken. Hij moest voelen wat hij met me deed. Begrijpen dat dit alleen door hem kwam. Ik bracht mijn lippen naar zijn oor en kuste zachtjes zijn oorlel. 'Kijk nou wat je met me doet.' Mijn adem blies tegen zijn nek, terwijl ik zachtjes mijn kusjes naar beneden verplaatste. Terug naar zijn kaak. Zachtjes likte ik over zijn lippen zonder dat mijn lippen die van hem raakte. 'Dit is allemaal jou schuld.' Ik duwde zijn hand wat harder op mijn kruis en duwde mijn heupen wat omhoog. 'Dus nu moet je het ook oplossen.' Mijn adem sloeg tegen zijn lippen, die een milimeter van die van mij verwijderd waren. Maar ik kuste hem niet. Ik wilde hem gewoon gek maken, zoals hij mij gek maakte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 1:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    (Naughty)
    De blik die hij mij gaf terwijl zijn hand de mijne op zijn kruis duwde. Ik slikte, fuck wat was dit ontzettend hot. Zijn adem tegen mijn oorlel maakte me nog opgewonder dan dat ik al was. Ik kneep mijn ogen dicht en beet mijn lip terwijl ik met mijn hand nog over zijn bokser bleef voelen. Ik zat zo in het moment en had het zo moeilijk me te focussen door alles wat deze jongen met mij deed dat ik bijna zijn woorden niet verstond. "Kijk nou wat je met me doet." Ik staarde naar hem. Zijn kusjes maakte me wild. De adem die ik uit blies was nog zwaarder dan tevoren. Mijn broek begon te knellen. Alles wat deze jongen deed leek me verder en verder te duwen. Zijn tong over mijn lippen en zijn hand die me nog harder op zijn kruis duwde. "Dit is allemaal jouw schuld." Het aanzicht van hoe hij tegen mijn hand aanreed was ontzettend geil, een ander woord had ik er niet voor. "Dus nu moet je het ook oplossen." Zijn adem blies tegen mij aan en ik kon niet meer. Ik moest meer van hem. Ik wilde elk deel van Aiden, elke millimeter van hem. Ik keek moeilijk naar hem. Mijn lippen drukte ruwe kusjes op zijn borstkas en zo kust ik mijn weg lager. Ik speelde met mijn handen met de rand van zijn boxer. Ik kuste zijn navel en schraapte mijn lippen lager. Ik zette mijn tanden in de rand van zijn boxer en keek hem aan met ogen vol lust. Langzaam trok ik zijn boxer naar beneden. Een zachte kreun verliet mijn lippen toen ik alles van hem zag. Ik beet in mijn lip. "Fuck, Aiden." hijgde ik.


    We're all mad here.


    Evan Hunter James || Tawni
    Kellin had gelijk. Als Aiden zwanger kon worden, zou hij dat al lang en breed zijn en waarschijnlijk permanent blijven. Het zei namelijk wel iets dat hij het nu aan het doen was op een gore bank in het kantoor van een nachtclub. Ik schoot in de lach en hij kon het ook niet inhouden. Dit waren geen details die je wilde weten, maar wel details voor het roddelcircuit. Ik gooide in mijn eigen emmer nog een extra chloortablet en liep toen naar de bar, waar ik begon te schrobben. Het was hier echt heel goor, maar de geur van bloemen en chloor maakte het langzaam beter. Die geur werd ook sterker met de oppervlakte die ik schoonmaakte. Het was fijn om zo mijn gedachten te verzetten. "Kells, doe jij het podium?" vroeg ik aan hem, terwijl ik door bleef schrobben. Alles plakte enorm en het kostte veel moeite om dat van de bar te krijgen, maar mijn moeder had het me goed geleerd. Ik draaide me even naar de radio en zette deze aan, waarbij direct het nummer van een van onze optredens begon te spelen. Snel draaide ik de knop om, zodat er vrolijke nummers van het lokale radiostation door de club speelden. Ik floot vrolijk mee, terwijl ik echt mijn best deed de bar schoon te krijgen van weken drank die eroverheen waren gegaan. Ik kwam bij Seb en zijn laptop. Zonder pardon zette ik de laptop van de bar, op zijn schoot, zodat ik daar ook kon poetsen. "Seb, dit is ook jou verantwoordelijkheid. Kan je van je kont af komen en iets gaan doen, de vloer dweilen ofzo. Er staat al een emmer klaar." zei ik tegen de man. Iedereen moest zijn deel doen in het werk, zelfs al deden ze dit een stuk slechter dan ik. Ik ding niet de hele club alleen poetsen. De kleedkamers zouden ook nog moeten, en het kantoor, maar no way dat ik daar nog in ging tot die twee weer met kleren aan naar buiten kwamen. Al zag het er niet naar uit dat het binnenkort zou gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (perf alert!)
    Ik probeerde Taavi over het randje te duwen. Ik hield van uitdagen, maar wel om vervolgens onderdanig op mijn rug te gaan liggen. Iets wat in dit geval niet zo'n probleem was. Ik slikte moeizaam en probeerde mijn ademhaling onder controle te houden. Iets wat totaal mislukte. Mijn ogen volgde Taavi zijn bewegingen, maar uiteindelijk keek ik alleen nog maar tegen zijn kruin aan omdat hij verder naar beneden ging. Mijn vingertoppen duwde verder in zijn vel en hard beet ik op mijn eigen lip. Mijn adem bleef in mijn keel hangen op het moment dat mijn boxer me van mijn lichaam werd ontdaan en mijn erectie vrij kon ademen. Ik sloeg mijn hoofd in mijn nek en probeerde met mijn handen Taavi zijn broeksknoop te vinden. Want dit was zo natuurlijk alles behalve eerlijk. Het was samen spelen, dus ook samen delen. Ik kreeg zijn knoop te pakken, maar verder dan hem losmaken kwam ik niet. Ik kwam er gewoonweg niet bij, omdat hij te ver zat. Maar beter begreep hij gewoon de hint en maakte hij dat hij zich ook snel van zijn kleding ontdeed. Want we konden alles zeggen maar Evan had toch gelijk. Het ging zoveel makkelijker met kleding uit. Daarbij wilde ik hem ook gewoon aanraken en bewonderen. Ik wilde elke millimeter van zijn lichaam ontdekken. Heel zijn lichaam kunnen strelen. Ik slikte moeizaam bij Taavi zijn gemompel en keek langzaam naar onder, terwijl ik nog altijd hard op mijn lip beet om mezelf stil te houden. 'Ja, fuck me.' Grijnsde ik onschuldig, waarna ik hem omhoog trok en gretig mijn lippen weer op die van hem drukte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 11:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''