• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    James McBrian


    Ik hoorde Taavi's stem en bewoog mij richting de kleedkamer. Ik opende de deur, kon mij het schelen als ze bezig waren dan was ik er in ieder geval tussen gekomen. Ik zuchtte even en gooide de deur open. "Kleren aan, kinders." lachte ik. Beide zaten echter aangekleed en al op een stoel. Of ja, Taavi op de stoel en Aiden op Taavi. Ik trok mijn wenkbrauw op. Aiden was druk bezig met het inkleuren van Taavi's gezicht, terwijl Taavi Aiden's kont flink aan het kneden was. Ik keek ernaar en grinnikte. Eigelijk leken ze echt geen stel samen, in ieder geval in mijn ogen. Ik wilde het misschien gewoon niet zien maar dat maakt niet uit. Ik wist hoe ik Aiden kon bespelen en daarvoor was ik hier. "Hey Aiden. Zouden we straks even kunnen praten?" Ik liet mijn stem zo liefelijk klinken. "Ik wil gewoon collegiaal met je om blijven gaan." Ik probeerde mijn beste kant te laten zien. "En Taavi je wordt echt een mooi grietje hoor, ik zou het wel weten." Taavi lachte even hardop en mompelde een 'hou je bek, flikker' mijn kant op. Ik lachte terug en bleef naar de twee staan kijken. Mijn ogen vooral op Aiden gefocust maar dwaalde vaak af naar Taavi's handen op zijn billen. Aiden had echt een hele goede kont en stiekem werd ik toch bezitterig toen ik Taavi zo zag. Als alles goed liep vanavond, zat ik na de show weer diep in de bovenste jongen in het kantoortje.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was helemaal in mijn element op dit moment. Al maakte ik toch liever mezelf op dan een andere. 'Je word Adore haar tweeling zusje.' Besloot ik enthousiast. Ik poetste Taavi zijn gezicht helemaal egaal en pakte net de contour kit, toen hij op James reageerde, waardoor hij wist waar we waren. Ik rolde even met mijn ogen, maar zei er niks van. Ik ging weer goed zitten en probeerde zo goed mogelijk Taavi's gezicht lijnen te volgen. Zo geconcentreerd als ik was, zo afgeleid was Taavi. Hij had geluk dat ik net mijn hand had weggetrokken toen hij in mijn kont kneep, anders had er nu een donker bruine streep over de lengte van zijn gezicht gezeten. 'Tyfus kind.' Ik sloeg zachtjes tegen zijn borstkas aan als corrigerende tik. Ik keek even achterom toen James binnen kwam en zuchten geïrriteerd bij zijn worden en richten me al snel weer op mijn kunstwerk voor me. Ik hield er niet van om afgeleid te worden als ik bezig was. Dus ging ik gewoon door, terwijl James praten. Ik bleef even stil en beet op het puntje van mijn tong. Mijn hersens schreeuwde dat ik nee moest zeggen en hem verder moest negeren. Hij had me teveel pijn gedaan, om nog normaal met hem om te kunnen gaan. Daarbij kon James met niemand normaal omgaan, laat staan met mij. 'Is goed. maar ik maak eerst Taavi af en daarna moet ik wel met mezelf gaan beginnen.' Ik keek hem niet meer aan, uit bescherming voor mezelf en pakte snel mijn borsteltje om Taavi zijn gezicht mooi egaal te blenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian


    Het bleef lang stil en ik wachtte in spanning af. Ik wist dat hij twijfelde, en hij had goed recht. Een nee was voor hem uiteindelijk een slimmer antwoord maar hopelijk zei die 'ja'. "Is goed. maar ik maak eerst Taavi af en daarna moet ik wel met mezelf gaan beginnen." Ik glimlachte. Ik was binnen. Hij was nog koud maar ik kreeg hem wel warmer. "Is goed, ik heb nooit problemen gehad met de tijd je je in make-up steekt." Ik wist dat dat niet waar was en we zullen er vast wel eens een discussie over hebben gehad. "Je hebt niet veel nodig gelukkig." Ik glimlachte flirtend. Het maakte me niet uit hoe Taavi hierover dacht, voor de meeste mensen zag het er gewoon uit of ik gewoon aardig deed. Ik keek naar Taavi en besloot niet te erg de situatie te ongemakkelijken voor hem. "Sorry Mop, bij jou zou ik toch nog wat ik kilo's opsmeren." Ik lachte even en blies hem een kus. De officiële regels hier als je een grap maakt. Nu ik Taavi's aandacht had besloot ik gelijk even wat duidelijk te maken. "Ik snap dat je graag bij ehm, ja wat zijn jullie n van elkaar?" Ik wees van de een naar de ander. "Bij elkaar zijn, maar zou je het erg vinden als ik met Aiden praat in private?" Ik keek hem doordringend aan. Ik besloot me mentaal voor te bereiden op mijn gesprek met Aiden. Ik keek nog eens naar Taavi, arm ventje na vanavond is 'ie weer alleen. Ik gaf hem nog even dit moment om voor de allerlaatste keer aan Aiden's kont te zitten.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 16:34 ]


    We're all mad here.

    Taavi Francuski


    Ik keek Aiden even diep aan en hoopte dat het goed met hem ging. Ik sloot mijn ogen en genoot van de haartjes van het borsteltje. Ik luisterde naar James zijn woorden en mijn gezicht vertrok. Elke homo in deze melkweg zou nog doorhebben waar James nu met zijn woorden op doelden. Ik besloot wijselijk mijn mond te houden, ik koos ervoor om Aiden te vertrouwen met mijn hart. Ik lachte nep mee met zijn grap. "Bedankt he mop, vind jou ook echt een prachtwijf." Ik besloot express Aiden nog wat steviger vast te pakken als een soort claim. "Ik snap dat je graag bij ehm, ja wat zijn jullie n van elkaar?" "Mijn vriend." beet ik terug. Ik wist niet hoe Aiden erover voelde, we hadden het nog niet echt luid geroepen en het was wel zijn ex. Toch besloot ik dat mijn antwoord terecht was. Ik opende mijn ogen en genoot iets minder van de haartjes op mijn gezicht en staarde James afwachtend aan. "Bij elkaar zijn, maar zou je het erg vinden als ik met Aiden praat in private?" Natuurlijk wilt ie alleen zijn met Aiden. Eigelijk vertrouwde ik hem niet en ik wilde graag kijken naar hoe Aiden zijn eigen make-up deed. Hij kijkt zo schattig als ie gefocust bezig is. Ik zuchtte en knikte naar hem. Aiden wist wel beter, ik snapte niet waarom James zijn tijd überhaupt verdeed. Ik probeerde te lezen wat Aiden wilde dat ik antwoord. "Natuurlijk mag dat van mij." Ik legde de nadruk op mij, zodat Aiden nog kon zeggen wat hij vond.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik vond het opeens helemaal niet meer fijn zo. Ik wist niet eens zeker of ik wel echt met James wilde praten. Maar mijn worden waren het tegenovergestelde van wat mijn hersens me vertelde. Ik beet hard op mijn lip en keek heel even via de spiegel naar James. We wisten allebei dat hij loog. aan elk moment dat ik geen aandacht aan hem kon besteden in onze relatie had hij een hekel. Zo ook aan mijn make-up tijd. Snel wenden ik mijn blik af bij zijn veelte lieve glimlach en probeerde ik mijn aandacht bij Taavi te houden. Heel mijn houding was veranderd en ik klemde mijn borsteltje hard vast in mijn handpalm. En het werd er niet beter op toen James begon over hoe het tussen Taavi en mij zat. Ik liet het Taavi oplossen en ik pakte mijn witte oogpotlood. Zijn ogen moesten groter lijken. Ik hoopte dat Taavi weigerde James en mij straks alleen te laten. Gewoon omdat hij wijzer was dan ik en niet overlopen van emoties. Maar dat deed hij niet. Ik duwde mijn kaken op elkaar en keek niemand meer recht aan. Focuste me alleen nog op mijn werk en probeerde Taavi niet in zijn oog te prikken met het potlood. 'Ik vind jou wel wat voor blond.' Mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Taavi en ging ik mijn hoofd na welke pruiken hem goed zouden staan straks. Gewoon om mezelf af te leiden en niet teveel te laten nadenken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik kreeg het gevoel dat ik fout behandelt had en verplaatste mijn handen naar Aiden's rug. Ik probeerde met moeite hem naar me te laten kijken maar zijn blik was te verstard op zijn werk. Ik probeerde niet aan James te laten blijken dat ik gespannen was door dit alles. Aiden was nog steeds bezig met de situatie negeren. "Maar, kun jij dan toleren als ik daarvoor nog even met mijn vriend in private wil zijn?" James trok zijn wenkbrauw naar me op en verliet de ruimte. Hij riep nog snel over zijn schouder. "Roep maar als je klaar bent hoor, ik zal wachten." Toen hij weg was verliet een zucht mijn mond. Ik greep Aiden's handen vast en bracht ze omhoog. "Het is goed om met hem te praten zo krijg je voor jezelf ook wat closure." Ik gaf hem een zwakke glimlach en drukte snel een klein kusje op zijn lippen. "Daarnaast, ben ik sowieso meer het "ik-ben-blond-maar-verf-mijn-helse-uitgroei-niet type." Ik trok zijn hoofd naar mijn schouder. Voor een moment dat alleen maar dollen en grappen moest zijn was het behoorlijk dramatisch geworden. Mijn handen streelden over zoveel mogelijk Aiden ik kon vinden. Een deel van mij vond het absoluut niks. Aiden die terug met zijn ex ging praten. Vooral aangezien die ex James is, de meest opgegeilde arrogante asshole. Ik trok Aiden terug rechter. "Ben ik al mooi?" Ik grijnsde breed en sloeg mijn armen om zijn nek. "We kunnen nog altijd potten worden."

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:06 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Zelfs toen James uiteindelijk op verzoek van Taavi de kleedkamer verliet, kon ik me niet terug ontspannen. Ik weigerde Taavi nog aan te kijken en kleurde de onderkant van zijn ogen wit, waar straks de glitters kwamen te zitten. Ja, ik had al helemaal in mijn hoofd hoe Taavi eruit moest komen te zien. Pas toen Taavi mijn handen vastpakte en bij zijn gezicht wegtrok, keek ik hem aan. Mijn gezicht vertrok iets en langzaam haalde ik mijn schouders op. Ik wist niet waarom ik er zo mee zat. Het was gewoon dat ik nog nooit helemaal over James was heen geweest, tot nu. Ik was gewoon bang, omdat ik niet wist wat James van me wilde. 'Weet ik wel.' Glimlachte ik klein bij het kusje. Ik zou hem gewoon aanhoren en dan was het klaar. Hoopte ik toch. Langzaam schoot ik in de lach toen taavi over ging op pruiken en ik liet mijn voorhoofd op zijn schouder rusten, toen hij deze naar zich toe trok. Mijn handen grepen zachtjes in het stof van zijn shirt en ik zuchten. 'Tumblr meisje.' grijnsend keek ik op en knikte overtuigd op zijn vraag. 'Prachtig.' Ik drukte een klein kusje op zijn neus, waarna ik toch echt weer verder ging. 'Adore is te punk voor relaties.' Zei ik onschuldig, waarna ik hem een luchtkusje toewierp. Alleen met iedereen zoenen was geoorloofd. Want zo was Adore dan weer wel. Al was er verder maar weinig verschillen tussen mij en Adore. Het was te erg gaan blenden en niet echt een act meer die ik opzetten. Aiden was Adore en Adore was Aiden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik was alweer vergeten hoe erg de zon vandaag scheen en ik moest mijn ogen dichtknijpen toen ik naar buiten liep. Razendsnel zetten ik mijn zonnebril op en zuchten ik diep. Eindelijk echt rust. Ik stak een sigaret op, waarna ik mijn vrije arm in die van bat, die zich naast me had gevoegd, haakte. 'Arme Evan.' grijnsde ik zachtjes. Alleen met de twee tortelduifjes en James. Ik had best met hem te doen. Langzaam nam ik een hijs van mijn sigaret en genoot ik van de zon in mijn gezicht die mijn huid opwarmde. Niet dat ik echt bruin zou worden. Ik bleef op de een of andere manier altijd zo bleek als een geest. Niet dat het enorm erg was, want dan hoefde ik de kleur van mijn foundation niet aan te passen. 'Suggesties voor vanavond?' Ik was enorm inspiratieloos en had echt totaal geen idee voor een act en ik moest nu toch echt opschieten met iets bedenken. Of toch tenminste wat ik aan ging trekken. maar zelfs daar had ik nog geen ideeën over. En ik had zo'n idee dat ik het ook niet meer ging kunnen verzinnen. Ik had ook eigenlijk helemaal geen zin. Ik had alleen maar zin om in bed te gaan liggen en te gaan slapen. Ik wist dat het morgen over zou zijn en ik weer enorm zin had om op de planken te staan, maar vandaag leek het er gewoon niet te zijn. Soms had je van die dagen. het kwam me vandaag alleen niet zo goed ui.t


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik snapte dat dit moeilijk was voor Aiden. Hell, ex'en zijn nooit fijn. Toch is een ex als James een hell, vooral als je ook nog eens met hem samen met werken. Ik streelde bemoedigend over zijn rug. "Adore is te punk voor relaties." Ik trok een pruillip naar Aiden die mijn een luchtkusje toewierp. "Gelukkig dan dat ik homo ben en de man achter Adore zo verschrikkelijk lekker is. Ik grijnsde en drukte nogmaals een zacht kusje op zijn mond. Ik bleef hem aankijken. Mijn ogen dwaalden van zijn lippen naar zijn ogen, steeds opnieuw en opnieuw. Ik duwde mijn mond nogmaals op die van hem, mijn handen trokken hem dichterbij terwijl ik mijn lippen op de zijne hield. Ik trok mijn hoofd terug toen ik merkte dat ik amper lucht kreeg en grijnsde. Ik legde mijn hoofd naast de zijne en fluisterde nog moeilijk ademend. "Ik kan niet genoeg krijgen van die lippen van jou." Ik liet mijn hoofd op zijn schouder liggen en nam een moment om bij te komen. "Ik besloot opt te staan met Aiden nog vast, ik zette hem zo op de tafel voor zijn spiegel. Ik duwde mezelf eventjes naar voren en grinnikte. Ik drukte plagend kusjes over zijn kaak in zijn nek richting zijn oor. "Sommige dingen moet je net als pleisters er af halen, zo snel mogelijk doen." Ik kuste zijn oor. "Dus ik zie je straks wel. "En als je goed luistert en klaar bent, zal ik heel goed voor jou zijn." Ik liet mijn hand over zijn borst naar beneden glijden en gleed express wat ruwer over zijn kruis. Ik gaf hem een laatste kus. "Ik roep James, begin maar alvast aan je make-up dan heb je iets te doen terwijl hij praat. Ik ben nooit ver dus als er iets mis is hoef je maar te fluisteren." Ik liep de ruimte uit en tikte James op zijn schouder.


    We're all mad here.


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik liep rustig arm in arm met Kellin. Ik had een flinke tijd gehad waarin ik hier enorm zenuwachtig van was geworden, en heel paranoïde. Nu kon het me echt geen klap schelen. Zoizo waren mensen over het algemeen te druk met hun eigen leven om zich zorgen te maken over die van een ander. Daarbij was ik uit de kast, gelukkig met mijn leven, en comfortabel in mijn eigen huid. Als mensen wilden kijken, konden ze dat lekker doen. Ik schaamde me niet en genoot van mijn leven. Dat kon zeker niet iedereen zeggen. De zon op mijn huid zou een zeer zichtbare verandering met zich mee brengen, de latino in me omhoog halen, en ik genoot ervan. Ik schonk de jongen naast me een glimlach bij zijn vraag. "Je weet dat je er altijd geweldig uitziet in roze, maar zoizo kan niemand ooit dat knappe koppie van je weerstaan." Ik drukte een kus op zijn wang en liep rustig door. Het was een stukje lopen, maar de zon was heerlijk warm op mijn huid en het was fijn om even weg te zijn van de drama. Na een rustige wandeling, kwamen we bij het complex aan, waar ik de deur voor hem openhield. "We moeten wel even traplopen, want de lift is stuk." Ik woonde op de zevende etage en de lift was al een maand stuk, waardoor mijn conditie een stuk beter was geworden, puur door het vele traplopen. Toch hield ik mijn snelheid in, om hem niet uit te putten, terwijl ik mijn sleutels uit een van de zijvakken van mijn rugzak viste. Mijn flatje was niet veel, maar meer dan genoeg voor een jongen met zijn ratten. Na alle trappen stonden we uiteindelijk voor mijn deur, die met een paar simpele bewegingen open ging en het kleine flatje liet zien. Ik zag nu pas goed dat ik had moeten opruimen, want er lagen een aantal kledingstukken en scrubs door de flat, er stond afwas op het aanrecht en op de tafel, er slingerden boeken en papieren rond, en alles was duidelijk een aantal dagen al niet schoongemaakt. Opruimen of schoonmaken had nu ook geen zin meer, want hij had het al gezien, waardoor het schaamrood nu toch naar mijn kaken kwam.


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was eindelijk weer een beetje tot rust gekomen en hopelijk kon ik dat nog even blijven. Ik was toch nog lang niet klaar met Taavi. Lachend gaf ik hem een klein kusje terug en bedacht me wat ik verder met zijn ogen wilde doen, toen Taavi me weer volop kuste. Ik grijnsde tegen zijn lippen aan en liet me dichter naar hem toe trekken. Langzaam liet hij terug en grijnsden schudden ik mijn hoofd. 'Mij een beetje afleiden he.' Ik aaide even door zijn haar en wilde hem weer iets naar achter duwen om verder te gaan met zijn make-up, maar deze kans kreeg ik niet. Ik slaakte een gillentje toen Taavi plots op stond en klemde meed aan hem vast. Ik werd op de make-up tafel gezet, maar liet mijn benen om zijn lichaam geslagen en mijn armen rond zijn nek. Ik giechelde zachtjes bij alle kusjes die ik kreeg en kon alleen maar genieten. Tenminste voor even dan, want het leek allemaal met sneeuw voor de zon. Mijn gezicht vertrok even. 'Maar.' Ik viel weer stil en keek Taavi haast bang klaar. 'Je bent nog niet klaar.' Piepte ik uiteindelijk als slap weerwoord. Maar het had geen zin. Ik beet hard op mijn lip door Taavi zijn aanraking, maar kon er absoluut niet van genieten. Ik zei niks meer en keek zwijgend hoe Taavi uiteindelijk de kleedkamer verliet. Ik bleef even gespannen zitten en moest mezelf weer tot zinnen brengen. Ik zat hier echt enorm tegenop. Uiteindelijk liet ik mezelf langzaam van de tafel afglijden en ging op de stoel voor de spiegel zitten. Zwijgend staarde ik naar mijn make-up, waarna ik uiteindelijk de basis foundation pakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    James begon me alle gore details van zijn seksleven te beschrijven, waar ik echt geen behoefte aan had. Ik kreeg er namelijk meteen weer de neiging van om het kantoor te gaan schrobben. Ik probeerde hem dan ook zo snel mogelijk te stoppen, door te zeggen dat we beter naar binnen konden gaan als we geen vlekken op de bar wilden hebben. Hij beet gelukkig toe en vertrok vast naar binnen, terwijl ik nog even in stilte mijn peuk oprookte, terwijl ik nog wat over en weer appte met Noah. Ik kreeg twee fotos van de kindjes, eentje van 2 en eentje van 3, een jongetje en een meisje. Ik was meteen verkocht, hoe moeilijk het ook zou worden. Ik smste de enige van mijn zussen met wie ik nog enigsinds contact had, met de vraag of ze wilde zorgen dat onze moeder vanavond thuis was. Meestal was ze wel thuis, maar ik wilde het zeker weten. Zelfs al wilde ze me nooit meer zien, zelfs al was ik voor haar geen kind meer, ik wilde het haar toch laten weten. Ik wist dat ik haar nooit meer zou zien, maar ergens had een klein deel van me nog hoop dat als ze zou zien dat Noah en ik wel degelijk een normaal Romani gezin waren, voor zover dat ging, ze ons kon accepteren. Ik drukte uiteindelijk de peuk uit en stond op, om naar binnen te gaan, in een lege club, al kwam er geluid ui de kleedkamers. Ik liep er rustig naar toe en zag Taavi onder de Drag-make-up zitten, en Aiden bezig met zijn transformatie. "Je kan zo de bune op, Taav. Alleen nog een pruik en een jurkje." zei ik, voor ik op mijn kaptafel ging zitten, die naast die van Aiden stond. Ik moest zo ook beginnen aan mijn make-up, maar ik had geen idee welke act ik vanavond zou doen, waardoor ik nu nog even rustig bleef zitten. Toch bleef ik ook aanwezig om James en Aiden uit elkaar te houden nu ik Bat nergens meer kon bekennen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 20:31 ]


    Bowties were never Cooler

    James McBrian


    Ik liep de kleedkamer binnen en mijn humeur verpestend zat daar Evan. Ik rolde even mijn ogen. "Hey." Ik besloot gelijk tot mijn punt te komen. Ik had zelf een hekel aan mensen die dat uitstelde. Ik zuchtte en ging met mijn hand door mijn haren. "Dus hier komt het. Het spijt me Aiden. Ik ben de afgelopen dagen een eikel geweest en dat had niet gemoeten. Ik.. " Ik zocht even de juiste woorden, ik kon Aiden niet aankijken. "Je verdient veel beter dan hoe ik me tegen je gedragen hebt en ik snap dat je me nu niet geloofd. Niet alleen na onze relatie, ook tijdens onze relatie. En het spijt me. Ik ben hier gewoon niet goed mee." Ik besloot dat ik precies wist op welke kaart ik dit ging spelen. Ik wachtte even af en draaide mijn hoofd richting Aiden. "Ik was gewoon bang. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld." Ik kroop dichter naar Aiden en legde mijn hand op zijn wang. "Ik dacht dat ik niet gemaakt was voor relaties. En het maakt me bang om zo diep om iemand te geven. Ik probeerde je weg te duwen om mezelf te beschermen, maar ik heb mezelf er alleen maar pijn en pijn door gedaan." Ik draaide zijn gezicht naar mij en probeerde hem aan te kijken. "Ik, " Ik slikte. "Ik hou nog van je Aiden. En door mijn stomme gedrag heb ik je zo in de armen van, van Taavi geduwd." Ik keek weg naar de grond. Ik moest toegeven als barman niks was voor mij, kon ik zo een oscar winnen. Deel was gemeend, deel van mij hield nog van Aiden. Maar ik James McBrian in een vaste relatie voor eeuwig met een dragqueen? laat me niet lachen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:49 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Nerveus probeerde ik mijn ademhaling onder controle te krijgen, terwijl ik uit wanhoop mijn foundation veelte dik op mijn gezicht smeerde. Ik had niet eens door dat Evan de kleedkamer was ingekomen en hij viel me pas op toen ik keek hoe James binnen kwam. Niet direct, ik weigerde mijn blik van de spiegel af te halen. 'Hi.' Fluisterde ik zachtjes toen hij me begroeten. Ik ging wanhopig verder met mijn make-up, maar mijn handen vielen al snel in mijn schoot bij James zijn excuses. Ik keek hem niet aan. Richten mijn blik strak op mijn handen. Ik beet hard op mijn onderlip en wist mezelf totaal geen houding te geven. Ik wilde hem zo graag geloven. Heel mijn lichaam kroop ineen toen James dichterbij kwam en zijn hand op mijn wang legde. Ik moest alle moed bij elkaar schapen om hem uiteindelijk aan te kijken. En dat was mijn grootste fout. Met grote ogen keek ik hem ademloos aan. Totaal verdwaald in mijn gedachtens en gevoelens. Mijn hart klopte in mijn keek, terwijl zijn woorden langzaam bij me binnen kwamen. Mijn hoofd draaide overuren en ik greep zijn onderarm beet, van de hand die nog altijd op mijn wang lag. Mijn lichaam werd warm en ik wilde als een klein tienermeisje meteen toegeven, tot Taavi zijn naam viel. Mijn onderlip begon te trillen en wilde schudden ik mijn hoofd. 'Je liegt.' Het was zo zachtjes dat ik niet eens zeker wist of James het gehoord had. Maar hij zat ondertussen zo dichtbij dat het wel moest. Ik wilde hem wegduwen en hem in zijn gezicht slaan maar ik kon het niet. Ik was week onder zijn aanrakingen. Dus ik hoopte maar gewoon vurige dat Taavi nu binnen kwam en het voor me deed. Wanhopig keek ik de jongen voor me aan en slikte. 'Je hebt me zoveel pijn gedaan.' Dit was de eerste keer dat ik het hardop toe gaf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian


    Ik wist dat Aiden terug winnen moeilijk gingen worden, maar niet dat hij zo moeilijk zou doen als dit. Ik dacht hem nu wel te hebben. "Je hebt me zoveel pijn gedaan." De woorden voelden als een klap in mijn gezicht. Ook al wist ik dat ik dat had gedaan. Ik probeerde elke keer weer onder zijn huid te kruipen, hem kapot te maken. Maar nooit had hij het toe gegeven. Ik slikte en greep Aiden's handen vast met de mijne. "Dat weet ik, en het spijt me enorm Aiden. Echt." Ik slikte. "Ik wist gewoon niet hoe, hoe.. hoe ik me moest gedragen." Ik kneep in zijn handen en keek hem aan. "Het spijt me echt." Ik was ondertussen al dichter naar hem toe gekropen. Ik aarzelde maar besloot dat dit hem voor me zou winnen. Ik duwde mijn lippen op die van hem. Net als vroeger, zijn heerlijk zachte lippen op de mijne. Ik trok me terug voor hij weer helemaal aanwezig was. "Voelt dat als een leugen Aiden. Voelt dat alsof ik lieg, alsof er geen enkel deel van mij nog schreeuwt om jou." Ik legde mijn hand nogmaals op zijn wang en keek hem diep aan. "Ik mis je Aiden, kom alsjeblieft terug. Ik ben stom geweest, maar ik zal beter voor je zijn. Dat beloof ik." Ik bleef hem aan kijken, mijn lip tussen mijn tanden. Ik zat op mijn hurken naast hem op de grond. Ik keek even weg en toen weer terug in zijn ogen. "Kom terug naar huis Aiden." Ik legde mijn voorhoofd tegen de zijne, mijn ogen bleven hem aanstaren.


    We're all mad here.