• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taavi Francuski


    Aiden's hand op die van mij verwarmde me van binnen, ik opende terug mijn ogen. Na langzaam weer gewend te raken aan het felle zonlicht keek ik naast me om enkel zijn ogen te vinden. Ik glimlachte naar hem. Ik verstevigde mijn grip op hem en kroop zelf ook iets dichter tegen hem aan. Ik luisterde naar het gesprek achter ons en liet de nerveuze gevoelens van net achter me. Ik keek Aiden terug aan en glimlachte "Sowieso, wordt ons kindje de mooiste ooit." Ik legde mijn hoofd tegen de zijne en staarde naar de wolken. "Jouw lippen en ogen, " Ik besloot mijn luck niet te ver pushen. "Al het andere van mij.." Ik grinnikte. Mijn lach verdween toen ik het bedroefde in Evan zijn stem hoorde. Ik vroeg me af wat er ineens aan de hand was maar al snel volgde een meer opgewekte Evan en ik besloot er niet op in te gaan. Ik zette me iets rechter, niet te recht omdat ik graag lichamelijk contact bleef houden met de jongen naast me. "Yes, kom we gaan Kellin koppelen!" Kellin was een schatje en hij verdiende sowieso een goede relatie en verder vond ik het gewoon leuk om hem te plagen. Iedereen wist hoe het hier ging als mensen ze probeerde te koppelen. Ik glimlachte, ik zou nooit meer ergens anders willen werken dan hier. Dit team was mijn familie geworden. Ik kroop nog wat dichter tegen Aiden aan totdat ik merkte dat mijn sigaret op was. Ik gooide het laatste beetje weg op straat en besloot dat hoe mooi dit moment ook was, het was tijd om aan het werk te gaan. "Kom, tough guy we moeten aan de bak." Ik liet Aiden los en ging recht staan. Eenmaal rechtop stak ik mijn hand naar hem uit om hem omhoog te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 15:12 ]


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Mijn arm schoof ik rond Evan zijn rug en mijn hand liet ik rusten op zijn zij, zodra het tegen me aan begon te leunen. Met mijn nog vrije hand hees ik wat aan mijn sigaret en keek ik geamuseerd van Evan naar de twee tortelduifjes op de grond terwijl ik over liefdesbaby's begon. En al kon het van natuure niet van hun beide zijn. Fantaseren mocht best. En dat was ook precies waar Taavi mee door ging. De toon van Evan drukte alleen de stemming een beetje en als automatisch trok ik hem wat dichter tegen me aan. 'Als hun samen een kindje krijgen met Aiden zijn lippen en ogen en Taavi zijn karakter, ben ik Hetro.' Probeerde ik Evan wat bij zinnen te brengen. Ik wilde niet dat hij zich kut voelde door een geintje van mij. Ik woelde even met mijn hand door zijn haar, waarna ik een geruststellende kus oo zijn wang drukte. Al had hij deze niet echt verdient na zijn volgende opmerking. Ik rolde met mijn ogen en liet mijn arm van Evan zijn rug afglijden. 'Ik doe niet aan relatie's.' En dat was serieus. Ik was er niet voor gemaakt. 'Dus dat gaan jullie niet.' Wees ik Taavi zijn stomme idee af. Ik wist zeker dat als ik hun, hun gang liet gaan. Ik opeens 9 verschillende profielen op grinder zou hebben en er binnen de kordte keren speeddate avonden werden georganiseerd. Ik vond ze allemaal heel lief, maar op dat gebied vertrouwde ik ze voor geen meter. Dan was ik nog liever forever alone. Gelukkig begon Taavi over werk en hoopte ik dat het daarmee ook afgelopen was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Dichterbij kon niet. Of wel, maar dan zouden we letterlijk in elkaar zitten. Iets wat niet geheel onmogelijk was, maar waar ik nu niet over na ging denken. Met open mond keek ik weer op naar Taavi en trok beledigd mijn wenkbrauw op. 'Dus ik ben alleen goed voor mijn lippen en ogen?' Oke ik moest toegeven. Ik had natuurlijk wel geweldige lippen, waar menig vrouw jaloers op was. Maar ik had nog veel meer kwaliteiten. toch ging ik er niet lang over door, want Taavi kwam met een geweldig idee om de tegenstribbelde Kellin te koppelen. 'Ja Omg! We organiseren gewoon een singles night!' piepte ik enthouiast. Zelf vond ik het echt een brilant idee. Kellin wilde er alleen niks van weten en wimpelde het meteen af. Ik wilde wat meer onderuit gaan zitten, maar Taavi was het daar niet mee eens en stond op. Beteuterd bleef ik op de grond zitten en keek ik zielig omhoog. 'Maar ik wil niet.' Jammerde ik, waarna ik toch langzaam Taavi zijn uitgestoken hand vastpakte en mezelf omhoog trok. Iets wat niet echt overeen kwam
    Met mijn worden, maar ik wist dat ik niet echt een andere keuze had. Pal voor Taavi zijn neus stond ik recht en keek ik hem voor even recht in zijn ogen aan. Een speelse glimlach verscheen op mijn lippen en razendsnel drukte ik een kusje op zijn neus, waarna ik me omdraaide en nog net niet naar binnen huppelde. Maar eenmaal binnen was ik meteen al ren einde raad. Het was namelijk niet dat ik hier nu vrijwillig ging staan schoonmaken ofzo. Ik deed namelijk helemaal niks vrijwillig. Ik ging de rest wel irriteren terwijl hij schoonmaakten. Dat vond ik een veel beter plan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 23:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    De arm die Kellin om mijn rug sloeg voelde fijn, vertrouwd. Ook hielp het om mezelf bij elkaar te houden toen hij over kinderen begon. Noah en ik waren de laatste maanden, al dan niet jaren, er al over bezig, maar er waren factors die het erg pijnlijk maakten. Het was dan ook fijn om toch wat van de steun van hem te hebben. Zijn woorden deden me zacht grinniken. Het nare gevoel was niet helemaal weg, maar wel grotendeels, wat fijn was. Hij was echt een schatje. Het vreemde idee kwam in me op, om toch eens een vent voor hem te regelen, maar hier was hij duidelijk niet van gediend. Meteen veranderde zijn houding en wist ik dat ik het verkloot had. Zijn woorden na Taavi's antwoord maakten dat nog eens extra duidelijk. Ik sloeg voorzichtig een arm om Kellin. Het was goed bedoelt, maar fout gevallen en Aiden was het vast niet beter aan het maken. "Dan doen we het niet, Kells. No worries and No pressure." zei ik met een glimlach, terwijl Aiden en Taavi weer vooral met elkaar bezig waren, nadat Taavi over werk was begonnen. Ze waren echt nog closer dan wij allemaal bij elkaar en misschien dat een dikke zoen en een nacht in bed duidelijkheid voor hen zou kunnen scheppen. Nu was ik wel opgevoed met het idee dat seks voor het huwelijk geen schone zaak was, maar in deze wereld was het heel normaal, en misschien zou het helpen. Ik viste nog twee sigaretten uit mijn pakje en hield ze voor Kellin's gezicht. "Nog eentje om het af te leren voor we hard aan het werk gaan?" vroeg ik hem, terwijl mijn bijna opgerookte peuk tussen mijn lippen wiebelde. Normaal rookte ik er nooit 3 achter elkaar, maar ik wilde echt nog even tot mezelf komen. Poetsen hielp normaal wel, maar ik wilde me niet zwak opstellen tegenover mijn collega's, in elk geval niet meer dan nodig. Ik liet de rook nogmaals diep over mijn longen gaan. "Sorry voor het verpesten van de sfeer daarnet. Dat was niet mijn bedoeling." mompelde ik met een lange zucht. Ik liet nooit mijn emoties zo zien en had mezelf gewoon onder controle moeten houden, zelfs al was dit een heel pijnlijk puntje in mijn leven. Ik was 27 en zou onder elke andere omstandigheid al minimaal 2 kinderen met een derde op komst hebben, maar ik was gay en uit de gemeenschap geschopt, wat betekende dat ik waarschijnlijk nooit een vader zou zijn, en al zeker niet van een Romani kindje.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski

    Mijn adem stopte even toen ik nog geen millimeter van Aiden verwijderd was. Alles ging heel snel voorbij, maar ik glimlachte na het kusje. Ik staarde hem na en lachte om zijn huppeltje. Ik liep de andere twee jongens voorbij en kneep nog even bemoedigend in Evan's schouder voor ik naar binnen liep. Ergens had ik het gevoel dat hij er niet helemaal was en ik hoopte hem zo toch te laten weten dat ik er was. Ik liep achter Aiden en liet mijn ogen toch even snel over zijn achterkant glijden, in andere woorden voornamelijk zijn kont. Damn, die jongen had echt een goede ass. Ik was zelf eigelijk meer een bottom, maar ik hield wel van een goede kont. Ik veranderde mijn blik in de hoop dat het staren nog niemand was opgevallen, hopelijk al helemaal Aiden zelf niet. Ik keek een beetje rond en bedacht me alles dat gedaan moest worden. Ik begon me af te vragen waarom ik niet gewoon extra langs was blijven roken. Ik hield niet van schoonmaken en probeerde het vooral te mijden. Ik besloot wat andere klusjes eerst te doen, zoals onder andere de bar aanvullen. Na een tijdje raakte de excuses op en sloot ik me bij de schoonmaakploeg. Of in ieder geval ik was op weg om dit te doen. Ik keek rond naar de voornamelijk verveelde en vermoeide gezichten. Volgens mij kon iedereen hier wel een oppepper gebruiken. Ik sneakte snel de DJ booth in en gooide keihard muziek aan. Na de schrik eraf te halen merkte ik dat de sfeer zo in ieder geval al een stuk gezelliger was. Oké, nu was ik klaar om te gaan helpen. "Wat kan ik doen?" vroeg ik opgewekt.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Taavi ging totaal niet meer op me in. Niet op mijn verontwaardig over de verdeling van onze toekomstige baby en niet op mijn kusje. Binnen bleef ik wat verwart midden in de club staan omdat ik niet wist wat ik eigenlijk moest doen en ik keek Taavi achterna toen hij uiteindelijk langs me liep naar de bar. Ik kon er niks aan doen, ik wilde het liefst gewoon heel de dag naar die jongen kijken. Ik wist ook niet zo goed waarom eigenlijk. Langzaam kwam ik weer in actie en ging ik zwijgend aan de bar zitten. Niemand was nog begonnen met schoonmaken en uit mezelf beginnen ging ik ook niet. de reden dat ik mijn mobiel pakte en verveeld door mijn twitter, instagram en tumblr ging. Niet dat er iets boeients op te zien was, toch kon ik er uren doorheen scrollen. Normalieter dan, want dit keer was
    Ik er al snel mee klaar. 'Ik wil wat doen.' Klaagde ik, terwijl ik mijn tas op de bar gooide en er met mijn hoofd op leunde. Ik had geen zin in een plak gezicht zoals Kellin. Waar ik ook geen zin in had was om hier nietszeggend aan de bar te hangen of om schoon te maken. Ik wist alleen ook niet waar ik dan wel zin in had. Slapen was het enige wat ik kon bedenken, maar dat zou vast niet gewaardeerd worden. Wat ik opzich wel kon begrijpen, omdat we hier niets voor niets zo vroeg moesten zijn. Toch sloot ik mijn ogen en verliet een diepe zucht mijn lippen. Ik wilde gewoon dat het later op de dag was en ik alvast kon beginnen met mezelf klaar te maken voor de avond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Al snel merkte ik dat niemand in actie kwam, ik rolde mijn ogen. Ik zat nu net zo lekker in de workflow, maar fuck it dan. Ik staarde naar de groep aan de bar van een afstand en keek terug naar mijn lieveling koala die wat verveeld op zijn telefoon zat. Ik besloot heel zachtjes op de groep af te sneaken. "Ik wil wat doen, " klaagde Aiden. Ik wachtte rustig achter hem en toen hij zijn ogen sloot besloot ik toe te slaan. Ik stond pal achter hem en sloeg mijn armen om hem heen zodat ik hem van de barkruk af kon trekken en daarna hem kon vasthouden. Toen de schrik eenmaal weg was gaf ik hem grijnzend en dikke natte kus op zijn wang. "Kom lieve Aiden, we gaan wat doen." Ik gaf de jongen niet veel opties en tilde hem zo mee op naar achter. Ik bedacht me namelijk dat ik nog een klusje wist om onder schoonmaken uit te komen. Perks van het partyplannen, I guess. Ik tilde hem mijn kantoor in en legde hem daar op de bank. "We hebben voor volgende week nog een nieuw feest nodig en ik dacht zo'n creatief brein als dat van jou moet daarbij helpen. Vanavond heb ik het veel te druk, dus we kunnen het net zo goed nu doen." Ja, ja eigelijk wilde ik gewoon even chillen met Aiden en zeker niet meer schoonmaken, maar hey ik had het serieus tot nu toe altijd te druk gehad dit te doen. En het is best lastig om in je eentje iets te bedenken. Ik zette me op mijn bureau en staarde glimlachend naar Aiden.


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik wilde de sfeer niet verpesten maar ik kon er niks aan doen. Ik wilde het niet over mijn zogenaamde liefdesleven hebben dat toch niet bestond en ik op dit moment misschien ook wel niet wilde. Ik was niet goed in liefdes onzin. Kwam het op me pad oke, maar ik ging er niet naar op zoek. En al helemaal niet door middel van een georganiseerde singles night door Aiden. Ik wilde niet eens weten met wat voor personen deze droeftoeters zouden aankomen. Evan zou ik nog enigszins vertrouwen, maar jut en jull die samen in elkaars armen op de grond zaten vertrouwde ik voor geen meter. Evan probeerde het enigszins goed te maken en ik wist dat ik misschien iets te heftig had gereageerd. Zunchtend sloeg ik mijn arm weer om Evan zijn middel en bood ik mijn excuses aan. 'Sorry. Ik heb het gewoon niet zo met de liefde.' Gaf ik toe, terwijl ik aiden en Taavi achterna keek toen deze naar binnen verdwenen. Daarbij had ik nog altijd hoofdpijn en een kater. Want normaal had ik nooit zo gerageerd. Als automatische nam ik de sigaret van Evan over en stemde ik hiermee in om inderdaad nog even een sigaretje te doen. 'Ik kan er anders ook wat van.' Mompelde ik op het baby incidentje dat er vlak voor was gebeurd. Ik stak de sigaret op en liet langzaam de rook uit mijn neusgaten ontsnappen. Het was stom van me geweest er zo'n drama van te maken. Maar ik wilde gewoon absoluut zeker weten dat de jongens niks geks gingen bedenken om me aan een man te helpen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 17:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Hoe oncomfortabel dit ook zat, ik kon ieder moment in slaap vallen. Het was niet dat ik echt heel moe was, maar ik sliep gewoon graag en was lui. Maar ik kreeg niet eens de kans om in te dommelen, aangezien ik de shik van mijn leven kreeg door iemand die me in de houdgreep nam en me zonder pardon van de barkruk aftrok. Ik slaakte een enorme kreet en stopte pas met spartelen bij de dikke natte kus op mijn wang. Ik hoefde niet eens meer te kijken wie het was, want dit kon werkelijk maar een iemand zijn. 'Iewwwl.' Jammerde ik, waarna ik langzaam mijn hand langs mijn wang ging, terwijl ik nog steeds als ren zoutzak in Taavi zijn armen ging. Nu mocht hij me mooi gaan dragen ook. En dit deed hij ook. Hij liep richting zijn kantoor en legde me daarna op de bank neer. Hier maakte ik gretig gebruik van en meteen liet ik me onderuit zakken. 'Ik dacht dat ik alleen goed was voor mijn lippen en ogen en nu opeens ook voor mijn ideeen zeker.' Piepte ik quasi belegd, waarna ik me met mijn rug naar het toe ging liggen. Nu kon hij het krijgen ook. Toch kon ik het niet laten en gluurde ik al snel lachend over mijn schouder heen om zijn reactie te pijlen. Ik wilde hem gewoon horen zeggen dat ik veel meer was dan alleen iemand met geweldige lippen en prachtige ogen. Niet dat ik hem niet ging helpen als hij het niet zei, want zo was ik dan ook weer wel. Maar het zou het een stuk aangenamer maken. Daarbij wist ik zelf ook wel dat ik meer kwaliteiten had.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 11:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    Ik leunde weer wat tegen Kellin aan toen hij zijn arm om me heen sloeg. Het was fijn om toch weer wat vertrouwen terug te krijgen. "Het is al goed, Kells. We moeten niet zo pushen." Ik stak hem een sigaret toe en stak de ander aan mijn eigen peuk aan. Zo kon ik nog even door. Ik had de sfeer flink verpest door mijn emotionele uitspattingen en had dat echt niet moeten doen. Ik zuchtte en nam een lange hijs van de nieuwe peuk. "Ach, we zijn allemaal een bij elkaar geraapt zooitje ongelukkig." Ik liet de rest van de rook in kleine ringen ontsnappen. "Ik ben gewoon zo blij met Noah, ondanks alle ellende wat het allemaal met zich heeft meegebracht. Ik hoop dat jij ook iemand vind die je zo gelukkig maakt, want je verdient het." Ik zuchtte en genoot van de nicotine van mijn peuk. Ik keek nog even rond en haalde een hand door mijn nu nog korte haren. "Zo zal het schoonmaken mijn hoofd wel van vaderschap af halen." zuchtte ik, terwijl ik met mijn voet wat neurotisch over mijn uitgebrande peuken bleef gaan. Ik wilde er niet meer over nadenken, maar juist daarom bleef mijn hoofd steken op het onderwerp. Even haalde ik mijn sigaret tussen mijn lippen vandaan en drukte een kus op Kellin's wang. "Alles komt hopelijk wel weer goed... Met iedereen. Maar ik denk dat we eerst maar eens moeten gaan schoonmaken." Ik drukte ook deze peuk uit met mijn voet en stak mijn hand uit naar de jongen die nog naast me stond. "Zullen we dan maar? Anders ben ik bang dat het nooit gebeurt." De meesten hier waren niet opgevoed met een huismoeder die het huis schoonhield, laat staan met de standaard van een Romani-moeder. Mijn hoge standaarden kon ik hier niet ophouden, maar ik kon het wel proberen. Daarbij was het nu echt tijd om eens te poetsen, want anders zou niemand meer komen en waren we onze inkomens kwijt, wat ook weer niet moest gebeuren. Ik drukte mijn bril nog eens verder op mijn neus en haalde een hand door mijn haren. Hoe sneller de club schoon was, hoe sneller we ons voor konden bereiden voor vanavond. Ik vond het altijd wel fijn om daar wat tijd voor te hebben, en volgens mij was ik niet de enige.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    Ik glimlachte en sprong van de tafel af. Ik liet me door mijn knieën zakken achter Aiden en aaide zachtjes over zijn rug. "Lieve, lieve Aiden je betekend veel meer voor mij dan alleen wat mooie lippen en mooie ogen. En ik hoop dat je me wilt helpen met jouw briljante ideeën?" Ik maakte cirkeltjes op zijn rug, zijn warmte gaf me een heerlijk gevoel van binnen. Ik moest toegeven dat ik vanaf hier weer een goede view had op zijn ass. Ik beet mijn lip. Ik moest toegeven dat Aiden en de bank er echt comfy uit zag. Ik zette me rechter en legde me achter Aiden op de bank. Ik sloot mijn armen om hem heen en nestelde mijn hoofd in zijn nek. "Alsjeblieft lieve lieve lieve Aiden!" Ik duwde mezelf nog dichter tegen hem aan. Uiteindelijk besloot ik dat ik niet meer weg wilde uit deze positie. Mijn handen streelden over Aiden's zij. Ik liet mijn handen steeds ietwat lager zakken. Ik kon het niet laten mijn lichaam wilde meer van hem. Ik moest het aan mezelf toegeven, ik verlangde Aiden. Ik wilde bij hem zijn als hij er niet was, ik dacht aan hem continu en als hij optrad als Adore leek de rest om ons heen te verdwijnen. Ik slikte, het werd steeds moeilijker deze gevoelens te negeren. Het was tijd om aan mezelf toe te geven dat ik langzaam verliefd aan het worden was of misschien al was op Aiden. Ik slikte en staarde naar de niet-bestaande afstand tussen ons. Ik ademde zijn geur in en probeerde me nog dichterbij te kroelen dan mogelijk was.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 18:07 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik lag best comfortabel zo op de bank en het liefst wilde ik hier zo wel heel de dag blijven liggen. Ik giegelde zachtjes en mijn kaken liepen wat rood aan. Ik wist dat ik zelf om de worden gevraagd had, toch was het fijn ze over Taavi zijn lippen te horen. Kippenvel verscheen op mijn huid bij de cirkeltjes die hij over mijn rug maakte en op het moment dat ik me om wilde draaien om hem aan te kunnen kijken, kwam hij achter me liggen. Mijn lichaam werd warmen er mijn hart leek als vanzelf sneller te gaan kloppen. Meteen legde ik mijn handen om zijn armen die hij over mijn lichaam had geslagen en staarde ik naar het leer van de bank. Ik lachte zachtjes en draaide me uiteindelijk moeizaam om in Taavi zijn armen, zodat ik naar hem toe lag. Mijn benen verstrengelde ik die van hem, omdat er anders gewoonweg geen plaats voor was en met glinsterende ogen keek ik hem aan. Ik voelde zijn adem in mijn gezicht en even vergat ik antwoord te geven. 'Oke, omdat je zo aandringt.' lachte ik uiteindelijk, waarna ik zachtjes op mijn onderlip beet. Ik wist dat ik nu met een geweldig plan op de proppen moest komen zetten voor een feest, maar mijn gedachtes dwaalde enorm af naar de jongen tegenover me die op dit moment echt veelte dicht bij me lag. Mijn handen dwaalde af naar zijn borstkas, waar mijn vingertoppen zich in het stof van zijn shirt klemde. Ik had pas door dat ik nog steeds op mijn onderlip koude, door de ijzersmaak die vrij kwam in mijn mond en als automatisch likte ik mijn onderlip schoon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik bleef even stil toen Aiden zich in mijn armen omdraaide. Zijn benen verstrengeld met de mijne. De plaatsen waar zijn lichaam de mijne aanraakte leken wel te branden, op een goede manier. "Oké, omdat je zo aandringt." Ik grinnikte even, maar al snel bleef mijn blik haken op de onderlip en mijn adem snakte even toen zijn vingertoppen mij aanraakte. Mijn hart begon sneller te kloppen en ik had het gevoel dat het zweet me elk moment uit kon breken. Mijn ogen ging van zijn ogen richting zijn mond. Ik kon me niet langer inhouden en hoopte dat hij hetzelfde voelde als ik op dit moment. Mijn linkerhand vond zijn weg naar zijn onderrug terwijl mijn rechter zich om zijn gezicht sloot. Zonder er nog verder over na te denken drukte ik mijn lippen op de zijne. Ik had hier al zo vaak over nagedacht, zo vaak willen doen. Mijn lippen speelden met de zijne, lippen die zachter waren dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Mijn duim streelde zachtjes over zijn wang, en ik hoopte dat hij dit net zo wilde als ik. Mijn andere hand waande zijn weg steeds lager, over zijn amazing billen naar zijn bovenbeen. Ik trok hem verder tegen me aan. Ik hoopte dat ik niet me luck had gepusht. Ik wilde niks anders dan in dit moment zijn met hem. Ik besloot toch verder te proberen en hoopte maar dat ik niet alles met Aiden nu verpest had met de eerste stap. Ik likte zachtjes met mijn tong tegen zijn lippen.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik zoog mijn onderlip naar binnen om het bloeden tegen te gaan en kon elke nog naar Taavi zijn gezicht kijken. Mijn ademhaling was wat zwaar, maar rustig en heel mijn lichaam leek te gloeien. Deze jongen had werkelijk geen flauw idee wat hij met me deed. De simpele aanrakingen, de streling van zijn vingertoppen. Het liet me wegzakken in een hele andere wereld. Alsof heel de wereld alleen nog maar om dit moment draaide. Langzaam liet ik mijn onderlip los, op het moment dat zijn hand afzakte naar mijn kaak. Het hing in de lucht. Ik wist wat hij nu ging doen en ik wilde niets liever dan dat. Het had veelte lang geduurd. Gretig kuste ik terug, terwijl ik me dichter naar hem toe liet trekken. Alle afstand was nu verdwenen en ik klemde mezelf aan zijn lichaam vast. Mijn linker hand vond een weg naar zijn onderrug, waar deze zich in de zoom van zijn shirt klemde, terwijl mijn vingers van mijn rechter hand verstrengelde in mijn haar. Een kleine glimlach vormde mijn lippen bij zijn linker hand die mijn lichaam af ging. Het voelde allemaal zo natuurlijk. Onze lippen plakte aan elkaar en ik hoefde niet na te denken bij zijn tong die mijn onderlip streelde. Heel mijn lichaam liep vol met tintelingen op het moment dat onze tongen elkaar raakte en ik kantelde iets verder mijn hoofd om het spel beter te kunnen spelen. Al de verwarring die mijn brein had gekend bij alleen maar het zien van Taavi, waren opgeklaard en ik wilde dat dit nooit meer zou stoppen. Mijn bovenste been klemde zich rond zijn heup en ik snapte niet waarom dit zo lang geduurd had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik wilde het er gewoon niet meer over hebben. Er kwam geen zoektocht naar mijn toekomstige man en daarmee was het dan ook gewoon klaar. Ik kon niet uitleggen wat me zo in de verdediging liet schieten en ik vond ook niet dat ik daar een uitleg voor hoefde te geven. Het was immers mijn eigen leven. 'We houden er gewoon over op.' besloot ik dan ook hardop. Al hadden Evan zijn worden me wel aan het denken gezet. Natuurlijk wilde ik zo'n iemand als Noah voor Evan was. Ik kon me alleen niet voorstellen dat ik ooit een Noah voor iemand kon zijn. Ik was niet gemaakt voor het huisje, boompje, beestje principe. Ik was degene die altijd veelte lang in de bar bleef hangen en uiteindelijk met een of andere dude meeging die ik niet kende om deze persoon daarna nooit meer terug te zien. En al zochten ze me wel weer op, wilde ik er niks van weten. Ik was doodsbang om elke avond met dezelfde persoon mee naar huis te gaan en uiteindelijk te moeten zeggen dat je van die persoon hield. Ik bleef wat aan mijn sigaret hijsen en staarde voor me uit. Een diepe zucht verliet mijn lippen en langzaam keek ik Evan zijn kant weer op. 'Ooit worden jullie het perfecten gezin dat jullie hopen te zijn. daar geloof ik heilig in.' Verzekerde ik de nog wat trurige jongen. Ik gaf hem een stevige kus op mijn kaak om het te bevestigen en liet hem daarna langzaam los om mijn sigaret weg te gooien. 'Als jij niet begint, gebeurt het inderdaad niet.' grijsde ik, waarna ik toch zijn hand vastpakte en de deur opende om naar binnen te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''