• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    James McBrian


    "Mijn moeder had je daarvoor billenkoek gegeven, James." Ik grinnikte om Evan, maar deel van me was toch trots op het feit dat ik hem zover kreeg het voor me schoon te maken. "Heads up, blijf uit het kantoor. Er is een reden waarom de muziek aan staat en we twee man te kort komen op het moment." Ik trok een wenkbrauw op. Tot er binnen kwam wat hij bedoelde. Aiden en iemand in het kantoor. Een valse lach verscheen even op mijn gezicht. Die bank had Aiden al veel vaker gezien. Ik keek even rond. Wie miste ik nog meer. Mijn ogen dwaalde rond de zaal toen ik na lang uitrekenen merkte dat het niemand anders kon zijn dan Taavi. Klein kleerjong, ik vroeg me af wat Aiden met hem te zoeken had. Deel van me wilde op de deur van het kantoor slaan en Aiden uitschelden voor van alles en nog wat, maar ik wist dat ik dit slimmer kon spelen. Ik zou rustig afwachten en toeslaan op het juiste moment. "Oh, oké." Was alles dat ik uitbracht. Het was niet dat ik nog gevoelens had voor Aiden, totaal niet, maar ik vond mensen hun leven moeilijk maken nou eenmaal leuk. En vooral van mijn laatste ex en zijn nieuwe jonge minaar. Ik had toch al niet zoveel met Taavi, met weinig mensen om eerlijk te zijn. Ik vond iedereen wel aardig, maar ik hield me toch een beetje buiten de groep. In ieder geval dat was zo voor ik Aiden date die met iedereen omging. Nu we uit elkaar zijn ben ik van plan weer minder op te trekken met mijn collega's. "Als je nu ook een poetslap pakt, zijn we sneller klaar en kunnen we misschien samen een biertje drinken voor we gaan beginnen." Een biertje klonk heerlijk, inpakte een doek niet dat ik veel ging doen, maar zo leek het in ieder geval of ik mijn best deed. Ik poetste wat in de buurt van Evan en keek ineens op. "Dus Aiden en Taavi, he?" Ik grinnikte. "Ik dacht gehoord te hebben dat Taavi ook een bottom was?"

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 15:00 ]


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ondanks de doorweekte vloer, kon ik mezelf nog redelijk staande houden. Oke ik gebruikte de dweil dan ook echt wel als steunpilaar. Eentje die Bat duidelijk niet had en ik schok op toen ik een klap hoorde en de jongen op het podium zat zitten. 'Kijk uit, het is glad.' Grijnsde ik natuurlijk veelte laat naar hem. Ik wilde net mijn hand naar hem uitsteken toen hij opnieuw viel en schudden lachend mijn hoofd. Misschien was het inderdaad maar beter als hij zo dicht mogelijk bij de grond bleef. Nu ik was opgekeken van mijn schoonmaak werk, zag ik dat ook James het pand was binnen gekomen en als automatisch schoot mijn blik naar de nog dichte deur van het kantoor. Dit werd een hel straks. En dat werd bevestigd door James zelf zodra hij doorkreeg wat daar binnen gebeurde en met wie. De zoveelste reden dat ik nooit aan relaties begon. Ik kon me niet voorstellen hoe je van zo verliefd, naar zoveel haat voor een persoon kon verspringen. Dat die twee elkaar de ogen nog niet hadden uitgekrabd was een wonder. Maar ik ging me er echt niet meer mee bemoeien. Het waren mijn zaken niet. Het enige waar ik me op hoefde te concentreren was het schoonmaken en het op mijn voeten proberen te blijven staan. Al vond ik dat het podium schoon genoeg was zo en glibberde ik naar de zijkant om eraf te stappen. Dit keer stook ik wel echt me handen naar Bat uit om hem er ook af te helpen zonder dat hij nog vijf keer op zijn smoel zou gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    Het was duidelijk dat James me snapte er hier niet blij mee was. Hij was voor mijn gevoel nog altijd heel bezitterig over Aiden, terwijl ze toch al even niets meer hadden. Aan de ene kant kende ik dit verschijnsel, uit mijn eigen achtergrond, maar er werd zo weinig gescheiden, dat het ook een hele vreemde wereld voor me was. Sommige van deze jongens, zoals Kellin en Taavi, hadden meerdere schatjes per week, terwijl ik was opgevoed met het idee dat sseks voor het huwelijk een schande was. Nu was dit zeker voor de meisjes zo, jongens waren iets vrijer, maar je deed het nooit met een romani meisje voor je trouwdag. Toch waren we altijd wel enorm beschermend en bezittelijk over onze liefdes. Dames hadden wel vrijheid, maar ongehuwd hadden ze altijd een chaperonne, en daarna hadden ze een man en een gezin. Bij mij in de familie was dit ook bij de jongens het geval, want uit de band springen zou een schande op de familie veroorzaken. Nu had ik dat alsnog gedaan, en was ik ook verstoten, maar goed. In de hoop het onderwerp te veranderen, spoorde ik hem aan te gaan poetsen, maar meer dan plekken poetsen die ik al had gepoetst, deed hij niet. Zijn woorden waren wat vreemd. "Hoe kan ik dat weten? Ik ben al jaren gelukkig getrouwd. Ik meng me niet in het seksleven van mijn collega's en vrienden." Seks is niet iets waar je in het publiek over hoorde te praten, en daar stond ik nogsteeds achter. Oppervlakkige grappen maken was een ding, maar over seks zelf praten ging me echt veel te ver. Noah en ik hadden allebei geen voorkeur voor boven of onder, dus we wisselden we nogal wat, wat dingen ook spannend hield, maar ik had geen behoefte om te weten hoe anderen dat deden. "Maar kan je je niet beter op een nieuwe vent richten? Je weet dat succes de beste wraak is, he?" Ik wist niet of hij wraak wilde, maar het leek er wel op. Ik haalde de laatste lap over de bar en begon toen aan de kastjes, hopend dat dit wat sneller zou gaan.


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik rolde met mijn ogen bij Kellin's woorden. "Bedankt voor het melden, Scofield." grinnikte ik. Het was ergens wel heel grappig, en er was geen mogelijke manier waarop ik ooit boos kon zijn op deze jongen. Ik belandde nog verder in de lach toen ik probeerde op te staan en nogmaals op mijn smoel ging. Het was echt onmogelijk, waardoor ik maar gewoon bleef liggen. Intussen zag ik mijn huisdieren zich gemakkelijk maken, terwijl James naar het kantoor keek. Ik snapte niet heel goed waarom, maar meestal betekende die blik dat er iets met Aiden aan de hand was. Sinds ze uit elkaar waren konden die twee elkaar echt niet luchten of zien, en het was een wonder dat ik een moord had kunnen voorkomen tot dit punt. Gelukkig werd ik niet veel later door Kellin van het podium geholpen. Het ging bijna goed, tot ik natuurlijk bij de laatste beweging uitgleed en tegen hem aan viel. Weer begon ik te lachen. Velen zouden dit flirten noemen, maar ik hoefde echt geen relatie. Dat liep toch alleen maar stuk, en als je James en Aiden zo zag, was het nog maar eens al te duidelijk dat van relaties niets goeds kwam. "Thanks, babe" kwam er speels over mijn lippen, voor ik hem met een snelle kus op zijn lippen losliet. Zo ging ik met de meeste jongens hier om, ook wel door het feit dat ik me hier zo enorm gemakkelijk voelde. Aan de bar was Evan in gesprek met James, iets wat ik niet wilde storen, want het leek erg intens en ik had echt geen behoefte aan drama op dit moment. Ik pakte een kop koffie voor mezelf en voor Kellin, voor ik weer snel naar hem toe terug liep. "Als dank voor het helpen." Ik stak hem de mok toe en nam een slok uit mijn eigen mok. Dat bracht wel rust, zeker na een ochtend als deze. Mijn lichaam deed nu al zeer, van al het glijden, en ik moest de hele avond nog. Misschien was er een leuke jongen die langs kwam, dat ik nog een leuk verzetje vanavond, maar dat wist je nooit. Voor nu wilde ik het een gezellige middag maken met de jongens, misschien nog wat studeren, en dan vanavond lekker werken, en opzoek naar een leuke jongen om mee te zoenen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 19:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (niet stiekem toch kijken hoor!)
    De kriebels borrelde op in mijn buik. Helemaal toen Taavi ongeduldig tegen mijn lichaam aan reed. Het was gewoon lang geleden voor me en ik was bang dat ik enorm zou failen. Ookal wist ik wat ik deed en had ik er nooit klachten over gehad. Dit was wel Taavi en ik wilde niet weten wat hij allemaal gewent was. Toch was mijn kloppende lid het enige wat er echt nog toe deed in mijn hoofd. Er moest iets aan gedaan worden. Dit kon alleen pas als Taavi er klaar voor was gestoomd. Ik liet hem wennen terwijl ik zachtjes zijn lippen kuste. Of toch zijn onderlip, aangezien zijn mond te ver open hing. Langzaam trok ik mijn vingers terug, toen Taavi duidelijk maakte dat hij er klaar voor was. Ik zetten mijn knieën goed in de bank en trok zijn onderlichaam hoger op mijn bovenbenen. Ik kuste zachtjes zijn kaak, terwijl ik zijn billen uit elkaar trok en mezelf tergend langzaam bij hem naar binnen duwde. Mijn adem bleef hangen en mijn rug holde iets, terwijl ik hard op mijn onderlip beet om het kreunen binnen te houden. 'Fuck.' Ik was vergeten hoe overweldigend dit gevoel was. Ik was dan ook bang dat ik dit niet enorm lang ging volhouden. Ik was al veelte lang opgewonden en mijn erectie kon niet harder dan dit. Mijn handen gleden over Taavi zijn lichaam, terwijl ik wachten tot ik verder kon gaan. En god wat wilde ik graag verde gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik trok de glibberde jongen van het podium af, die zelfs nog niet normaal op zijn voeten kon staan, toen hij weer op de grond stond. Bat zijn lichaam viel tegen dat van mij en ik moest moeite doen om mijn eigen evenwicht te bewaren. 'Sukkel.' Grijnsde ik hoofdschuddend. Deze grijns veranderde ik een rustige glimlach bij zijn bedank kusje en ik pakte de lege emmer en de dweil op, om Bat vervolgens te volgen naar de bar. Ik zetten de lege emmer in de gootsteen om hem straks weer te kunnen vullen en zetten de dweil tegen de bar, om plaats te nemen om een barkruk. Dankbaar nam ik een mok koffie van Bat aan. 'Danke.' Ik sloot mijn handen om de dampende mok en besloot ik dat wel echt even een pauze had verdient. Niet dat ik al enorm veel werk had verricht, maar meer dan de meeste mensen hier. Al produceerde Taavi en Aiden op dit moment waarschijnlijk het meeste zweet. Zachtjes zong ik mee met de muziek terwijl ik keek naar een van Bat zijn ratten die langs mijn arm liep. Zachtjes kroelde ik het beste op zijn kleine kop. Het maakte echt geen moer uit met wat voor beesten je bij mij aan kwam zetten. Alles met een vacht en waar je mee kon kroelen vond ik leuk. Ik blies wat ik mijn mok. 'Ik moet toegeven, het is toch wel fijn om niet meer aan de bar vast te plakken.' Ik kon gewoon mijn arm optillen zonder meteen al mijn armhaar te verliezen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Natuurlijk moest Kellin me beledigen, maar ik nam het al lang niet meer persoonlijk. We waren hier als een familie, en zo was de sfeer ook. Nog een reden waarom ik twee koppen koffie maakte, in plaats van een, en de ander aan hem overhandigde. Ik schonk hem een glimlach en leunde zelf tegen de bar, die voor een keer schoon aanvoelde, in plaats van zo plakkerig dat het niet alleen bier en drank kon zijn wat erover was gegaan. Ik nam een slok van de donkere bittere vloeistof en keek hoe Poes over de arm van de andere jongen liep. Ik wilde er net iets over zeggen, toen hij een opmerking maakte over de bar. Ik knikte met instemming en schonk Evan een glimlach. Hij moet zich uit de naad hebben gewerkt daarop, maar dan was hij ook de beste schoonmaker hier. "Dank je. Hou het nu alsjeblieft ook een beetje schoon... In vertaling: Geen seks op de bar." hoorde ik Evan van ergens onder de bar zeggen, waar hij vast aan het poetsen was, waardoor ik in de lach schoot, terwijl Poes inmiddels op Kellin's arm zat en genoot van de aandacht. "Je kan nu in elk geval zeggen dat je eens in je leven met een poes hebt gespeeld." zei ik met een scheve grijns, voor ik zelf Vis en Kip uit mijn tas haalde. De ene kroop direct omhoog en krulde zich op om in slaap te vallen in mijn pluizige nest van haren, terwijl de ander op mijn schouder bleef zitten, om geaaid te worden. Typisch. "Dus, wat is het plan voor vanavond? Ga je de mannenverslinder uithangen? Of die je het een keertje rustig aan?" Mijn vraag was voor Kellin, die toch wel een beetje naam maakte als mannenverslinder, gezien hij net als ik niet aan relaties deed, maar hij ging wel door tot homebase, terwijl bij mij nooit meer uit ging dan alleen een shirt. Ik dronk rustig mijn koffie verder, terwijl ik het ratje op mijn schouder bleef strelen. Het was een lief ding, maar straks zou hij toch echt in de tas moeten blijven, of moest ik ze allemaal nog even thuis moeten brengen, want anders ging het echt mis. Zo was ik Pup verloren, omdat hij perongeluk werd vertrappeld door iemand met een rattenfobie.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski



    (Waarschuwing hier)
    Het voelde zo goed, zijn vingers in mij. Zijn lippen verlieten me tegelijk met zijn vingers. Ik slikte even wetend welk gevoel ging volgen, maar het gevoel dat ik wist dat erna zou volgen maakte dat meer dan goed. Ik streelde bemoedigend met mijn hand over zijn bovenarm. Ik voelde hoe hij zich langzaam beetje bij beetje naar binnen drong.Mijn ogen kneep ik stijf dicht en een harde kreun verliet mijn mond toen hij eenmaal helemaal binnen was. Mijn mond kon niet verder open en mijn rug kon niet holler. Mijn nagels stonden stevig in hem gedrukt. Mijn gevoel was gemixt met pijn en genot. Het laatste begon de overhand te krijgen en al snel wilde ik meer. Mijn grip op hem verslapte en ik probeerde hem door mijn gekreun en gehijg te bereiken met woorden. "Ja Aiden, neem me." Was alles waar ik op dat moment op kon komen. Ik wilde zo graag dat ik probeerde zelf te bewegen, het lukte een beetje maar ik merkte ook zo dat hij stiekem toch echt wel groot was. Ik staarde naar de jongen boven me en hoopte dat ik hem gedurende constant aan kon kijken. Hij was zo mooi. Ik duwde mijn lippen nogmaals op de zijne voor zover dat kon. "Neem me." Ik was in totale extase en vergat alles om me heen. Ik voelde me compleet, ik hoorde bij Aiden. Ik voelde een connectie. Mijn ene hand vlocht zich in zijn haar, ik beet op mijn lip en maakte me klaar voor wat hierna zou komen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 0:34 ]


    We're all mad here.

    James McBrian


    Ik lachte even hardop door Evan. Alsof ik ermee zat. Ik sloeg mijn arm om Evan's schouder. "Je kent me toch Evan." Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en gaf hem daarna een dikke knipoog. Evan was opzicht best sexy, ik weet dat ie getrouwd was en onmogelijk, maar ik vond het leuk om met hem te flirten. Mijn arm die om zijn schouder hing liet ik express over zijn borst naar beneden glijden. "Ik heb allang iemand anders op het oog." Fluisterde ik hem toe. Ik hiel ervan om mensen ongemakkelijk te maken, al was het hier heel moeilijk. Ik hoopte dat dit in ieder geval iets deed. Ik bleef niet wachten op reactie en ging op een barkruk zetten, Kellin en Bat waren inmiddels ook wel terug. Ik bemoeide me niet zo met het gesprek en staarde naar de dichte kantoordeur. Die vieze slet van een Aiden zal het nog wel krijgen. Succes de beste wraak, laat me niet lachen. Ik was niet op wraak, ik was uit op puur plezier. Ik was een enorme sadist en ik hield van het spelen met mensen hun gevoelens. En op dit moment was Aiden mijn favoriete speeltje. Ik zou er snel achter komen of ik nog enkele macht had over deze jongen. Ik wilde hem bespelen zoals alleen een poppenmeester dat met zijn poppen kan. Ik had graag de touwtjes in handen, van alles en iedereen. Ik draaide me terug naar de groep, een kleine lach nog steeds op mijn gezicht. Ik besloot me in de groep te mengen. "Wat is vanavond eigelijk de volgorde?"

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 0:33 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (nog heel even dan!)
    Ik was totaal van de wereld. Mijn hoofd was een grote mistwolk en heel mijn lichaam tintelde. Mijn vingertoppen duwde zich in Taavi zijn borstkas, terwijl ik verder bij hem naar binnen duwde. God, was wat dat strak. Ik liet mijn blik geen seconde van Taavi zijn gezicht afgeleiden, om er zeker van te zijn dat alles goed ging. Zijn verkrampte gezicht die tot rust kwam, vertelde me dat het wel goed was. Ik voelde zijn lichaam onder me ontspannen en zijn woorden beledigde wat ik dacht. En dit hoefde hij me geen twee keer te zeggen. Ik rolde mijn heupen heen en weer en langzaam werd mijn ademhaling weer wat gehaaster. Mijn mond leek niet meer dicht te kunnen en mijn gezicht duwde ik in zijn wang. Ik greep zijn heupen beed om hem dichter naar me toe te trekken en ik dieper kon stoten. Langzaam bracht ik het tempo wat om hoog. Gehijg, hier en daar een piep en gekreun. Ik wist niet meer wat ik allemaal uitkraamde, worden waren het in ieder geval niet. Mijn ogen sloeg ik op naar Taavi zijn gezicht. het was een reactie door het getrek aan mijn haar en ik wilde sowieso zien hoe hij op me reageerde. Onze lichamen schuurde tegen elkaar en ik wist niet hoe lang ik dit ging volhouden. het was te lang geleden dat ik zoiets straks en warms had gevoeld. De halen werden sneller en dieper en een hand verliet zijn welgevormde billen om naar zijn gezicht te brengen. miin vingertoppen gleden over de huid van zijn kaak, naar de zijkant van zijn gezicht, waar ze zich vervolgens in zijn haar vlogten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    De lach op James zijn gezicht en de blik die hij in zijn ogen kreeg als hij naar de dichte kantoor deur keek vond ik maar helemaal niks. Maar ik bleef stil en bleef zwijgend de rat die me was komen vergezellen aaien. Ik complimenteerde Evan op zijn schoonmaak kunsten en schoot in de lach op zijn antwoordt. 'Kut, ik wilde je net op de bar gooien en je vol nemen.' Het volgde met een lieve glimlach en een luchtkus die hij toch niet kon zien, omdat hij onder de bar zat, maa rust ging automatisch. Ik nipte wat aan mijn koffie en keek naar hoe mouse het zich gemakkelijk maakte op mijn arm. Met grote ogen keek ik op naar Kellin en mijn gezicht getrok. Ik wilde gadverdamme roepen, maar kreeg een beter idee. 'Dan is het goed dat die niet naar Vis ruikt.' Grijsde ik, terwijl ik naar vis knikte die Bat nu ook uit zijn tas had gehaald. Al snel veranderde het onderwerp naar alweer mijn liefdes leven, of in dit geval mijn nachtelijke avontuurtjes die alles behalve in aanraking mochten komen met mijn liefdesleven en langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Dat zie ik vanavond wel. Het is altijd afwachten wat er gebeurd.' Ik wist niet of ik vanavond wel zin had in weer een vreemde in me bed. Ik keek even op naar James die het voor de eerste keer deze dag niet over Aiden had en dacht even na. 'Volgens mij sluit ik af. Maar weet ik niet.' Mompelde ik, waarna ik een grote slok koffie nam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    ( nogsteeds seks)
    Mijn hele lichaam was warm vanbinnen, terwijl ik mijn ogen zo goed mogelijk op de zijne probeerde te focussen. Nog nooit had iemand me zo aangekeken. Het gehijg in elkaar gezicht en het zweet liep over mijn hele lichaam. Mijn mond lag nog steeds open en meer dan geluiden kon ik niet uitbrengen toch probeerde ik zo nu en dan iets uit te brengen. Ik kwam niet verder dan "Aiden" en "Fuck", en verder hier en daar een aanmoediging. Zijn handen over mijn lichaam maakte me nog heter. Het is dat het lichamelijk niet mogelijk was, maar ik kon zweren dat ik zo nog een en nog een keer zou kunnen. Ik zou het liefst de hele dag mezelf hier opsluiten met Aiden. Heel de dag zijn prachtige naakte lichaam kunnen aanschouwen, zijn handen op mij voelen. Ik wilde hem zoenen constant. Ik legde mijn handen kont en begon tegen hem in op het ritme te bewegen, zo kwam hij nog dieper in me. Een harde kreun gemixt met het woord "fuck" verliet mijn lippen toen hij eenmaal mijn prostaat raakte. "Shit, ja daar Aiden." Ik gooide mijn hoofd naar achter en beet op mijn lip. Mijn ogen die ik weer tijdelijk dicht had geknepen deed ik terug open terwijl ik door waterige ogen naar hem keek. Mijn hele lichaam gaf zich over aan hem. Ik was van hem. Ik bleef hem aankijken met open mond. Soms vetrok mijn gezicht maar op een positieve manier het betekende dat hij de goede plek raakte. En dat deed hij over en over.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 1:08 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    (oke, oke, de laatste dan!)
    Ik trok dit niet langer. Mijn bewegingen waren vloeiend en hard. Het moest er gewoon uit. Bezeten door de jongen onder me, begon ik heel tegenstrijdig zachtjes zijn wang te strelen. De geluiden bleven hangen in mijn keel en ik moest af en toe mijn ogen dichtknijpen door het genot dat door mijn lichaam stroomde. Taavi duwde zich voor zo ver dat nog kon, beter op me en ik kreunde goedkeuren. Harder en dieper. Automatisch verscheen er een grijns op mijn gezicht toen ik de goede plek had weten te raken en probeerde deze aan te houden door niet meer van bewegingen te veranderen. 'Fuck.' Ik voelde hoe mijn buikspieren zich aanspanden en kon het echt niet langer tegen houden. Met een paar laatste haperende stoten voelde ik de ontlading. Mijn adem was zo ontnomen dat ik niet eens meer geluid maakte en heel langzaam reed ik mezelf uit. De laatste centimeters die tussen onze bovenlichamen had gezet verbrak ik en ik moest moeite doen om op adem te komen. Zodra mijn hoofd weer wat helder werd, trok ik mezelf terug en liet ik me van Taavi afgeleiden. Wel bleef ik naar hem toe liggen en streelde ik zachtjes zijn borstkas. Mijn lippen gleden over zijn gezicht en ik was totaal van mijn stuk gebracht. ik had gekregen waar ik al zo lang naar hunkerde en het was beter geweest dan verwacht. Mijn naakte, bezweten lichaam krulde op tegen de jongen naast me en met vermoeide ogen keek ik hem aan. Waar de Fuck, stonden we nu tegenover elkaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [dubble]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 1:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik voelde hem in mij tot zijn ontlading komen, en een harde kreun verliet mijn lippen. Ik glimlachte toen de jongen die net nog hard in me stootte zich tegen mij aan krulde. Ik liet mijn haar door zijn glijden en stelde hem zo terwijl hij op mij lag. Ik keek hem glimlachend aan. Ik wilde zo voorlopig blijven liggen. Ik wilde met hem knuffelen. Hier was het gewoon ik en hij, en hoefde ik niet na te denken over wat er hierna zou gebeuren. Ik sloeg mijn armen om hem heen en nestelde me dichter tegen hem aan. Ik was moe, ik sloot rustig mijn ogen. Zijn warme lichaam tegen mij aan voelde fijner dan ik me ooit had gevoelt. Ik sliep normaal zo moeilijk maar nu met Aiden hier bij me leek het vanzelf te gaan. Ik voelde me veilig en vertrouwd. Ineens bedacht ik me dat het misschien wel later was dan ik dacht. Ik opende mijn ogen terug en staarde naar de prachtige jongen die ik bij me had. Half slaapdronken aaide ik over zijn wang. "Ik hou van j.." Ik stopte in mijn zin. Shit, mooi gedaan Taavi. Ik had geen idee hoe Aiden hier tegenover stond. Het heerlijke, tevreden gevoel van net en de wereld die langs me heen ging viel nu ineens terug op mijn schouders. Wat als ik het nu had verpest. Ik was niet klaar om te horen dat hij niks anders wilde dan gewoon een hoop-up. Ik bedoel het gebeurde hier zo vaak onderling, het was doodnormaal. Ik slikte. Terug kon ik nu toch niet meer. Ik besloot mijn moed bij elkaar te rapen. "Van jou, Aiden."


    We're all mad here.


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik had het weerwoord van hem kunnen verwachten toen ik zei dat hij nu een keer met een poes zat te spelen. Ik schonk hem een speelse knipoog en nam nog een slok koffie. "Vertel me nu niet dat je het niet lekker vind. Maar anders heb ik ook nog qel ergens een lolly voor je." Normale mensen gingen zzo vast niet om met hun collega's, maar zo ging het altijd. We daagden elkaar uit, maar er gebeurde niets, en dat zou waarschijnlijk ook zo blijven. We waren allebei singles, die geen enkele behoefte hadden dat leven op te geven, dus er zou ook niets gebeuren, behalve dat we misschien elkaar's wingman zouden zijn als alle stelletjes elkaar aan het verslijten waren in de wc's. Met dat in gedachten, en het idee dat ik wel weer zin had in een opstootje vanavond, vroeg ik hem naar zijn plannen, die er blijkbaar nog niet waren. "Heeft de meneer van gister je zo hard aangepakt dat je even moet bijkomen?" Mijn woorden waren geensinds gemeen bedoeld, en dat maakte ik dan ook kenbaar met een kus op zijn wang, voor James begon over de volgorde. Daar had ik niets mee te maken. Toch was het altijd fijn om te weten, want bepaalde acts zorgden nog wel eens voor bepaalde reacties, en daarbij wilde ik mijn ogen niet van James af houden als Aiden bezig was, gewoon voor de zekerheid. "Ik sta gewoon de hele avond bij de deur tot we gesloten zijn en alle klanten weg zijn. Dus als iemand me nodog heeft, weet je me te vinden." De woorden sloot ik af met een flinke slok koffie. Nu werd ik pas echt wakker, zelfs al had ik al school gehad vandaag. Nu viel me dan ook pas op dat Aiden en Taavi er niet waren, die hier toch ook wel baad bij hadden om erbij te zijn. "Kunnen we niet beter wachten tot Aiden en Taavi er ook zijn? Ik kan even bellen, misschien hebben ze zich verslapen." Het zou namelijk heel lullig zijn om ze te vergeten, of dingen achter hun rug om af te spreken.

    [Bat weet nog van niets]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 10:08 ]


    Bowties were never Cooler