Aiden "Adore" Matthew Quinn.
Ik trippelde het kantoor uit en liep rechtstreeks naar de bar toe. Maar voordat ik er was, snelde Taavi al langs me heen. Ik keek grijnsend toe hoe hij acht de bar twee drankjes klaar maakte en leunde over de bar heen om elke beweging in de gaten te houden. Gretig pakte ik het glas aan en jatte ik een rietje. Ik moest natuurlijk wel denken aan mijn lipstick. 'Iemand hier had dorst.' Grijnsde ik toen Taavi in een keer zijn glas achterover sloeg. Ik nam het rietje tussen mijn tanden en ik kon maar een klein slokje nemen omdat ik al snel werd mee getrokken. Ik probeerde mijn glas recht te houden en moest moeite doen niet over mijn eigen voeten heen te struikelen. Ik nam plaats naast Taavi en ging in kleermakerszit zitten. 'Ik weet nog steeds niet welke nummers ik moet doen.' Bedacht ik me toen Taavi over mijn optreden begon. Ik kauwde op mijn rietje en slokte langzaam het glas leeg. Ik keek glimlachend op toen Taavi mijn hand vastpakte en gaf hem een onschuldige knipoog en trok onze handen omhoog om een kusje op de rug van zijn hand te drukken. Ik zetten mijn legen glas neer om hem met een hand bij te kunnen vullen en keek heel langzaam op naar Taavi na zijn worden.
'Kijk uit met wie je slet noemt.' Grijnsde ik. Maar ik stond wel langzaam op. Ik sloeg mijn haar over mijn schouder en beet verleidelijk op mijn lip, waarna mijn lichaam langzaam in ging op de muziek en ik greep met mijn hand in Taavi zijn shit om hem overeind te trekken. Onze lichaam stonden nu tegen elkaar aan en mijn lichaam scheurde zwoel tegen dat
Van hem.
Kellin "Alaska" Brandon Scofield.
Het was dat Bat me vast had en ik daarom zijn tempo aan moest houden, anders was ik nu de straat waarschijnlijk nog niet uit geweest. Ik klemde de fles drank nog altijd in mijn hand en moest moeite doen om op adem te blijven. Ik hield helemaal niet van haasten en opschieten. Voor ik het goed en wel besefte stonden we al in de club en ik moest even blijven staan omdat mijn hoofd tolde. Snel nam ik nog een slok Jack en brabbelde ik dat ik het door zou geven aan Aiden, die waarschijnlijk meteen alles naar binnen zou werken. Ik plofte neer op mijn stoel en draaide eerst een rondje, voordat ik uiteindelijk aan mijn make-up begon. Heel mijn gezicht ging in de stijgers en zelfs mijn borstkas werd gecontourd, zodat het leek alsof ik echte borsten had. Ik had geen flauw idee wat het resultaat ging zijn, omdat ik nog altijd niet wist wat ik wilde. Maar dat wees zich uiteindelijk vanzelf. Toen uiteindelijk al mijn make-up erop zat, vond ik dat het tijd was voor een peuk. Ik trok een trui aan en verliet de kleedkamer. Ik had geen flauw idee waar Iedereen was, maar toen ik Bat zag, vroeg ik hem of hij als hij Evan zag, kon vragen of hij naar buiten kwam. En ook bij de bar seinde ik naar James dat het rookpauze was. Waarna ik naar de achterdeur liep.
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''