Taavi Francuski
Mijn hele lichaam was in tweestrijd, ik gaapte hem aan. Was ik boos? Moest ik hem vasthouden en beloven dat ik alles deed om hem hier uit te helpen. De frustratie stapelde op en ik merkte dat ik het niet meer aan kon. Ik liet me door mijn zakken en kroop tegen de muur. Ik legde mijn hoofd naar achter en schudde mijn hoofd. Waarom was het niet gewoon simpel? Waarom was James in het spel? Of zelfs met hem in het spel waarom was Aiden niet gewoon over hem? Of anders waarom vertelde Aiden me net niet gewoon dat ik wel goed genoeg was? Ik kneep met mijn duim en wijsvinger de brug van mijn neus samen. Ik zuchtte. "Ik, " Ik stopte even, en besloot eerlijk te zijn. "Aiden ik weet gewoon niet of ik dat kan." Mijn stem was zacht en breekbaar, ik was breekbaar. Ik keek naar Aiden en haalde mijn schouders op. Ik was ten einde raad. "Ik hou ook van jou trouwens, mocht dat nog niet duidelijk zijn." Ik leek gekalmeerd te zijn, maar werkelijk ik was gewoon uitgeput. Ik was moe. Ik beet op de binnenkant van mijn wang. "Ik weet gewoon niet of het mogelijk is voor mij om helemaal voor jou te gaan, als jij niet helemaal voor mij kunt gaan. Ik weet niet wat slim is.." De woorden bleven komen als een soort woordenwaterval."Ik wil je alles behalve kwijt." Een nog bedroefder gevoel kwam over me toen ik me de volgende woorden aan Aiden realiseerde. "Ik heb je nog maar net." Ik keek terug in Aiden's ogen. Dezelfde ogen waar ik in was verdronken. Ik wilde hem niet kwijt raken aan James, niet nogmaals. Ik had de eerste dag van hun relatie al met pijn aan de zijlijn gestaan. Al sinds dag een had namelijk deze schoonheid iets met mij gedaan. Mijn hart laten bonken. Ik speelde met mijn vingers. "Ik weet gewoon niet wat slim is. Als het aan mij lag liet ik je zien hoe je bij mij hoorde en al die andere onzin. Maar ik weet niet of jouw leven klaar is daarvoor. Misschien is het het slimste om je ruimte te geven en tijd." Ik slikte, het voelde alsof ik mijn eigen hart vasthad en kapot kneep tot een hoop as. "Het is gewoon niet eerlijk, want ik weet dat jij het bent voor mij. En James is je niet waard, hoe graag jij dat ook zou willen." Het raakte me toen ik be dacht dat James voor Aiden waarschijnlijk was wat Aiden voor mij was. "Maar daar ga ik niet over.." Ik stond op en pakte Aiden's handen vast. "Ik hou van je Aiden, en dat zal ik altijd doen. " Ik kneep in zijn handen, een eenzame traan gleed over mijn wang. "Maar ik kan niet met iemand zijn die wellicht niet van mij is. Tot jij weet wat je wilt, kan ik niet meer zijn dan.. " Ik wist het woord niet, we waren meer dan collega's of niet? "Taavi." Ik trok hem dichter tegen me aan en duwde zachtjes mijn lippen op de zijne. Het was zoutig en ik wist dat ik nu niks meer in kon houden. Mijn hand gleed over zijn kaak en ik wilde dit moment voor eeuwig bij me dragen, maar dat kon niet. Ik moest even alleen zijn. Ook ik had tijd nodig. Ik eindige de zoen en drukte en snelle kus erachter aan op zijn lippen. Ik bewoog mij langs Aiden en besloot dat ik voorlopig in de club niet nodig was en ging op pad. Ik besloot een rondje te lopen. Ik moest nadenken en alles op een rijtje zetten.
We're all mad here.