• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    In mijn hoofd ging ik outfits na, terwijl ik genoot van de zo'n die scheen. Het hielp alleen niet echt om mijn gedachten er goed bij te houden. Gelukkig was daar Bat die me op roze wees. Roze kon altijd. Helemaal met het lekker weertje had het wat zachts. Daarbij had ik zin in blond vandaag en paste het daar ook goed bij. Ik zou straks als we terug waren gewoon wel even kijken en dan kwam het vanzelf wel. Ik had nu in ieder geval geen zin meer om me er. Verder druk over te maken. Daar was het veelte lekker weer voor en liep ik ook nog eens gezellig aan Bat zijn zijde. En hoe erg ik ook van de zon genoot. Ik was ook wel blij toen we bij het appartement van Bat waren aankomen. Al waren de trappen die ik bleek op te moeten een stuk minder. Zo min mogelijk beweging was de beste beweging. Althans, dat vond ik dan. Heel fanatiek begon ik aan de klim, maar na 2 verdiepingen was ik er eigenlijk al klaar mee. Mijn benen waren zwaar en ik wilde het liefst gaan zitten en een peuk gaan roken. 'Ik zou allang een monteur aan zijn haren hebben getrokken en gedrijgd hem in de lift schacht te gooien als hij de lift niet heel snel zou maken.' Dit was ongeoorloofd. Wat nou als je op de 8ste verdieping woonde als een oud vrouwtje met een rollator en Asma. Dat kon toch niet. Die zou dood neervallen. Net als ik bijna deed toen we eindelijk boven waren. Ik vloekte wat en leunde uitgeput tegen de muur, totdat Bat de deur open had. 'Eindelijk!' Zuchten ik dramatisch, terwijl ik naar binnen liep en zonder verder om me heen te kijken meteen rechtstreeks naar de bank liep en me hier languit op liet vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Het was duidelijk dat Kellin het traplopen niet gewend was. Het was buiten allemaal goed en warm geweest, maar de trappen nekten hem. Een lach rolde over mijn lippen bij zijn woorden. "Het komt vast wel goed en het is goed voor mijn conditie." Ik liep redelijk gemakkelijk omhoog en liet hem mijn rommelige appartement in. Hij liet zich uitgeput op de bank vallen, terwijl ik naar de keuken liep om drinken te maken. "Thee met drie klontjes en een flinke scheut piña colada? Of was dat iemand anders?" Ik probeerde altijd te onthouden wat degenen dronken die in mijn bed terecht kwamen, maar dat waren er inmiddels flink wat geweest. Ik liet mijn ratjes los, en borg mijn schoolboeken op, voor ik dan toch echt vloeistof in bekertjes schonk. Ik liep rustig naar de bank toe en plofte naast Kellin neer, nadat ik de bekertjes op het tafeltje had gezet. Wat absent ging ik met mijn hand over zijn arm, gewoon om iets te doen te hebben. Zijn huid was warm en zacht, fijn om aan te raken, al was ik zoizo iemand die graag aan mensen zat. Het gaf me een gevoel van verbinding, maar het aardde me ook. "Dit is toch wel een stuk beter dan tussen James en de tortelduifjes te zitten, niet?" Ik liet me op mijn zij naast hem vallen en bleef gewoon even liggen. Ik had echt eventjes rust nodig voor ik vanavond weer de hele avond door zou moeten. Vanochtend was het erg vroeg geweest en ik was blij dat ik morgen kon uitslapen. Nu moest ik binnenkort op stage, dus dat werden hele lange dagen. Ik zou diensten draaien van 6 tot 6, en dan nog in de club. Voor vrije tijd zou weinig tijd overblijven, net als voor slapen. Ik rekte me uit en nestelde me tegen Kellin aan. Misschien hoorde dit niet, maar het voelde goed en gaf me de gelegenheid een beetje weg te dommelen. Ik wist wel dat het slecht was, maar ik lag wel erg comfortabel. "We kunnen straks nog wel even langs het strand gaan. Het is heerlijk weer en zo ver nog niet." mompelde ik wat afwezig, terwijl ik keek hoe de zon figuurtjes maakte op de grond


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    (beetje 16+ achtig denk ik toch)
    Ik staarde verbaasd naar de pizza die uit mijn handen werd gepakt en bleef Aiden aangapen die het op at. Ik bleef wachten een speelse glimlach speelde op mijn lippen. Mijn hand bleef op zijn plaats, ik wachtte tot het gehele stuk op was en duwde hem daarna uit het niet in een keer achterover op de bank en zat boven op hem. "Zomaar, eet je mijn laatste stuk op." Ik hing met mijn hoofd dicht bij de zijne en had zijn polsen vast boven zijn hoofd. "Dat kan eigenlijk niet he?" Ik fluisterde tegen zijn lippen aan en zette mijn tanden in zijn onderlip waarna ik deze een beetje mee trok. Ik begon zachtjes in zijn nek kusjes te geven en aan zijn huid te zuigen, mijn rechterhand had zijn beide armen nog boven zijn hoofd vast terwijl mijn linker onder zijn shirt over zijn borst wreef. Mijn hand bewoog steeds lager en mijn lippen ook. Zover dat kon met zijn armen nog vast. Ik keek hem grijnzend aan en liet mijn hand over zijn kruis wrijven. Ik drukte steeds harder naar beneden tot ik hem harder voelde worden. Ik beet in mijn lip en kuste zachtjes zijn lippen. Ik bleef over zijn kruis strelen en legde mijn lippen naast zijn oor. "Weet je hoe dat voelt?" Ik sprak zachtjes en veranderde de wrijving van mijn handpalm naar een enkele vinger. "Als iemand ineens iets van je wegneemt waar je zoveel zin in had." Ik nam alle druk van Aiden's lichaam af en keek naar hem, mijn handen van zijn lichaam af.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Vol onschuld bleef ik Taavi aankijken, terwijl ik zwijgend de pizza punt naar binnen werkte. Ik slikte de laatste hap door en beet grijnsend op mijn lip. Ik slaakte een gil, toen Taavi me me plots on aangekondigd op de bank duwde en giecheld lag ik onder hem. 'Blijkbaar wel want het is toch echt gebeurd.' Piepte ik onschuldig. Ik genoot van Taavi zijn aanrakingen en sloeg mijn benen om zijn lichaam, omdat dat het enige was wat ik kon doen, aangezien mijn handen boven mijn hoofd waren gepint. Alles in mijn lichaam begon te tintelen zodra Taavi zijn handen mijn kruis hadden gevonden en met grote ogen keek ik de jongen boven me aan. Hier was helemaal geen tijd voor. Ik moest nog zoveel doen. Ik beet hard op mijn lip om het gevoel in mijn onderbuik tegen te gaan, maar mijn lichaam reageerde al op Taavi zijn handelingen. 'Fuck.' Ik hapte naar adem en kneep mijn ogen dicht. Al schoten deze meteen weer op zodra ik door kreeg wat hier aan de hand was. Vol ongeloof keek ik Taavi aan, die me nu helemaal niet meer aanraakte. Even helemaal van de kaart bleef ik hem aankijken. Wat moest ik hier nou weer mee. 'Je gaat hier zo'n spijt van krijgen.' Als hij echt dacht dat hij dit niet twee keer zo hard terug zou krijgen, had hij het echt mis. Maar niet nu. Langzaam keek ik naar onder, naar de bobbel in mijn broek. 'Als je van me af gaat, kan ik even douchen.' Ik deed expres alsof het me totaal niks deed. Alsof Taavi hier totaal geen macht over had en dit de normaalste zaak van de wereld was. Gewoon om te pesten. Terwijl ik pijn in mijn onderbuik kreeg van mijn zurende lid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik staarde verbaasd nar Aiden en trok een wenkbrauw op. Ik kende dit spel wat hij speelde. Ik negeerde zijn woorden en ging terug op hem zitten. Ik ging dichter bij hem hangen mijn handen op zijn borst en de druk van mijn kont op zijn toch wel harde kruis. Ik beet op mijn lip en keek hem onschuldig aan. Ik schuurde mijn billen express langs hem. Ik moest toegeven dat ik zelf geen zin meer had om hem te plagen, ik had eigelijk hierdoor gewoon zin gekregen in Aiden. Toch wilde ik nog niet toegeven. Ik bleef langs hem schuren en kreeg door de frictie zelf ook wel wat plezier. Ik drukte een kusje op zijn lippen. "Blijf je niet te lang weg, ik kan je niet zo lang missen hoor." Ik stapte van hem af en ging op een andere stoel zitten mijn ogen op hem gericht. Ik had het best warm gekregen en zocht een raam. Ik liep erop af en deed hem open. Een warme lucht kwam me tegemoet. Ik zuchtte en besloot dat mijn shirt onnodig was. Ik trok het over mijn hoofd en ging iets uit het raam hangen. Het was best leuk wonen hier. Ik leunde verder naar voor, mijn kont ver naar achter geduwt. Stiekem hoopte ik gewoon dat Aiden keek, maar eigelijk stond dit gewoon fijn. Ik keek naar een groepje jongeren beneden die overduidelijk Pokemon go aan het spelen waren. Ik grinnikte. Mijn ogen vielen op een stelletje dat elkaar stond af te likken en ik keek er even naar. Pff, ik en Aiden konden dat veel beter.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Taavi was zo ongelofelijk gemeen. Maar dit ging hij echt niet winnen. Al had ik op het moment toch wel een enorme achterstand. Ik bleef liggen en keek hoe Taavi bij het raam stond. Veelte verlijdelijk. Maar wat hij kon, kon ik veel beter. Ik ging recht zitten en trok mijn shirt over mijn hoofd. Ik stond op, liep expres langs Taavi om hem veelte hard op zijn naar achter gestoken kont te slaan. Snel liep ik door en liet onderweg mijn broek uitvallen en trok ik mijn boxer al naar beneden. Ik stapte eruit en keek nog even onschuldig achterom, waarna ik snel de badkamer in verdween. De deur liet ik expres open staan. Ik draaide de kraan van de douche open. Ik wachten niet tot het water de goede temperatuur had en stapte meteen onder de nog ijskoude straal. Al mijn spieren trokken samen en het was een goed middel tegen mijn erectie. Al voelde het totaal niet fijn. Ik wilde gewoon nog niet toegeven aan Taavi. Zo makkelijk kwam hij er echt niet. het water werd langzaam een aangename temperatuur en ik keek via de spiegel de gang in. Deze hield ik scherp in de gaten, in het geval Taavi plots zou opdagen. Ik liet het water mijn lichaam weer verwarmen en pakte de douchegel om mijn lichaam helemaal in te smeren. Lekker schoon en fris. Ook dat soort dingen waren nodig. En eigenlijk was het wel fijn, aangezien ik nog steeds smerig was van de neukbuurt in de club.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    (16+ toch wel)
    Ik schrok van de plotselinge hand op mijn kont, ik draaide me om en mijn ogen zaten gelijk vast op Aiden's lichaam. Ik likte onbewust over mijn lippen toen hij uit zijn boxer stapte. Mijn ogen bleven staren naar zijn erectie ik slikte. Ik keek hoe hij de badkamer in verdween en wist precies dat hij hetzelfde spelletje met mij speelde. Gelukkig was ik hier goed in. Ik keek door de badkamer deur en mijn ogen vielen op de spiegel waarin ik de badkamer in kon kijken. Ik was niet supergoed in wiskunde of natuurkunde of wat je hier ook voor nodig had maar ik had al snel door dat dit betekende dat Aiden ook mij kon zien op een bepaald punt in de gang. Ik besloot dit punt op te zoeken en verschoof daar een stoel naar toe. Ik grijnsde, vooral toen ik merkte dat ik niet veel hoefde te schuiven omdat er een stoel op dit punt stond. Zo nu viel het niet gelijk op wat ik van plan was. Ik zag de radio en een aux-kabel en besloot wat muziek op te zetten. Mijn tijd als gogo-boy had me veel geleerd en ik besloot Aiden te laten genieten van een show. Alsof ik niet wist dat ik zichtbaar was voor hem besloot ik sensueel te bewegen op de muziek waarnaar ik langzaam mijn kleding uitwierp. Met mijn rug richting de spiegel trok ik enorm langzaam mijn broek naar beneden, ik bukte zodat mijn kont nog meer het aandachtspunt was en gleed met mijn handen over mijn eigen benen. Ik zette me recht en bleef op de muziek bewegen zoals ik in de club ook altijd had gedaan. Het had al veel mannen erecties opgeleverd en ik hoopte dat ook dat Aiden net zo genoot als die smerige daddies uit de club. Ik draaide me richting de spiegel maar keek er nooit in. Ik bleef doen alsof ik oblivious was voor het gehelde gebeuren en ging op de stoel zitten. Ik was al een tijdje aan het dansen geweest en Aiden hoorde ondertussen toch wel schoon te zijn. Ik legde op de stoel mijn hand op mijn kruis en begon deze hevig te masseren. Ik legde mijn hoofd naar achter en liet express duidelijk merken waar ik aan dacht. "Oh, Aiden." Ik ging niet de eerste zijn die toe ging geven, ik ging hem teasen tot het uiterste. En als hij dacht mij aan te kunnen dan had ie het mooi mis.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik moest sterk blijven. Me eigenlijk omdraaien en negeren wat Taavi op de gang deed. Alsof hij totaal niet doorhad dat ik mee kon kijken. Ik moest met een comeback komen. Ik draaide de douche kouder zodat niet al mijn bloed weer naar mijn lid liep en aangezien Taavi toch de spiegel probeerde te ontwijken met zijn ogen draaide ik me er vanaf. ik waste super snel mijn haren en draaide de kraan uit. ik probeerde al mijn moed bij elkaar te rapen en trok een schone jock aan. Nog helemaal doorweekt liep ik de gang op, zo langs Taavi heen en zetten in de muziek zachter. 'De buren klagen nogal snel. Langzaam draaide ik me naar hem om. Ik probeerde mijn gezicht in de plooi te houden en enorm serieus te kijken. ik wilde hem eerst zeggen dat hij zich maar beter kon aankleden omdat we zo weer naar de club moesten, maar omdat hij zo leuk op die stoel zat, kreeg ik een beter idee. 'Daarbij zit het hem in de heupen.' Ik liep langzaam op hem af en zetten een voet naast hem op de stoel, zodat hij moeilijker weg kon. 'Kijk zo.' Sensueel bewoog ik mijn lichaam op de muziek en rolde ik mezelf langzaam in een lapdance. Als Taavi echt dacht dat hij de enige was die dit kon, had hij het voledig mis. Ik deed het misschien niet voor me werk, maar ik had genoeg geoefend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik zat volledig in het moment tot Aiden de muziek zachter zette. Ik staarde naar hem en trok mijn wenkbrauw op. Ik had nog nooit gefaalt en zo voelde het nu. Ik staarde naar hem in zijn jock, wat me er aan deed denken dat ik had gezegd vanavond te dansen. Mmm ik zal langs huis moeten gaan of vragen of ik er een kan lenen van Aiden. Ik was in mijn gedachte toen ik plots Aiden recht voor me had, mijn ogen gleden langzaam richting zijn kruis en verder naar zijn ogen. Shit, hij was goed. Ik moest toegeven dat ik erg genoot van zijn lapdance. Ik grinnikte even, nooit gedacht dat hij me de les ging lezen over iets wat letterlijk mijn beroep is. Ik voelde zijn lichaam tegen de mijne en mijn kruis was nog hard van toenet ik slikte even. Zijn heupen die hem tegen me aan bewogen. Het liefst greep ik hem vast maar dan zou ik toegeven in plaats daarvan zat ik levenloos op de stoel. Ik wilde hem, maar kreeg het gevoel dat dat er wellicht niet inzat als ik zo doorging. Toch wilde ik winnen. Ik moest en zal degene zijn die als laatst ging toegeven. Ik had het moeilijk maar duwde toch de woorden eruit. "Iemand heeft veel oefening gehad." Ik lachtte. "Aiden liefje, ik zou graag een andere keer van je danskunsten genieten maar ik moet je nu toch echt vragen.." Ik was even stil. "Of ik een jock kan lenen. Als het niet kan moet ik namelijk nu richting huis gaan rennen want die heb ik wel nodig vanavond." Ik ging op in wat serieuzere zaken en tilde hem van mijn schoot. Ik stond gelijk op en liep richting wat mij leek dat zijn slaapkamer was. Ik zette me tegen de muur voor zijn slaap kamer. "Ik kan onmogelijk vanavond dansen in dit ding." Ik trok aan mijn boxer en liet hem vervolgens zakken.Ik staarde Aiden diep aan, mijn tanden stonden in mijn lippen. Ik bewoog mijn hand over mijn lichaam en streelde mezelf, vanaf mijn borstkas liet hem rustig naar beneden zakken. Mijn ogen bleven op Aiden gefocust. Mijn hand bereikte mijn kruis en een zachte kreun ontsnapte mijn mond terwijl ik mijn hoofd in mijn nek legde. Ik zette mijn hand steviger om mijn erectie en gaf express een ruk eraan. Ik keek Aiden aan met mijn lip nogsteeds tussen mijn tanden en liet vervolgens los. Ik grijnsde. "Het zit hem niet in de heupen, het zit hem in het weten wat je publiek wilt. En het niet.." Ik zette mijn stappen terug richting Aiden en liep op hem af. "En dan ook echt niet.." Ik stond pal voor hem en liet mijn lippen lang zijn oren spelen. Ik blies zachtjes. "Aan ze geven." Zo zat het in elkaar. Mijn werk bestond uit mensen gek maken, maar zo houden dat ze terug blijven komen. Waarom blijven ze terugkomen, omdat ze nooit volledig alles krijgen wat ze willen. En ze willen meer. En zo wilde Aiden ook meer. "Het zit hem in het oneindig teasen." Mijn hand speelde in Aiden's nek en gleden zachtjes langs zijn tepel richting zijn jock. "En door gaan tot het uiterste. Je geeft precies wat ze willen.." Ik kuste zijn oorlel terwijl mijn hand zijn kruis weer vond en er overheen wreed. "En stopt zodat ze blijven verlangen naar dat beetje meer. " Mijn vinger gleed over zijn kruis naar boven. "En dat beetje meer krijgen ze niet." Ik stond terug recht en draaide me om en liep Aiden's kamer binnen. "Dus waar was die jockstrap van je?"


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Sterk blijven. Ik probeerde het uit alle macht, maar mijn lichaam werkte totaal niet mee. Het deed letterlijk pijn om de opkomende erectie tegen te gaan en toch was het niet genoeg. 'Onderste la.' Strak bleef ik Taavi aankijken. Alsof hij mijn erectie dan niet op zou merken. 'Ik wil hem wel graag gewassen terug.' Het was niet persee waar. Maar hoe harder het over kwam hoe beter. Traden ging niet werken. Het was Taavi zijn werk en hij was er een pro in. Dat zou ik nooit winnen. Dus gooide ik het op een andere boeg. Willen wat je niet had gekregen. Dat spelletje kon ik ook spelen. Want dat Taavi me wilde was gewoon bekend. Dus hoefde ik alleen maar te doen of hij me niet kon krijgen. Of, tenminste toch dat het me niet warm of koud maakte dat hij hier zo stond. Dus negeerde ik mijn erectie volkomen of hij er niet was en liep naar mijn kast. Ik snuffelde tussen mijn kleding en bukte expres veelte ver naar beneden om wat sokken van onderop te pakken. Met mijn kont vol in de lucht. Als je een kont had, moest je hem gebruiken ook. En ik had er zeker eentje. Ik trok meteen mijn sokken aan en kwam overeind om een shirt over mijn hoofd te trekken. ''Ik zou opschieten als ik jou was. We moeten zo weg en je moet je kleding nog bij elkaar rapen.' Glimlachte ik veelte onschuldig waarna ik in mijn broek stapte en zonder pardon mijn slaapkamer uit liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    De reactie was niet zoals geplant en ik staarde naar Aiden die serieus bleef. Ik zuchtte. Ergens had ik geen zin meer in dit spel en ik merkte dat ik ergens voor mijn gevoel gewonnen had. Aiden was namelijk niet meer aan het teasen. Alhoewel ik een mooi uitzicht had op zijn heerlijke billen. Ik hield een zachte grom binnen. Aiden liep langs met zijn kleren aan en ik zuchtte. Ik besloot om gewoon naar hem te luisteren en pakte de jock uit de onderste la. Yes, deze was wel nice. Ik liep terug de kamer uit en pakte mijn kleren bij elkaar met de jock in mijn handen. Ik liep de badkamer op. "Geef me 5 minuutjes." En deed de deur dicht. Ik besloot dat ik wat koud water nodig had hield alleen een bepaald deel van mijn lichaam onder de douchekop. Ik droogde mijn lichaam snel af en kleedde me terug aan. Ik opende terug de badkamer deur en liep de gang terug in. "Ready dan maar?" Ik had geen zin om terug te gaan, het liefst bleef ik hier en teasen ik Aiden volledig tot hij zich echt overgaf maar ik kon gelukkig dat spel op het werk ook. Daarnaast moest ik toegeven dat we stiekem best laat terug waren. Ik hoefde gelukkig niet te hosten bij de deur vandaag want dan hadden we nu een probleem. Ik keek naar Aiden. Dit betekende dus mooi wel dat we langs de menigte naar binnen moesten. Naja, dat moest dan maar. Ik moest er snel zijn want ik zal gelijk bij opening moeten dansen en de club ging al bijna open. Ik pakte Aiden's hand vast en trok hem half mee richting de club. Ik wilde graag hand in hand met hem lopen, het voelde fijn om even klef te zijn. Vanavond moest ik hem delen met iedereen.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Dit werd drie keer niks. Mijn lichaam was nog half nat, Ik kon het totaal niet hebben dat Taavi zich niet gewoon over gaf en ik had geen zin om straks te moeten toekijken hoe andere mensen wel van hem konden genieten. Buiten stak ik een sigaret op en zetten ik mijn zonnebril op die ik nog net had mee kunnen grissen voordat ik mijn huis was uitgetrokken. Ik verdtrengelde onze vingers, terwijl mijn hoofd overuren draaiden om iets te verzinnen om Taavi terug te pakken. Want zo vond ik het niet meer leuk. En ergens wilde ik hem gewoon zijn lol gunnen en me enorm aan hem overgeven. Ik was nu eenmaal graag wat onderdanig. Maar ik wist ook dat ik dat dan de rest van de week aan moest horen en ik hield niet zo van verliezen. En alles voor een stuk pizza. Misschien als ik hem gewoon pizza zou geven, dat we dan gelijk stonden en we gewoon heerlijke seks konden hebben zonder dat iemand zich moest overgeven. Maar ik was bang dat het niet zo werkte. Voor de deur van de club gooide ik mijn sigaret weg en duwde ik daarna de deur open. 'Ik ga me klaarmaken. En vergeet niet. Eenmaal getucked is het klaar.' Ik drukte een vlinderzacht kusje op Taavi zijn wang, waarna ik de kleedkamer in verdween. Met andere worden. Als hij wilde moest hij komen, omdat ik het niet ging doen. En als hij wilde moest hij snel zijn. Want ik ging hem echt slaan als hij iets probeerde als ik eenmaal getucked was. Want dan was geen enkele beweging daar beneden fijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik keek Aiden na die naar binnen liep. Ik haalde mijn schouders op en liep naar binnen. Ik liep de kleedkamer in en ging express aan de andere kant van de ruimte zitten. Ik kleedde me verder uit en zat in alleen mijn jockstrap aan. Ik staarde naar Aiden en zuchtte. Ik wilde net mijn schoenen aandoen toen ik me iets bedacht. Agh, fuck it ook. Ik liep terug richting de deur van de kleedkamer en opende deze enkel om hem terug dicht te doen. Ik deed de deur ongemerkt op slot en deed net alsof ik enkel terug liep om iets te pakken. Ik bukte achter Aiden zo dat hij nog een keer mooi kon genieten van het uitzicht en draaide me toen naar hem toe. Ik liet mijn handen over zijn schouders zakken en kuste zachtjes zijn nek. Ik liep om de stoel heen en ging op zijn schoot zitten, mijn kont schuurde over zijn kruis zoals het reeds eerder ook al deed. Ik legde mijn voorhoofd tegen de zijne. "Ik geef me over." Fluisterde ik. Ik duwde mijn lippen op die van hem en beetje zachtjes in zijn onderlip. "Ik ben helemaal van jou. Jij wint." Ik bleef met mijn lichaam tegen at van hem bewegen, terwijl ik zijn shirt over zijn hoofd begon te trekken. Ik keek hem grijnzend aan en zette me terug recht. Ik draaide me met mijn rug naar hem toe en zette mijn handen op de tafel voor de spiegel. "Claim your reward, stud."

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 1:25 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Oke, deze wending had ik niet verwacht. Mijn handen gleden over Taavi zijn achterwerk en langzaam zakte ik op mijn knieën. Ik wist dat ik degene was die zogenaamd gewonnen had, maar ik vond Taavi zijn toegeving meer een overwinning. Gewoon omdat we hier beide enorm koppig in waren. Precies de reden dat ik niet had toegegeven. Zachtjes drukte ik een kusje op zijn rechter bil, waarna ik hem beet pakte en hem omdraaide. Mijn ogen sloeg ik naar hem op, terwijl ik nu een zacht kusje op zijn lies drukte. Ik draaide ons om en trok de jockstrep langzaam naar beneden en duwde Taavi daarna op de stoel. Ik kwam zelf iets omhoog en mijn lippen kuste zijn borstkas. Mijn handen gleden sensueel over de binnenkant van zijn benen. Eigenlijk was hier echt totaal geen tijd voor en de rest ging ons haten omdat ze niet in de kleedkamer konden. Maar Iedereen had maar lekker pech. Met een hand maakte ik mijn broek los en trok ik deze naar beneden tot mijn knieën. Mijn lippen hadden een weg naar beneden gevonden en ik kuste zijn top. Ik liet Taavi zijn blik niet meer los en kwam overeind, waarna ik op zijn schoot ging zitten. Ik kuste hem en reed langzaam tegen hem op. Heel even schoot het door mijn hoofd om nu op te staan en weg te lopen. Gewoon om hem terug te pakken voor how dit allemaal begonnen was. Maar ik wist dat ik daar ook mezelf mee zou hebben. Daarbij had Taavi al toe gegeven en was het wel even goed zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    (Niet supersafe om te lezen yo.)
    Mijn handen gleden over Aiden's lichaam terwijl ik mijn hoofd naar achter gooide in volle overgave. De plekken waar zijn lippen mijn lichaam aanraken waren heet. Ik gaf een zachte kreun toen hij in contact kwam met mijn top. Ik staarde hem met open hangende mond aan. En mijn blik bleef op hem genagelt toen hij opstond en zijn broek liet zakken. Ik likte over mijn lippen. Waarom had ik mijzelf in godsnaam weerhouden van dit? Ik voelde zijn lichaam op de mijne en zijn lippen tegen de mijne gedrukt. Ik duwde wat ruwer terug en likte langs zijn lippen terwijl mijn handen hem bij zijn kont harder tegen me aandrukte. Ik fluisterde glimlachend tegen zijn lippen. "Je kan echt nog altijd stripper worden of in ieder geval "lapdancer"." Ik grinnikte maar mijn adem kreeg het moeilijker. Ik voelde mezelf onder Aiden's geschuur groeien. "Fuck." Ik probeerde terug te bewegen en omhoog tegen hem aan te schuren voor meer contact. Mijn ogen verlieten de zijne om naar beneden te kijken waar onze lichamen elkaar aanraakte. Ik begon aan zijn jockstrap te trekken. Hij moest uit godver. "Aiden alsjeblieft ik wil je." Ik kon geen getease meer aan. Mijn hele lichaam had zich inmiddels al overgegeven. Ik wilde hem. Ik drukte mijn lippen in zijn nek en gebruikte hierbij soms mijn tanden. Mijn handen gleden over zijn rug terwijl mijn nagels zachtjes erover kraste. Ik duwde hem zachtjes omhoog en trok zo zijn jock naar beneden. Ik likte over mijn lippen en keek even terug naar boven waarna ik zachtjes langs zijn eikel likte. Ik pakte hem met mijn rechterhand vast en likte langs de onderkant van zijn shaft naar boven. Ik nam hem vervolgens in mijn mond en begon zachtjes mijn hoofd te bobben.


    We're all mad here.