• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taavi Francuski

    Mijn hart stopte toen ik weer oog in oog met Aiden stond. Zijn rooddoorlopen ogen gaven me een steek, ik slikte. Ik grinninkte. Ik haalde mijn schouders op. "Het is best wel tijd voor avondeten, hou je van Antonio's?" Ik gaf hem een zachte glimlach. Ik wilde dit achter ons laten en er samen naar toe werken. Even weg zijn van James moest dat wel een goed idee zien. Het feesr begon pas over een paar uur, en hoewel ik heel de nacht hier wilde blijven was ik verplicht er vanavond te zijn. Misschien kreeg ik Aiden wel mee en anders hoopte ik dat ik na mijn werk hier welkom was. Ik keek naar Aiden, mijn handen reikte automatisch naar zijn wangen. "Het spijt mij ook. " Ik trok hem dicht tegen me aan en ademde zijn geur in. Mijn handen zakte en sloegen zich om hem heen. Ik had hem nodig. Zijn lichaam voelde zo vertrouwd. Een kleine lach speelde ondanks alle pijn op mijn lippen. "Wat voor pizza wil je?" Mijn stem was desondanks alles nog best schor. Ik duwde hem knuffelend uit de deuropening en liep de woning binnen. Een zacht gemiauw had mijn aandacht en ik bewoog mezelf naar het beestje. Mijn hand bewoog over zijn bol en krabte zijn kin. "Hey daar." Ik sprak tegen de kat alsof het Aiden's baby was, zoals iedereen dus met beesten praat. Ik bleef de kat aaien en vergat bijna wat ik aan het doen was.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wist niet wat ik moest verwachten. Ergens had ik een klap na verwacht. Gewoon omdat ik deze wel verdient had. Maar daar leek Taavi niet voor te zijn gekomen. Ik leunde met mijn hoofd tegen de deur en mijn mondhoeken trokken iets omhoog. 'Ik heb altijd honger voor pizza.' Ik was opgelucht dat het gesprek even aan de oppervlakte bleef. Taavi niet meteen met de deur in huis viel en het vooral niet over gevoelens en gedachtes ging. Want ik wist niet of ik dat nu wel aan zou kunnen. Mijn hoofd was nog steeds troebel en ik mijn oogleden dik en moe. Toch werd ik weer wakker geschud. Natuurlijk was het niet in een keer goed. Ik legde mijn hand even op die van Taavi, maar ook deze gleed snel om zijn lichaam zodra hij me in een knuffel trok. Ik sloot mijn ogen en besloot al mijn dubbele gevoelens uit te schakelen en gewoon even van dit moment te genieten. Taavi zijn lichaam was warm en vertrouwd. Alles wat ik op dit moment wilde. 'Die extra salami klonk wel goed.' Glimlachte ik klein, terwijl ik me terug mijn apartement liet induwen, maar weigerde Taavi los te laten. Al werd ik hier later door gedwongen omdat Taavi zijn aandacht verloor aan Vodka. Ik leunde tegen de uur aan, met mijn armen over elkaar een keek glimlachend toe hoe hij Vodka alle aandacht gaf. Ik wilde een opmerking maken over wie hier nou niet goed genoeg voor wie was, maar besloot dat het daar nog te vroeg voor was. Ik wilde het niet weer verpesten. 'Kijk maar uit, want je komt nu niet meer van haar af.' Als je Vodka eenmaal aandacht gaf, bleef ze er om zuren. Een beetje zoals ik dus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    "Mmm, dus Aiden wilt wel graag wat extra worst naast zijn pizza?" Ik draaide mijn hoofd even naar achter om hem aan te kijken en trok mijn wenkbrauw op. Mijn aandacht ging terug aan het schattige wezen voor mij. Ik glimlachte breed. "Oh maar dat vind Taavi helemaal niet erg, of wel." Ik bleef mijn hand om d'r bol bewegen en grinnikte. Ze kwam dichter naar me gelopen en bewoog tegen mij aan, enthousiast pakte ik haar op. Ik stond op met haar in mijn armen en keek naar Aiden. "Wat een baby! Hoe heet ze?" Ik liep dichter naar Aiden toe en legde mijn lichaam tegen hem aan. Als een knus gezinnetje stonden we daar, met de poes als onze baby. Ik besloot haar terug op de grond te zeggen, tegen haar zin in. Ze bleef stronteigenwijs voor mijn voeten staan. Ik besloot ondertussen een vriend van mij te appen die bij Antonio's werkte over de pizza. Ik leunde mezelf verder tegen Aiden aan en stal een klein kusje. "Was je een beetje jaloers? Ze zeggen trouwens dat katten lijken op hun baasje." Ik bewoog mijn hand onder Aiden's kin en streelde hem daar. "Dit is het perfecte voorbeeld." Mijn hand gleed door zijn haren en ik keek hem lipbijtend aan. Ik zou kunnen zeggen dat ze allebei ongelofelijk schattig waren maar dat was niet leuk genoeg. Ik legde mijn lippen naast Aiden's oor. "Deze kat heeft namelijk van jou weg.." Ik kuste zijn slaap. en blies nog eens tegen zijn oorlel. "Dat je zo lekker kan smeken om aandacht." Ik grijnsde. Toch had ik het stiekem zelf behoorlijk warm gekregen ik stond namelijk nog geen centimeter van Aiden af.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik rolde even met mijn ogen en ging absoluut niet verder in op de topping van mijn pizza.Ik genoot van mijn uitzicht en moest toegeven dat Vodka, Taavi nog een stuk schattiger maakte. Ik schudden even glimlachend mijn hoofd toen hij haar uiteindelijk oppakten. 'Vodka.' ik aaide even over kopje en keek de rest van de kamer rond om te kijken of ik de andere twee ook ergens zag. Maar deze waren nog nergens te bekennen. 'Malibu en Jack Daniels moten hier ook nog ergens rondlopen.' Ze kwamen vanzelf wel tevoorschijn. Ik sloeg mijn armen rond Taavi zijn nek, maar keek naar Vodka die tussen ons in zat. Genietend van alle aandacht die ze kreeg. aandachtig keek ik Taavi aan nadat hij de poes weer had neergezet en langzaam trok ik mijn wenkbrauw op. Het was opeens alsof er nooit iets gebeurd was en het maakte me zenuwachtig. Al kon ik mijn geluk niet op, ik was er toch iets wantrouwig onder. Het was iets te groots om zo te vergeten. Gelukkig leiden Taavi me af over katten en hun baasjes gepraat. Mijn adem bleef in mijn keel hangen toen hij steeds dichterbij kwam en zijn aanrakingen steeds intiemer werden. Mijn handen plaatste ik op zijn borstkas en langzaam sloeg ik mijn ogen nar hem op. 'Je word besmet waarmee je omgaat.' Zei ik onschuldig. Mijn vingers tekende over zijn borstkas en ik kauwde zachtjes op mijn onderlip. 'Daarbij kan ze dus ook zo met jou mee naar huis.' Wees ik hem op het feit dat meneer niet veel beter was dan ik met dat soort dingen. Ik bracht een hand naar zijn wang en streelde deze zachtjes. Mijn vingertoppen raakte maar net zijn huid. De glimlach op mijn gezicht was nog maar piep klein en zo bleef ik hem aanstaren. Totaal niet meer wetend hoe we nu tegenover elkaar stonden en wat er in Taavi zijn hoofd omging. Waarom hij eerst nog afstand van me wilde doen en nu opeens zonder enige ruimte ertussen voor mijn neus stond.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 1:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik voelde opnieuw elk stukje verlangen in mijn lichaam voor Aiden omhoog komen. Ik bewoog bijna automatisch richting Aiden, mijn lippen klaar om die van hem terug op de mijn te voelen en zijn lichaam beetje bij beetje met mijn handen te verkennen. Gelukkig ging de deurbel. Alsof ik hier al jaren woonde liep ik richting de deur en gooide deze open. "Ciao!" Ik werd begroet door een italiaanse oudere man, hij had een klein snorretje en een vriendelijke lach speelde op zijn gezicht. "Mario!" Ik glimlachte en gaf hem een snelle omhelzing. Ik pakte wat geld uit mijn zak en bood het hem aan. Hij sloeg het enkel af. Hij lachte. "Taavi jongen! Luister ome Louis vraag wanneer je weer eens langs komt. En ook van wie dit stekkie hier is." Hij lachte nog eens, zijn lach was zwaar en zijn italiaanse accent was dik. Ik grinnikte enkel. Ik zag hoe Mario langs me probeerde te kijken en merkte dat door zijn gezichtsuitdrukking hem Aiden was opgevallen. Hij knikte goedkeurend. "Kom binnenkort weer eens langs om gezellig bij te kletsen." "Natuurlijk!" Hij lachte. "Oh, en neem je nieuwe vlam dan mee om aan je familia voor te stellen he." Hij gaf me een knipoog en trok me aan mijn hoofd naar hem toe. "Wees zuinig op deze!" Hij lachte drukte een kus op mijn hoofd en overhandigde de pizza's. "Ciao jongen!" Mario stak zijn hand op en verliet het pand. Met de dozen vast draaide ik me terug om en keek glimlachend naar Aiden. "Een pizza met extra salami zoals gezegd." Ik besloot me thuis te voelen en ging in kleermakerszit op de bank zitten met pizzadoos op mijn schoot. Ik zuchtte nu het eten er was besloot ik dat het tijd was voor een dieper gesprek. Mijn gezicht werd serieuzer. Ik was klaar om alles tussen mij en Aiden in uit de weg te halen.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was zo verzonken in het moment dat ik bijna een hartverzakking kreeg bij de deurbel die plots ging. Ik had nog niet met mijn ogen geknipperd of Taavi stond al bij de deur en van een afstandje bleef ik kijken. De twee leken elkaar te kennen en ik glimlachte klein naar de man toen deze me aankeek. Ondertussen was Malibu ook opgedoken en hing deze vrijwel meteen in mijn boekspijp. Voorzichtig maakte ik zijn nageltjes los en hield ik hem in mijn armen om met hem te kroelen. Wel luisterde ik met gespitste oortje naar het gesprek wat zich bij de deur voordeed en werden langzaam mijn wangen rood, maar besloot er niet op in te gaan, toen de deur weer dicht was. 'Geweldig.' Taavi maakte het zichzelf gemakkelijk op de bank en ik liep nog snel langs de keuken om twee biertjes te pakken. De neveusiteit was er terug ingeslopen, omdat het zo stil was en iets wat gespannen ging ik naast Taavi op de bank zitten. Malibu hield ik dicht tegen me aan en het beestje krulde helemaal tegen me op. De reden waarom ik zo van katten hield. Ze hielden me rustig. Ik had de twee flesjes neergezet en volgde Taavi zijn voorbeeld en ging in kleermakerszit zitten. Ik wist niets zinnigs te zeggen en vond het ongemakkelijk om Taavi aan te kijken, waardoor ik me op de kitten op mijn schoot richten. Ik zuchten zachtjes en wist niet zo goed waar te beginnen, dus besloot ik het aan Taavi over te laten. Hij had een reden gehad om hier te komen, dus mocht hij nu ook het voortouw nemen. Er was niet aan te ontkomen en aan Taavi zijn serieuse gezicht te zien was het moment nu echt daar. Geen stom gepraat meer over pizza en poesjes om het uit te stellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik staarde naar Aiden en de kat en besloot zelf een andere houding aan te nemen. Het op mijn gemak voelen was namelijk alweer weggetrokken. Ik probeerde alle zenuwen laag te houden en alle negatieve gedachtes weg te duwen. Ik zuchtte. "Dus.." ik bleef even stil en haalde mijn wenkbrauwen op. Ik lachte even zenuwachtig en kneep me mijn hand in mijn eigen knie. Ik probeerde een zin te formuleren maar het leek ineens heel moeilijk om te praten. Misschien als ik stil bleef begon Aiden of dacht hij dat mijn "dus" maar verbeelding was. Ik pakte het biertje van tafel en sloeg bijna de hele inhoud volledig achterover in een grote slok. Een biertje als moed indrinker was hem niet maar ik moest me er nu toch overheen zetten. Ik nam nog eenmaal diep adem en besloot het maar gewoon te doen. Net als een pleister van je aftrekken, het moest rap gebeurd zijn. "Ik ben hier dus zeugma heen gekomen. Ik weet het niet. Ik zag je lopen toen ik in een bushokje aan het nadenken was en ik kreeg je niet van mijn gedachte af. Ik.. " Ik speelde met mijn handen en keek Aiden alles behalve aan. "Ik heb nog nooit zoiets gevoelt voor, voor iemand. Ik hou van je Aiden." Ik haalde mijn schouders op. "Het heeft me misschien 264 grijze, 149 rode, 67 groene, 230 witte, 302 zwarte en 2 oranje auto's geduurd om te beseffen dat ik fout zat, maar ik besef het wel. Ik bedoel ik.. " Ik trok mijn wenkbrauwen samen. "Ik kan geen afstand van je nemen. Ik kan niet terug gaan naar wat er was. Het is voor mij nu alles of niets. Ik kan niet in een grijs gebied leven.. Ik wil hier samen met je uitkomen, ik weet dat dat kan. Ik kan je hier doorheen helpen. En ik beloof alles op alles te zetten om te bewijzen dat wij bij elkaar horen." Ik weet dat ik veel uitspraken deed die ik hierna misschien wel liever niet had gedaan maar ik sprak vanuit mijn hart. Zo voelde het voor mij. "Ik wil voor je vechten." Na alles keek ik hem pas voor het eerst weer aan.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ongemakkelijk zater we daar. Beide wetend wat er ging komen. Ik was alleen niet degene die de bal zou aftrappen. heel even leek Taavi een aanloop te nemen, maar viel al snel stil. Ik probeerde afleiding te zoeken bij Malibu en al snel voelde Vodka zich buitengesloten en deze sprong bij Taavi op zijn schoot. Ik had hem gewaarschuwd. Het bleef nog lang stil, maar eenmaal Taavi begon te praten, kwam er een hele woordenstroom. We keken elkaar niet aan en ik beet hard op mijn onderlip. Uiteindelijk durfde ik hem aan te kijken en keek ik meteen recht in zijn ogen. Mijn lichaam voelde week aan en mijn buik leek op ontploffen te staan. Ik zuchten zachtjes en wreef over mijn slaap tegen de hoofdpijn. 'Ik vind je leuk Taavi. Meer dan leuk.' Ik wende mijn blik weer af. 'Ik hou ook van jou en het enige wat ik echt weet is dat ik dat gevoel dat je me geeft niet kwijt wil.' En ik wist dat als ik wilde dat het bleef, ik James achter me moest laten. 'Ik wil hier echt mijn best voor doen, maar ik ben gewoon bang dat ik je teleur zal stellen.' Ik keek hem van onder mijn wimper aan en slikte moeilijk. Ik kon James gewoon niet zomaar vergeten. Hoe graag ik dat misschien ook wel wilde. Het was alsof ik door hem vervloekt was. Alsof hij ergens een voodoo doll van me had liggen en er af en toe een dikke naald in stook en me liet doen wat hij wilde. Ik kon er niks aan doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PeterMaximoff schreef:


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik liep rustig arm in arm met Kellin. Ik had een flinke tijd gehad waarin ik hier enorm zenuwachtig van was geworden, en heel paranoïde. Nu kon het me echt geen klap schelen. Zoizo waren mensen over het algemeen te druk met hun eigen leven om zich zorgen te maken over die van een ander. Daarbij was ik uit de kast, gelukkig met mijn leven, en comfortabel in mijn eigen huid. Als mensen wilden kijken, konden ze dat lekker doen. Ik schaamde me niet en genoot van mijn leven. Dat kon zeker niet iedereen zeggen. De zon op mijn huid zou een zeer zichtbare verandering met zich mee brengen, de latino in me omhoog halen, en ik genoot ervan. Ik schonk de jongen naast me een glimlach bij zijn vraag. "Je weet dat je er altijd geweldig uitziet in roze, maar zoizo kan niemand ooit dat knappe koppie van je weerstaan." Ik drukte een kus op zijn wang en liep rustig door. Het was een stukje lopen, maar de zon was heerlijk warm op mijn huid en het was fijn om even weg te zijn van de drama. Na een rustige wandeling, kwamen we bij het complex aan, waar ik de deur voor hem openhield. "We moeten wel even traplopen, want de lift is stuk." Ik woonde op de zevende etage en de lift was al een maand stuk, waardoor mijn conditie een stuk beter was geworden, puur door het vele traplopen. Toch hield ik mijn snelheid in, om hem niet uit te putten, terwijl ik mijn sleutels uit een van de zijvakken van mijn rugzak viste. Mijn flatje was niet veel, maar meer dan genoeg voor een jongen met zijn ratten. Na alle trappen stonden we uiteindelijk voor mijn deur, die met een paar simpele bewegingen open ging en het kleine flatje liet zien. Ik zag nu pas goed dat ik had moeten opruimen, want er lagen een aantal kledingstukken en scrubs door de flat, er stond afwas op het aanrecht en op de tafel, er slingerden boeken en papieren rond, en alles was duidelijk een aantal dagen al niet schoongemaakt. Opruimen of schoonmaken had nu ook geen zin meer, want hij had het al gezien, waardoor het schaamrood nu toch naar mijn kaken kwam.



    Evan Hunter James || Tawni
    Ik voelde me echt heel ongemakkelijk zo tussen de echtelijke ruzie van James en Aiden. Ik wilde een paar keer ingrijpen, maar het werd nooit zo erg dat het echt nodig was. Uiteindelijk stormde Aiden, gevolgd doot Taavi de kleedkamers uit. Ik zuchtte en keek ze even na, maar ging er niet achteraan. Die twee hadden meer dan genoeg aan elkaar, dat was ook wel duidelijk geweest net in het kantoor. Voortaan moesten ze echt leren dingen op slot te draaien. Alleen Aiden's laatste opmerking was wel vrij onverwacht. James en Aiden hadden al tijden slaande ruzie, en hij leek heel blij te zijn met zijn nieuwe twink, dus dit had ik niet verwacht. Ik stond langzaam op en voegde me bij James. Hij had nu wel gehoord wat hij waarschijnlijk had willen horen, maar dat was zeker niet altijd een goed ding. Ik pakte hem bij zijn hand en nam hem mee naar de bar, die er nu erg uitgestorven bij lag. "Dan zal ik nu een keer voor jou iets inschenken. Weet je wat je wil? Of wil je een specialiteit van het huis?" Misschien was het niet slim om hem nu te laten drinken, maar het zou in elk geval zijn gedachten van Aiden afhalen, en hopelijk kwam dat goed. Ik haalde een hand door mijn haren en drukte mijn bril nog iets terug op mijn neus. Ik hoopte zo dat het goed kwam met James. Ik wist niet zo goed hoe ik hem hieruit kon krijgen. Zoizo had ik weinig met James en zijn ronduit vulgaire omgangsvormen, maar om hem nu hier te laten kniezen was ook niets. Zo zou ik nog wel even het kantoor nalopen en de kleedkamers schoonmaken, dan kon niemand op ons zeuren dat we half werk hadden geleverd. Zo schoon als thuis zou het nooit worden, maar een stuk schoner dan dat het was zeker wel. Toch ging ik eerst proberen James rustig te krijgen, dan kwam alles hopelijk vanavond op z'n pootjes terecht.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:30 ]


    Bowties were never Cooler

    James McBrian


    Ik voelde een warme tinteling in mijn lichaam, een soort overwinning. Ik kon ook alleen maar lachen om Taavi's reactie. Het was wellicht niet gegaan zoals ik wilde maar ik had een zaadje geplaatst in Aiden's hoofd. Als ik hem straks zou zien, zou ik hem weer eens aanspreken en vragen hoe het is. Hij wist nu in ieder geval dat ik voor hem openstond. Dat hij terug kon komen. Ik volgde Evan en ging aan de bar zitten. Ik vroeg me af waar de twee waren en hoopte dat het in ieder geval niet in elkaar's buurt was. "Doe maar een specialiteit." Ik kon de alcohol goed gebruiken. Mijn hoofd zat zelf na het gesprek best vol. Het was begonnen als een spel, maar ik wist eigelijk zelf niet meer zo goed of ik wel een spel aan et spelen was. En zo ja, welk spel? Ik zuchtte en keek naar Evan. Hij was al zo lang samen met Noah. Ik tikte op de bar en dacht goed na over mijn formulering. "Zeg es mop, " Ik was even stil. Ik hoopte niet dat dit iets van zwakte liet zien of dat Evan er meer op in ging lezen. Ik bedoelde er namelijk verder niks mee, toch. Ik zuchtte en liet het los. Ik schraapte mijn keel. "Hoe wist jij dat Noah degene was waarmee je voor altijd samen wilde zijn?" Voor eeuwig aan iemand vast zitten. Bah, dat leek me toch niks. Ik probeerde het met Aiden voor te stellen maar zelfs dan had ik nog afgunst. Ik wilde best voor eeuwig de enige voor Aiden zijn. Hij niemand anders, maar ik voor eeuwig 1 iemand.. De gedachte maakte me vies.


    We're all mad here.

    Taavi Francuski


    Ik zuchtte en reikte met mijn handen naar Aiden. "Maar kunnen we het dan niet proberen?" Ik keek hem half smekend aan. Elk deeltje van mij schreeuwde om met hem te zijn. Ik wilde hem, maar dan nog ik wilde altijd alles wat onbereikbaar was. Misschien was dat het wel. Misschien zouden Aiden en ik nooit echt iets worden en zal er altijd iets tussen ons komen, gewoon omdat dat mijn lot was. Aiden had mijn hart. En het was ziek en twisted maar ik wass gewoon zeker over mijn gevoelens met hem. Vanaf het moment dat ik hem zag. Ik dacht terug aan onze ontmoeting. Het was mijn eerste dag geloof ik in de club als werknemer. Naja ik had Aiden echt al wel ontmoet en met een mond vol tanden daar gestaan in de club dus we hadden nog nooit een woord gewisseld. Ik had zijn optredens vaak gezien als gast. Heck, als ik eerlijk ben had ik zo nu en dan echt ook wel over hem gefantaseer. Niet persen seksueel, maar ook dat had ik. Ik voelde me dan altijd vies. Als een soort gluurder, vooral omdat Aiden mij toen niet kende. Maar achteraf had ik gewoon een dik oogje op hem. Maar ons eerste echte gesprek, ik was nog onhandiger dan normaal. Het heeft me best wel even geduurd voor ik normaal was om hem heen. Ik kneep in zijn hand en glimlachte. Ik wilde dit niet opgeven, voor geen goud. "Geef het een kans, alsjeblieft geef ons een kans. Ik ga niet opgeven gewoon omdat het even moeilijk is."


    We're all mad here.


    Evan Hunter James || Tawni
    Ik knikte met zijn woorden over een drankje en begon de drank die ik ervoor nodig had op te snorren en in de juiste verhoudingen in de shaker te doen. Eerst twee delen Vodka, dan een deel Benedictine, en afgemaakt met een flinke scheur Angostura bitters. Het verbaasde me dat we alles hadden voor het drankje wat al generaties in mijn familie, en eigenlijk elke zigeunerfamilie, gemaakt werd. Ik wilde net gaan schudden, toen hij begon te spreken. Hij had het er duidelijk moeilijk mee, en de vraag die ik uiteindelijk kreeg vond ik ook niets voor hem. Aiden en vooral Taavi leken graag naar mijn zoetsappige verhalen te willen luisteren, maar James eigenlijk nooit. Ook leek hij me echt geen jongen om binnenkort te settelen, maar een liefdesverklaring als die van Aiden, breekbaar en oprecht, kon je niet in de koude kleren gaan zitten, zelfs James niet. Misschien had de jongen ergens wel diepere gevoelens dan hij normaal liet merken, maar deze ideeën hield ik voor nu maar even voor mezelf. "Dat is heel moeilijk, James." zei ik terwijl ik zijn drankje begon te schudden, zoals ik als we thuiskwamen van Chicago waarschijnlijk thuis zou doen. "Het is het gevoel wat je krijgt als je diegene ziet, je wordt warm van binnen, wil ze gelukkig zien. Het voelt of hun geluk belangrijker is voor je dan die van jou. Dat je hun geluk nodig hebt om te leven. Het is veel meer dan een gewone crush of verliefdheid. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad dat Noah hetzelfde voelt." Ik schonk het drankje in een glas wat ik uit de koeling trok en schoof het naar hem toe. "Een oud zigeunermiddeltje tegen van alles." zei ik met een glimlach, voor ik de rest i een tweede glas schonk voor mezelf. Ik liep om de bar heen en ging naast James zitten. "Het is niet altijd makkelijk, rozengeur en maneschijn. Een relatie, en zeker een huwelijk, is keihard werken, maar het is het allemaal meer dan waard. Als je na een lange dag thuiskomt en hij nog wakker is gebleven, zodat je samen nog wat kan doen, ookal moet hij de volgende ochtend met zonsopgang zijn bed uit, weet je weer precies waarom je zo hard knokt om de dalen weer uit te komen, waarom je niet opgeeft." Ik zuchtte en nam een slok. De drank brandde fel in mijn keel, maar de smaak bracht me een gevoel van thuis.


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wist niet precies hoe dit verder moest, maar ik wist wel dat ik Taavi absoluut niet kwijt wilde. Hij was het beste wat me in lange tijd was overkomen. Ik pakte voorzichtig zijn uitgestoken handen beet en verstrengelde onze vingers.
    Ik bleef even stil en probeerde de warboel in mijn hoofd op een rijtje te krijgen. Ik was zo bang dat ik Taavi niet kon bieden wat hij nodig had. Dat ik toch zou vallen in Jason zijn val. Maar ik kon hem niet zomaar laten gaan. Ik wist dat Taavi degene was die goed voor me was. Ik moest Jason gewoon uit mijn hoofd zetten. Niet meer alleen met hem zijn en hem proberen te ontlopen. Dan moest het goedkomen. 'We moeten het proberen.' Bevestigde ik zachtjes. Ik sloeg mijn ogen naar hem toe en glimlachte klein naar hem. 'Ik hou van je Taavi. Echt waar. Je moet me gewoon een beetje helpen.' Ik wist niet of ik het recht had om dat van hem te vragen. Maar als we er echt helemaal voor wilde gaan moest het toch. Ik kon dit niet alleen. Ik had hem nodig. Ik had hem sowieso nodig. Of dit nu echt wat ging worden of niet. Ik zou niet meer zonder deze jongen kunnen. Hoe egoïstisch het misschien ook was. Ik zetten Malibi naast me en kroop bij Taavi op schoot om zelf als een kat tegen hem op te krullen. Ik wilde gewoon dat dit over was. Dat we er niet meer verder over na hoefde te denken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ergens voelde dit al als een grote stap en ik sloeg dan ook mijn armen stevig om Aiden heen. Ik gaf hem kusjes op zijn voorhoofd. "Ik zal er altijd zijn om je te helpen." Mijn handen streelden zijn lichaam en ik besloot met hem vast iets naar voor te leunen. Ik had stiekem best zin in de pizza gekregen. Ik probeerde zo handig mogelijk Aiden vast te houden terwijl ik een stuk pakte. Ik leunde met mijn hoofd ernaar toe om een hap te nemen en beet heel wat van de mozzarella mee. Ik probeerde alles in happen naar binnen te werken. Ik grijnsde breed naar Aiden als een idioot met die pizza nog in mijn mond gepropt. Na eindelijk de pizza weg hebben gekregen deed ik mijn mond weer open. "Zit niet te dromen, eet je pizza." Ik grinnikte. En liet mijn ogen terug over de jongen op mij glijden. Ik likte in mijn onderbewust zijn langs mijn lippen. Naast de pizza zag Aiden er zelf ook wel lekker smakelijk uit. Ik had echt een appetite waar je bang van werd, en dan bedoel ik dus niet qua voedsel. Ik had de pizza doos naast ons gelegd en had met mijn ene hand pizza terwijl mijn ander over Aiden bleef strelen. Ik bewoog van zijn onderrug naar zijn kont. Ik voelde me best wel een koning. De jongen van mijn dromen op schoot en mijn andere liefde naast me op de bank. Ik kneep wat harder met mijn volle hand in zijn bil en keek hem onschuldig aan.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Alle zorgen leken even mijn mijn schouders af te vallen. Al wist ik dat het hier vast niet mee gedaan was en Jason nog altijd bestond. Toch wilde ik er nu even niet meer aan denken. Ik zat hier veilig in Taavi zijn armen, die moeizaam een stuk pizza naar binnen werkte. Glimlachend bleef ik hem aanstaren en wa bijna gefacineert. Ik giechelde zachtjes en pakte op zijn verzoek ook een stuk. Met veel kleinere hapjes, begon ik ervan te eten, met mijn hoofd op Taavi zijn schouder rustend. Ik kon niks anders toegeven dat ik even heel gelukkig was op dit moment. En dat kwam alleen al door Taavi en pizza. Wat had een jongen nog meer nodig? Ik genoot van mijn pizza en tegelijkertijd van Taavi zijn strelingen, al had ik ergens kunnen weten dat het niet heel onschuldig zou blijven. Het bleef immers wel Taavi. Uit schik hopte ik wat omhoog en ik sloeg zachtjes tegen zijn borstkas aan. 'Gemeen.' Mompelde ik, waarna ik de laatste hap pizza naar binnen werkte. En aangezien ik geen moeite wilde doen om me naar de doos te buigen, jatten ik het overgebleven stuk pizza van Taavi uit zijn handen. Onschuldig keek ik hem aan, terwijl ik een hapje nam. Had hij maar niet in mijn kont moeten knijpen. Al kon hij er vast niet veel aan doen, want op de een of andere manier leek mijn achterste een magneet. Waar ik dan ook behoorlijk trots op was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''