• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Evan Hunter James || Tawni
    James leek toch minder kletspraatjes te hebben dan normaal, en de tijd die verstreek tijdens het gesprek ging heel erg langzaam. Uiteindelijk dacht ik toch maar eens wat klaar te gaan maken. Het hoefde niet helemaal, maar een opzetje was wel handig. Daarbij moest ik nodig naar de toilet. Ik dronk mijn drankje leeg en klopte James even op zijn schouder. "Het komt wel goed, vent." zei ik, voor ik naar de kleedkamers liep om naar de toilet te gaan. Dezen waren nog niet schoon, waardoor ik meteen de bleek en een emmer meenam. Zo begon ik toch al snel weer te poetsen en rook het al snel weer fris en naar bleek. Zo was alles weer schoon en aan kant, en hoefde dat de komende dagen niet meer. Ik duwde de deur weer open, maar wat ik zag deed me die keuze betreuren. Aiden en Taavi waren weer met elkaar bezig, maar nu wel zonder kleren, en ze hadden het duidelijk leuk samen. Ze leken ook helemaal niet door te hebben dat ik hier stond. Aiden zat op Taavi's schoot te schuren, maar toch al snel veranderde het in een pijpbeurt van Taavi's kant. Aan de ene kant wilde ik ze echt niet storen, maar ze moesten echt beter checken voor ze begonnen. Ik probeerde daarom toch nog weg te glippen, om ze later met hun neuzen op de feiten te drukken, maar dit keer hadden ze de deur wel op slot gedaan. Dat was een verbetering, maar niet voor mij. Dit stond echt op mijn netvlies gebrand. Ik was niet heel preuts, maar dit hoefde ik echt niet te zien. Het probleem was alleen dat de sleutel uit de deur was en ik deze niet zag liggen. Ik liep dan toch maar, schorvoetend, naar de jongens toe, en gaf Aiden een zachte tik op zijn kont. "Ik wil niet storen, maar waar is de sleutel?" vroeg ik wat ongemakkelijk. Dit was een situatie waarin ik nooit aan had gedacht dat ik ooit in zou komen, zelfs niet toen ik uiteindelijk als Drag Queen kwam te werken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 19:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Evan leek als een spook te verschijnen. Waar hij vandaan kwam met de dichte deur was me dan ook een raadsel, maar eigenlijk was dat niet waar ik me nu druk om maakte. Ik trok Taavi zijn gezicht omhoog en gristen mijn shirt van de make-up tafel om deze over onze onderlichamen te draperen. 'Hi.' piepte ik met het schaam rood op mijn kaken. Ik probeerde mezelf te herpakken en te doen of dit de normaalste zaak van de wereld was. Maar dit mislukte totaal. Er was geen greintje opwinding meer in mijn lichaam te bekennen en het zou even gaan duren voordat ik Evan weer normaal kon aankijken. Onder het shirt trok ik met jockstrep vanaf mijn knieen weer omhoog en keek ik even rond om de sleutel zoeken. Het kleine blonk tussen de oogschaduw en voorzichtig stond ik op, terwijl ik ervoor zorgde dat Taavi bedekt bleef. Iedereen mocht naar zijn reet kijken, maar de rest was van mij. Ik griste de sleutel vast en glimlachte echt veelte onschuldig naar Evan, terwijl ik het ding voor zijn neus hield. 'Je had gelijk. Ik zou de kids hier vooral niet mee naar toe nemen.' Besloot ik toe te geven aan onze discussie van vanochtend. Ik klopte even op zijn schouder, waarna ik zo nonchalant mogelijk op een vrije stoel ging zitten en aan mijn make-up begon. Alsof Evan ons net totaal niet had zien vrije en alsog Taavi niet nog altijd naakt op de stoel zat.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 22:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francusk
    i


    Ik verslikte me half in Aiden's penis en hoestte, uit schrik van Evan ineens. Ik trok mijn hoofd terug en voelde Aiden mij omhoog trekken. Ik ging zo dicht mogelijk tegen Aiden aanstaan om mijn lichaam te verbergen. Ik was zo blij met Aiden toen hij het shirt voor ons hield. "Eh Hey Evan." Was alles dat er beschaamd uit kwam. "Was je hier allang?..." Ik trok snel het shirt over me heen toen Aiden zijn lichaam bedekt had. Ik zat op de stoel met het shirt over me heen. Ik denk dat het beste nu de situatie negeren was. Ik keek beschamend naar de grond. Ik sloeg het shirt om me als een handdoek en bond het vast. Ik liep richting Evan's spullen. "Ehm als je je moet klaarmaken mag je best de 'nondrag' kleedkamer gebruiken." Deze kleedkamer gebruikte we eigelijk omdat er dan tenminste een kleedkamer foundation vlek vrij eas. Evan was wel te vertrouwen. Ik gaf hem de sleutel van tussen mijn spullen. Ik schaamde me ergens dood maar tegelijk kende ik Evan al lang genoet en hij had al veel van me gezien. "Ja we moeten nog veel leren voor dat dit kindvriendelijk is." Ik lachte een beetje. Mijn hand achter mijn hoofd en mijn wangen nog best rood. "Ik zal zo ontsmetten enzo." Ik deed de deur open en duwde Evan zo goed als uit de deur. Ik deed de deur dicht. "Love you!" Ik draaide me terug richting Aiden terwijl ik tegen de deur leunde. En deed alsnog voor zekerheid de deur op slot en liet me er vervolgens tegen aanzakken. "Oh.. Mijn... God."

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 0:38 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Zodra Taavi Evan naar buiten had gewerkt en de deur dicht viel, hield ik het niet meer. Ik draaide mijn stoel langzaam van de spiegel weg naar Taavi en zodra ik naar hem keek schoot ik super hard in de lach. Ja, dat waren precies de goede worden. 'Dit gaan we nog zo lang horen.' Concludeerde ik. Ik stond op en trok Taavi overeind. Ondanks dat dit echt super gênant was, vond ik het ergens ook wel weer grappig. Dit kon ook echt alleen Taavi en mij overkomen. ik vouwde mijn armen in zijn nek en keek hem grijnzend aan. 'je houd het te goed.' Ik drukte een klein kusje op zijn lippen waarna ik weer achter mijn make-up tafel plaats nam. Misschien was het maar beter ook zo, want anders was ik echt in de problemen gekomen met de tijd. Ik moest nog enorm veel doen, voordat ik in Adore veranderd was. Ik ging verder met mijn make-up, maar kon mijn blik eigenlijk niet geheel lostrekken van Taavi zijn spiegelbeeld. 'We moeten het echt met Evan goedmaken. Volgens mij hebben we hem echt een trauma bezorgd.' Besloot ik uiteindelijk, waarna ik me toch weer naar Taavi omdraaide. Ik speelde met de kwast in mijn handen, terwijl ik bedacht hoe we dit recht konden trekken. Al leek dat echt onmogelijk. Ik zou echt kotsen als ik Evan en zijn vriend zou betrappen en hem er dan minstens een jaar mee pesten. Dus ik hoopte maar dat Evan wat beter in elkaar zat dan ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian



    Ik wist niet zo goed wat ik op Evan moest zeggen en bleef stil naar mijn glas voor me kijken. Ik voelde zijn hand op mijn schouder. "Het komt wel goed, vent." Waarna hij richting de kleedkamers verdween. Ik besloot dat ook ik moest doorzetten om de club in orde te maken en zuchtte. Ik pakte een notitieblokje en telde de onaangevulde koelkasten. Ugh, paste er nou wel of niet nog een rij voor de appelsap. Ik rolde mijn ogen. Al die pillenpoppers die hier kwamen namen het waarschijnlijk wel dus ik kon het maar beter proberen. Al hoopte ik dat Bat ze allemaal bij de deur door zou hebben. Ik liep richting het drankhok om de flesjes te pakken. Het was best veel dus ik besloot dat ik beter een kar kon gebruiken om het op te laden en mee te nemen. Ik liep met de kar terug naar de bar en vulde netjes alles aan. Ik zat op mijn hurken toen ik opschoot door het geluid van de kleedkamer deur die dichtgegooit werd. Ik keek met mijn wenkbrauw op naar Evan. "Gast, je ziet eruit alsof je net twee spoken hebt zien neuken in een oerwoud." Ik grapte. "Over neuken gesproken, is er al meer bekend over de whereabouts van Taavi, Kellin, Bat en Aiden?" Vrijwel alles was langs me heen gegaan. Ik hoopte dat Aiden wel terug kwam vanavond. Zijn naam kwam moeilijk over mijn lippen. Ik hield het allemaal binnen maar ik dacht toch wel aan hem.


    We're all mad here.

    Taavi Francuski



    Ik begon met Aiden mee te lachen maar was stiekem best sip na zijn kusje. Toch had hij gelijk. Mijn erectie was er wellicht nog, ik had alles behalve zin om nu verder te gaan. Meh, ik kon het gebruiken voor tijdens het dansen. Ik staarde naar Aiden die achter de make-up tafel ging zitten en zette mezelf op de bank. Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Ik wilde absoluut niet denken aan Evan en ons avontuur net. Ik kneep in de burg van mijn neus. "We moeten het heel, heel en dan ook heel erg goed maken." Ik stond op en ging achter Aiden staan, ik wreef met mijn hand door zijn haren en keek hem door de spiegel aan. Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn schouder. "Ik ga alvast beginnen door het hier te poetsen." Als eerst liet ik het shirt vallen, ik gaf Aiden nog stiekem een onschuldige blik gevolgt door een luchtkusje en greep toen mijn jockstrap van de grond. Ik was in ieder geval klaar voor de show. Ik liep de kleedkamer uit en probeerde daar niemand onder ogen te komen. Ik liep rechtstreeks met mijn blik vooruit naar het kantoor en pakte daar alle schoonmaak spullen die ik nodig had. Ik besloot dat ik het water op de toiletten in de kleedkamer wel ging pakken want ik wilde de bar absoluut vermijden. Ik liep weer in een rechte lijn terug naar binnen en probeerde mijn gehoor uit te schakelen. Vooral van James wilde ik niks horen. Ik liep de kleedkamer snel weer in en begon de toiletten als eerst te doen. Het schrobben gaf toch best een goed gevoel. Het was gelukkig bijna tijd om open te gaan. Als ik eenmaal aan het dansen was en het volk binnen was hoefde ik niemand van mijn collega's te spreken of te zien. Ik zuchtte.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik richten me op mijn make-up terwijl ik in mijn hoofd na ging hoe we dit goed konden maken met Evan. Een bosje bloemen zou het vast niet verhelpen namelijk. Al dacht ik sowieso niet dat we dit af konden kopen al kwamen we met een nieuwe pruikencollectie aanzetten. Nee, ik had werkelijk geen flauw idee. Waarschijnlijk moest het gewoon slijten. Wij konden er ook niks aan doen dat Evan teveel schoonmaak drang had. Ik zou vanzelf wel op iets komen om het goed te maken en besloot me volledig op mijn make-up te richten. Ik had nog geen flauw idee wat ik wilde voor vanavond, maar dat had ik eigenlijk nooit voordat ik aan mijn look begon. Het kwam vaak vanzelf opzetten terwijl ik bezig was. Zachtjes begon ik een willekeurig liedje te zingen en al snel danste ik in mijn ondergoed door de kleedkamer heen, mijn make-up borstel als microfoon gebruikend. Ik richten me af en toe op de spiegel op dan een aantal seconde verder te gaan met mijn make-up, maar erg serieus en geconsentreerd was het niet. Maar dit was het nooit. Hoeveel haast ik ook had en hoeveel er ook moest gebeuren, ik eindigde altijd zo. Ik had mijn mobiel aangezet met veelte harde muziek en zocht ondertussen iets in de stapel met kleding op weer een andere stoel. Ik gooide een aantal dingen appart en zou straks wel aan Taavi vragen wat hij leuk vond voor vanavond. Want ik wist het nog steeds niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    De jongens kregen pas door dat ik er stond toen ik mijn woorden had uitgesproken, maar toen was het kwaad al geschied. Ik had van beide heren al veel meer gezien dan ik ooit zou willen. Ze probeerden het wel wat te verdoezelen, en een normaal gesprek aan te kaarten, maar over Taavi's kin liep kwijl en Aiden's hoofd was op bepaalde plekken duidelijk rood omdat hij betrapt was. Al snel kreeg ik woorden van instemming over dat dit geen kindvriendelijke plek was, voor ik twee sets sleutels in mijn handen gedrukt kreeg en de deur uit werd gewerkt door Taavi. Nu vond ik het fijn dat hij zou schoonmaken, en dat ik de lege kleedkamer mocht gebruiken, maar al mijn spullen stonden daar, en ik moest als eerste op het podium staan. Ik staarde dan ook even verdwaasd in het niets, voor ik eruit werd gesleurd door James, die zijn tong weer leek te hebben gevonden. Zijn vraag deed me even nadenken, want ik wilde niet direct James weer zeer aandoen, zelfs als hij het zou verdienen. Ik zette de schoonmaakspullen weg, liep naar de bar en ging naast hem zitten. "Bat is volgens mij naar huis om zijn schoolspullen en ongedierte weg te brengen. Kellin is volgens mij mee, dus er is een kans dat ze het ofwel samen doen, ofwel het rondje terug lopen via de hoeren. Taavi en Aiden zag ik net poetsen in de kleedkamers." Het was g3en leugen, gezien ik Taavi achter mij aan schoonmaakspullen had zien pakken voor hij snel weer was teruggegaan. Ik wilde gewoon even niet meer conflicten, al kwam het beeld van net de komende tijd niet van mijn netvlies. Misschien zou een avond met Noah het dragelijker maken, maar zeker was ik daar niet over. "Als ze klaar zijn zet ik direct mijn make-up erop, maar ik zit liever niet in de weg." Ook dit was de waarheid, want er was niks vervelenders dan mensen die in de weg liepen tijdens het schoonmaken. Daarbij wilde ik er echt niet bij zitten als Taavi de klus toch afmaakte, omdat Aiden anders niet alles weggestopt kreeg. Gelukkig ging het opzetten redelijk vlotjes, zeker omdat ik al wist wat ik wilde en vandaag eens niet vanuit niets zou beginnen, maar echt met een idee.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski



    Vrij bezweet was ik eindelijk klaar met het schrobben van de vloer en het schoonmaken van de gehele toiletten. Ik staarde trots naar mijn werk. Ik had me nog best hard ingezet en efficient gewerkt. Ik liep terug de rest van de kleedkamer in en staarde naar Aiden die bezig was. Ik grijnsde toen ik hem bezig zag, zingend en dansend door de ruimte. Heerlijk om hem zo zien te genieten in zijn ondergoed. Ik bleef stil van een afstandje, onopvallend kijken. Ik zou zometeen wel mijn spullen oprimen maar ik wilde echt Evan en James nog niet onder ogen komen. Ik kroop stilletjes achter hem en sloeg mijn armen om zijn middel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek naar zijn setjes. "Ga je dat allemaal aandoen of ben je er nog niet uit?" Ik kuste zijn schouder, mijn handen gleden over zijn middel. Meestal droeg Aiden wel gewoon bandshirtjes dus mijn ogen vielen op de jurk die er tussen lag. "Doe de jurk." Ik glimlachtte en mijn handen gleden over zijn kont. "De toiletten zijn schoon. Kan ik voor jou nog iets betekenen?" Ik masseerde zachtjes zijn kont. Ik wilde nog even van mijn Aiden genieten voordat ik hem heel de avond moest delen. Ik keek naar zijn kont en hoe mijn handen hem betastte. Ik ademde wat zwaarder, en kneep harder. "Gaat het je lukken alles te tucken schatje?" Ik grijnsde en staarde naar Aiden in zijn ondergoed. Het verbaasde me nog steeds hoe de jongens hier alles wegwerkte.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Veelte druk in mezelf bezig, schok ik enorm van Taavi. Ik keek bedenkelijk naar de jurk en knikte uiteindelijk. 'Oke, maar wel met mijn mikey Mouse oortjes.' Besloot ik hardop. Ja, dat vond ik wel een goed idee. Ik draaide me om in Taavi zijn armen en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Je wilt te graag.' Grijsde ik en drukte een klein kusje op zijn neus. Maar omdat ik totaal met andere dingen was bezig geweest wn door de schaamte van Evan, had ik eigenlijk nergens meer last van. 'Ik draag een jurk. Dus ik hoef maar half te Tucken.' Ik ging echt niet alles wegstoppen als je het toch niet zag. Daar was ik echt te lui voor. En waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kon. 'Maar als ik helemaal klaar ben, kan ik jou wel helpen.' Lachte ik onschuldig. Ik drukte een klein kusje op zijn lippen en wurmde me uit zijn greep. Ik had besloten om glitter tranen te gaan maken vandaag. Ik had het alweer helemaal in mijn hoofd zitten en dan moest ik het ook echt meteen gaan doen. Ik zetten de muziek wat harden en ging weer verder met mijn make-up. Terwijl ik rond Taavi heen danste en mijn outfit al half aantrok. Ik moest alleen nog ergens een panty zien te vinden. Maar die lagen hier overal er nergens, dus dat moest wel goed komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Ik gaf een pruillipje toen Aiden zei dat ik te graag wilde. Ik luisterde naar zijn uitleg over half-tucken en bedacht me dat ik het stiekem wel wat vond hebben. Maar misschien was ik gewoon te makkelijk opgewonden door deze jongen. "Maar als ik helemaal klaar ben, kan ik jou wel helpen." Ik glimlachte. "Oei, wil de Adore Delano mij straks helpen?" Ik grinnikte en keek Aiden bloedserieus daarna aan. Wat niet lukte natuurlijk. "Dan wacht ik wel hier." Ik wees naar de bank en ging erop zitten. Ik hield mijn ogen glimlachend op Aiden die druk bezig was met zichzelf klaarmaken. Ik weet niet waarom, maar ik vond het gewoon leuk om te zien hoe hij zichzelf opmaakte en alles. De hele transformatie. Ik zat dus erg geboeit te kijken. In ieder geval, op het begin. Na een tijdje werd ik wat onrustiger en verveeld. Ik keek naar de klok en merkte dat we niet lang meer hadden. Ik beet in mijn lip en staarde in de spiegel. Stiekem had het hele gedoe met Aiden me toch behoorlijk opgewonden gekregen, zelfs met Evan tussendoor. Er stroomde natuurlijk ook kilo's testosteron door mijn lijf, ik was basically altijd ready om te gaan. Ik was een tijdbom die zat te wachten om af te gaan. Ik besloot een beetje in ons kat en muis spel te blijven. "Ik hoop wel dat Adore hier snel is.." Mijn stem zwoel. Ik bewoog mijn hand over mijn kruis. "Want ik heb heel..." Ik gaf het volgende woord extra nadruk. "Hard" Ik beet op mijn lip en blies een zware adem uit. "Hulp nodig."

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 22:21 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wilde net mijn pruik op gaan zitten toen Taavi duidelijk probeerde te maken dat hij wel vond dat hij langs genoeg had gehad. 'Zo mooi worden als dit kost tijd, honey.' Ik zetten mijn pruik terug op het pashoofd en draaide me langzaam naar de geile jongen op de bank toe. Het was maar goed dat ik mijn lippen nog niet gedaan had, want dat zou volkomen tijdverspilling zijn geweest door wat ging volgen. Langzaam liep ik op Taavi af en zakte ik iets voor mijn knieën voor hem tussen zijn benen. Mijn handen gelden over zijn borstkas. Hij had echt geluk dat ik straks niet als eerste op hoefde. 'Je moet echt eens iets gaan doen aan die hormonen van je schatje.' Ik boog me voorover en kuste hem zachtjes. Mijn handen streelden zijn lichaam en zakte af naar zijn bovenbenen, waar ik mijn vingertoppen over de binnenkant liet trippelen, terug naar boven. Zachtjes beet ik op zijn onderlip en trok ik er zachtjes aan. Mijn vingers haakte zich achter de jockstrep en rolde deze langzaam naar beneden. Ik liet zijn onderlip los en keek Taavi veelte onschuldig aan. Mijn vinger streelde zijn lengte en langzaam zakte ik hellemaal door mijn knieen. 'Je snapte wel dat Adore dit niet gratis doet he.' Ik schonk hem een snel nog een onschuldig luchtkusje en een knipoog, waarna ik over zijn schacht likte en hem in mijn mond nam. Nu maar hopen dat Evan zich ergens aan de andere kant van het gebouw begaf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik staarde naar het prachtige gezicht van Adore. Het was nu niet meer Aiden. Ik slikte en ergens voelde ik me toch iets meer geintimideerd door de queen dan door mijn vriendje zelf. Als een soort leeuwin die op haar prooi afgaat, voelde ik mij nu de prooi. Mijn ogen gleed over Adore's lichaam en voelde haar heerlijke lippen weer op de mijne. "Je moet echt eens iets gaan doen aan die hormonen van je schatje." Ik glimlachte een beetje beschaamd en knikte enkel. Ergens wilde ik nu niet spreken. Ik wilde gewoon braaf het jongetje zijn dat netjes voor Adore op de bank bleef zitten. Al het dominante had mijn lichaam verlaten. Mijn adem was zwaar en ik zweer dat ik twintig keer meer opgewonden was als toenet. Ik ademde heel diep in toen mijn erectie los kwam van de jockstrap. Mijn ogen gericht op Adore. "Je snapte wel dat Adore dit niet gratis doet he." De woorden kwamen wat later binnen, eigelijk te laat. Ik wilde nog iets er tegenin brengen maar ik vergat alles om me heen toen ik een tong over mijn schacht voelde en daarna de twee zachtste lippen op aarde. "Ah ja, fuck." Ik gooide mijn hoofd naar achter en kneep mijn ogen samen. Dit voelde zo goed. Ik probeerde zacht te blijven maar het hele moment zorgde ervoor dat ik kreunen moeilijk kon onderdrukken. Niet dat het zo luid was dat je ze buiten deze ruimte zou horen maar wel luid genoeg om te laten blijken dat ik heel erg genoot van dit.


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik keek pas op toen bat naast me kwam liggen op de bank, maar besloot dat mijn hoofd optillen op dit moment al teveel moeite kosten. Al moest ik straks toch echt overeind komen wilde ik wat drinken. 'Ik denk niet dat we tijd hebben voor het strand. Ik moet me namelijk nog klaar maken.' Hoe graag ik nu ook zou willen. Er was gewoonweg niet genoeg tijd voor. Het duurde namelijk even voordat ik was omgetoverd tot Alaska. En eigenlijk was er niet eens tijd om hier zo te blijven liggen. En toch deed ik het. Gewoon omdat ik lui was en ik moest toegeven dat het wel lekker lag. Ik krulde me wat tegen Bat op en sloot mijn ogen. Als ik zo nog vijf minuten zou blijven liggen zou ik in slaap donderen. Een heel slecht plan, toch nam ik niet de moeite om het te veranderen. Bat zou me wel optijd wakker maken. Hoopte ik toch. En anders hadden ze pech. Hadden ze me maar gewoon moeten laten uitslapen vanochtend. Het zou namelijk een wonder zijn als ik straks de nacht door ging komen zonder ergens in slaap te donderen. In dat opzicht was ik iet echt gemaakt voor het drag queen leven. Ik had mijn slaap altijd hard nodig, zoals nu ook weer bleek. Want ik voelde me steeds verder wegzakken in een soort roes. Nee, ik ging het absoluut niet redden. Ik opende langzaam mijn ogen om wakker te blijven, maar kon een gaap niet onderdrukken. 'Dit word een hel.' Concludeerde ik uiteindelijk gapend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Tuurlijk deed Adore dit wel gratis. Adore was een slet. Langzaam begon ik mijn hoofd. Het tempo nam automatisch het ritme aan van de muziek die nog op stond. Gelukkig voor Taavi was het een langzaam nummer. Een hand gleed naar zijn mond als teken dat hij was stiller moest zijn en mijn vingers gleden over zijn lippen. met mijn andere hand hield ik zijn stam vast, zodat hij niet zou ontsnappen. Mijn tong gleed langs zijn schacht en af en toe zoog ik aan zijn top. Het nummer veranderde en meteen was ik het ritme kwijt, waardoor ik Taavi zijn hand vastpakte en naar mijn achterhoofd bracht. Het was maar goed dat ik nog geen pruik op had ook. Maar hij moest het tempo even aangeven. Mijn ogen waren opgeslagen naar zijn gezicht. Ik wilde geen reactie van hem missen. Het was veelte mooi om te aanschouwen. De moeilijk frons op zijn gezicht. Ik zou er bijna zelf weer opgewonden van worden. maar het mocht niet. Er was absoluut geen tijd voor en ik moest nog tucken. Al was het maar voor de helft. Toch kon ik mijn blik niet afwenden. Ik wilde zien wat het met hem deed. Wat ik met hem deed. Het maakte me een soort van trots. Al wist ik dat het niet zozeer aan mij lag en het een normale reactie was als er iemand aan je erectie zoog. Maar goed. dat was niet egostrelend. En af en toe moest je jezelf gewoon even een schouderklopje geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''