• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Waarom kom ik opeens allemaal dingen tegen over Scorpio? Fucking laat me met rust. Ik heb geen zin om die dingen tegen te komen, als ik geen affectie terug krijg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, eerste familieruzie al achter de rug *zucht*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I've been alone with you inside my mind
    and in my dreams I kissed your lips a thousand times.

    Nostalgia critic, this is your fault.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jezus fuck, TWD.


    kindness is never a burden.

    Dit hele blok is één grote ramp en ik vraag me af waarom ik samen blijf werken met die mensen. Het zijn vrienden, maar mijn god wat hebben ze een toffe instelling maar niet heus. Ik wil eigenlijk gewoon janken, wat een rotzooi. Wanneer is deze hel voorbij.


    Caution first, always.

    Ugh, ik vind alleen het refrein van dat liedje leuk, de strofes vind ik gewoon echt slecht, ik kan toch moeilijk telkens de strofes doorspoelen?

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 15:18 ]


    <3

    Reageer nou teruuhuug. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog even en ik ben thuis. En dan kan ik meteen weer vertrekken. Jeeej...


    What would Emma do?

    Amica schreef:
    Ugh, ik vind alleen het refrein van dat liedje leuk, de strofes vind ik gewoon echt slecht, ik kan toch moeilijk telkens de strofes doorspoelen?

    Na verloop van tijd ga je van ze houden (cool)


    Slightly drunk.

    Vraag me nog altijd af wat een blurryface is. Ik vind dat lied geweldig, maar als hij zegt; My name's blurryface and I care what you think, vraag ik me altijd af wat het is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    Vraag me nog altijd af wat een blurryface is. Ik vind dat lied geweldig, maar als hij zegt; My name's blurryface and I care what you think, vraag ik me altijd af wat het is.


    Alsjeblieft. ^^


    Caution first, always.

    (fish)(fish)(fish)(fish)(fish)


    Heaven is a place that we all have

    Ugh flutzooi. Ik word hier zo down van hè. En dat terwijl ik helemaal niet terug wil gaan naar al die depressieve shit. Ik wil gewoon dat het weer een beetje leuk wordt. Ik snap niet waarom dat mij niet gegund is oid.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Ugh flutzooi. Ik word hier zo down van hè. En dat terwijl ik helemaal niet terug wil gaan naar al die depressieve shit. Ik wil gewoon dat het weer een beetje leuk wordt. Ik snap niet waarom dat mij niet gegund is oid.


    What's up?



    OTOFT: FISH! FISH! FISH! :3 (fish)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •