• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    ik ben moe van moe te zijn xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vannacht als een blok geslapen. Lang leve alcohol. Maar nu ben ik moe van het slapen. Waauww


    26 - 02 - '16

    Waarom zeggen mensen dingen waar ze niet eens van weten wat het is, laat staan het goed kunnen uitleggen -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the fuck is dat lettertype ineens anders? Ik had juist krullende aanhalingstekens uitgezocht en zo waren ze eerst ook, maar nu zijn ze gewoon recht..

    Wat er ook gebeurd... ik moet en zal vandaag mijn kamer opruimen. Anders word ik boos op mezelf. :')

    Ik voel me ongemakkelijk met al die vrienden van mijn huisgenoot in huis. Ik wil mijn kamers opruimen en douchen maar niet echt graag als zij hier rondhangen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nog steeds niks aan gedaan. Meh, ik ben super ongeduldig, maar het is gewoon naar en daardoor lastig mij in te houden en ik moet nog teveel doen om dan maar gewoon Q even te mijden.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom branden mijn ogen als ik redelijk heb geslapen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit wordt echt niks zo, als jij niks zegt. Wil je later (stel) met het samenwonen ook niks zeggen de hele dag en gamen? Want als dat zo is, ben ik weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat nou mooi weer en 20 graden? Het is dik bewolkt.

    En toen was het bijna middag en lag ik nog steeds in m'n bed.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil iets leuks doen met mijn leven maar heb geen zin om moeite te doen #logica


    Slightly drunk.

    Deze toetsweek lijkt eeuwen te duren


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Well that escalated quickly.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Wat ga je vandaag doen behalve dat spel spelen en naar de jumbo?'
    O wait, helemaal niks anders dan dat doe je. Waarom vraag ik het nog? Alleen om het gesprek gaande te houden, omdat jij nooit iets terug doet om het gesprek lopende te houden.