• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Het gebeurt verbijsterend vaak dat een verhaal waar ik al een paar dagen niet meer aan heb geschreven opeens met twee of drie kudo's in de top verschijnt en het is een gigantisch mysterie voor mij hoe dat gebeurt, maar het is wel een zeer prettig soort mysterie. Bedankt, anonieme kudo'ers. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan deze foto niet bekijken zonder dat ik dat joel-geluid van haar erbij hoor, hihi c;


    26 - 02 - '16

    Blades schreef:
    omg doet me denken aan zo'n spel. Moest je een vis pakken uit de kom en in de pan gooien ofzo ik was mini en bang voor dat spel HAHA. (fish)


    Dat klinkt nogal eh.. bruut

    excuse me btw voor op zoveel dingen reageren, maar soms heb ik zo'n bui waarin ik in alles en iedereen wil reageren D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sable schreef:
    Ik kan deze foto niet bekijken zonder dat ik dat joel-geluid van haar erbij hoor, hihi c;



    Ik snap wat je bedoeld. Echt een supergafe foto!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^ HAHA, hij kijkt zo voldaan ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik kan het niet. Ik ben nu al de hele dag dit essay aan het uitstellen en ik klap gewoon meteen dicht als ik er weer aan wil beginnen, want ik kan alleen maar denken hoe slecht en afschuwelijk het is. Help.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    God, waarom kunnen die meiden van checkpoint niets!? God eh, ze zijn zo dom dat ze niet eens een tent op kunnen zetten. Ja, als je zulke domme wichten neerzet dan snap ik ook wel dat het niet lukt. Ik schaam me voor het vrouwelijke ras soms. Een tent opzetten is nog makkelijker dan je veters strikken (cat)

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dankjulliewel, ze heet Chinouk en ze is zo lief ;3


    26 - 02 - '16

    Mijn vis zwemt letterlijk in het vet en hij brandt nog aan SERIEUS HOE DAN


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Mijn vis zwemt letterlijk in het vet en hij brandt nog aan SERIEUS HOE DAN

    Bak je op hoog of laag vuur?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay mn batterij heeft weer kuren. Goodbye virtual world.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iemand zin om een profiel voor me te maken? (wbw)


    What would Emma do?

    Triskele schreef:
    (...)
    Bak je op hoog of laag vuur?

    Eerst op laag, maar toen ontdooide hij niet dus toen maar iets hoger gezet maar aadfajsfkdajkd vis haat mij.
    Net als vlees. Zelfs al zet ik het op laag vuur dan fikt het nog aan .-.


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    Iemand zin om een profiel voor me te maken? (wbw)


    I would if I could, maar ik ben er niet supergoed in hehe..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Helicoprion schreef:
    Iemand zin om een profiel voor me te maken? (wbw)

    JA IK IK IK IK KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ als je dat nog aandurft met mij want html

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:41 ]


    Slightly drunk.