• "She's a real Fairytale!"



    PILLOWTALK
    Liefste, liefste, liefste Rani,
    Weetje nog helemaal in het begin? Dat ik toen zei dat ik je q naam heel leuk vond? Bastille obsessed. En ineens spamden we elkaar vol met Bastille gefangirl :3
    Je naam staat nogaltijd op mijn muur, boven mijn Bastille poster ^^
    Liefje, ik weet dat we soms niet praten en dan weer heel even. Maar weet dat ik onze gesprekken never nooit ga vergeten.
    En dat ik ook altijd voor je klaar ga staan, gewoon een berichtje sturen en ik luister direct <3
    Ik hou van je Rani (:
    xoxox Noa
    - now we'll spam eachother with Hunter :') -


    Uso
    Lieve Rani

    We kennen elkaar nu al een aantal jaren en ik heb er nog geen spijt van dat jij mijn beste vriendin bent geworden. Nooit gedacht dat Union J en Bastille ons zo dicht bij elkaar zouden brengen, evenals Quizlet zelf. In al die jaren heb ik al veel plezier met je gehad en ik ben je dan ook al ontzettend dankbaar voor zoveel dingen. Je bent mijn speciaal vriendinnetje, eentje uit de duizend en eentje die ik nooit uit mijn hart zal verbannen. Weet dat je enorm veel voor mij betekent en ik zal altijd aan je zijde staan. Ik hou van je en praten met jou zijn echt de beste tijden.

    xx Sylvie


    Blades
    Lieve Rani,
    We hebben maar één gesprekje gehad en ons gesprek was super leuk. Je bent een geweldige meid om mee te praten. Was het maar zo'n groot feest dat je vlakbij me woonde. I fxcking swear I'd invite you every day to play some video games together. En maak je geen zorgen. De PlayStation 4 die krijg je wel en je gaat van Uncharted 4 smullen. Ik hoop dat we vaker een gesprek kunnen voeren en vaker gezellig zullen praten. Because I really like you. Sugarpie.

    Big hugs, Mehri a.k.a Blades


    AutumnStorm
    Lieve Rani,
    Waar in het begin van mijn Quizletjaren het nogal eenzaam was (voor mij) , kwam ik na een jaar een meisje tegen in het Awesome topic. Jou! Sinds die dag heb ik je niet meer los kunnen laten, en gaat het woord Quizlet alleen maar samen met jou aan mijn Quizlet-zijde. Ik bewonderde vanaf het begin al je schrijfstijl, ondanks dat onze smaak qua lezen heel anders is. Stiekem lees ik nog wel eens een verhaal van je door, zonder dat ik eigenlijk de achtergrond ervan begrijp, aangezien ik nooit The Maze Runner heb gelezen (bijvoorbeeld). Naast het schrijven was het veel Skypen of Tinychat, enorm veel gb's en natuurlijk in het begin het Awesome Topic. Zo'n geweldige vriendin, dat je geweest bent, verdient wel een beetje lof. De laatste tijd hebben we soms minder tijd om aan elkaar te besteden, omdat we druk zijn. Maar dat maakt voor ons allebei helemaal niets uit. We weten van elkaar dat wat er ook gebeurd, we er altijd voor elkaar zullen zijn. Terwijl allebei onze profielen telkens veranderen, vinden we elkaar steeds weer terug. Alhoewel, één ding is in die drie/vier jaar altijd bij mij hetzelfde gebleven... Mijn signature vermeld nog altijd maar één naam: Rani (:.



    Creatie in de kijker
    Baal jij ervan dat je alle films en boeken van the Maze Runner series al gezien en gelezen hebt? Laat Kangster een one shot voor je schrijven, zodat je je weer even terug kunt wanen in dat geweldige verhaal!
    The Maze Runner & The Scorch Trial one shots


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh yeah! Weer een superleuk topic! Hey, jou sprak ik een aantal jaar geleden regelmatig! Nice! Geniet ervan, je verdient het


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hey, da's ook lang geleden! Jou ken ik nog van het Awesome Topic!
    Geniet van de week en die lieve berichtjes en vergeet niet: eens Awesome, altijd Awesome :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    oeh ik ken je niet persoonlijk, maar je naam komt me nog wel enigszins bekend voor.
    Geniet van alle lieve berichtjes in elk geval! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Weer een leuk topic! Geniet van je week! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Een fijne week aan jou! ;D


    What would Emma do?

    Dit vind ik nou echt tof van jullie!


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Helicoprion schreef:
    Een fijne week aan jou! ;D


    Queer zijn is gewoon alles

    (flower)(flower)(flower)

    Jeeeeej, Ranitje (:


    16 - 09 - '17

    Arrghh, dit is niet goed voor me. Bij elk woordje glimlachte ik als een gek en omdat ik eigenlijk zo overdonderd was, dat net ik een hele week krijg. Had ik het toch enorm moeilijk om mijn traantjes voor mezelf te houden. Ik wil iedereen die hier iets heeft neergezet en hier moeite in heeft gestoken, bedanken voor, ja, voor alles eigenlijk. Jullie hebben een klein meisje zeer gelukkig gemaakt, ondanks haar dag niet echt super verliep. Dankjewel en iedereen krijgt lekker een dikke smakkerd van me! ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hihi! Je verdient het meis ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    AutumnStorm schreef:
    Hihi! Je verdient het meis ^^


    Inderdaad!


    16 - 09 - '17

    Pontmercy schreef:
    Hey, da's ook lang geleden! Jou ken ik nog van het Awesome Topic!
    Geniet van de week en die lieve berichtjes en vergeet niet: eens Awesome, altijd Awesome :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    CanisRupus schreef:
    Dit vind ik nou echt tof van jullie!


    26 - 02 - '16

    Fijne week! ^^