• Me ouders gaan al mijn krabbels op hyves lezen en dan gaan ze bij de andere kijken die me hebben gekrabbeld wat ik heb gekrabbeld.. Ik moet beneden bellej omdat ze willen horen wat ik zeg >.< als ik een smsje kriig vragen ze vaak wa erin staat >.<
    Nu gingen ze net een hyves van een vriendin kijken en aan mij vragen waarom er in de www iets staat..
    Dit gaat gwn echt sirrieus TE VER!!


    My heart is yours and so am I

    Dit gaat inderdaad te ver. Jij hebt echt recht op je privacy, praat er over ?


    your eyes are like stars in the night.

    Zeg dat je het irritant vind en dat je ook je privacy nodig hebt, misschien hebben ze niet echt door dat jij je er zo aan ergert.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Dat deden mijn opa en oma ook toen ik er woonde.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat gaat erover ja.
    Praat erover met je ouders.
    Als ze nog eens vragen wat er staat, moet je gewoon zeggen dat het privé is. Desnoods zet je je ouders op de blocklijst en zet je wachtwoorden op dingen zoals sms'en lezen enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo zijn mijn ouders ook!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Poseidon schreef:
    Dit gaat inderdaad te ver. Jij hebt echt recht op je privacy, praat er over ?


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Mijn pa kwam vroeger altijd meelezen met mijn msn gesprekken. Ik ben serieus uitgevlogen tegen hem [Welliswaar toen ik er klaar voor was], heb gezegd dat ik privacy moet hebben enzo. Hij zei dat hij mijn vader was en daar recht op had, maar ik zei dat ik ook recht op privacy had enzo, en mijn moeder gaf me gelijk :Y) Zeg gewoon dat dat een van de kinderrechten is (;


    Has no one told you she's not breathing?

    Je moet er echt over praten. Vraag of ze je niet vertrouwen, dat ze bang zijn dat je rare dingen doet of wat dan ook. Maak ze duidelijk dat je dat niet doet en gewoon met je vriendinnen hyved, smst en een paar vrienden uit je klas. Of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ga er gewoon met ze over praten. Het is namelijk echt niet normaal. Je kan sowieso je krabbels altijd verwijderen. (doe ik altijd) Maar dat ze je sms'jes bijvoorbeeld gaan controleren vind ik echt te ver gaan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat gaat idd te ver.
    Lezen ze al je berichten op Quizlet soms ook :x?
    Maar je moet echt met ze gaan praten. Je hebt recht op privacy.

    Zeg het hun. En verwijder je krabbels.


    I live for the applause, you will die for it.

    zet je krabbels op prive

    smsjes zijn privé, zelfs als het je ouders zijn. Ze moeten hun kind gewoon vertrouwen.
    dat moet je ze echt zeggen!(doeg)


    every spark starts a fire

    privé zetten


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    dat deed een moeder van mijn vriendin dus ook, zij vind een jongen leuk en noemde die jww in een krabbel en toen ging haar moeder dus vragen wie dat was. ik bedoel doe normaal... zeg gwn eerlijk tegen je ouders dat je dat stom vindt en andrs ga je privé


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.