• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Okay ik had hier eerder aan moeten beginnen. Hopelijk ben ik voor 23:00 klaar en dan snel mijn bedje in.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga mijn Frans zo verschrikkelijk verpesten. Een 2,3 is veel te hoog. Neehoor, deze dame gaat een 1 halen morgen, let maar op. asdfghjkl wat een klote dag dit


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Eerste cover gemaakt voor iemand anders, nu maar hopen dat ie ook wordt gekozen c:


    Slightly drunk.

    3 minutes in to ARAM and its 20-4 for the enemies.
    Eind k/d van mijn team is 28/64. Mijne 15/1. Stomme bots krijgen beter een perma ban.

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 22:40 ]

    Romi schreef:
    (...)
    Ik zeg: schrijven.
    Maar ik ben nieuwsgierig: waarover zou het gaan?
    ik pb je wel als ik thuis ben ^^

    / en dan word je vanuit het niets voor bitch uitgemaakt door iemand van de railcatering. Wut.


    because i knew you, i have been changed for good

    -

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 23:27 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ProngsPotter schreef:
    Ik ga mijn Frans zo verschrikkelijk verpesten. Een 2,3 is veel te hoog. Neehoor, deze dame gaat een 1 halen morgen, let maar op. asdfghjkl wat een klote dag dit


    Awh meh. Talen zijn zo vervelend soms, maar het komt wel goed. Ik geloof in je. Vooral rustig blijven en improviceren/nadenken wat nog logisch klinkt.


    Happy Birthday my Potter!

    *deeep sigh*


    Heaven is a place that we all have

    Oké, mag ik even trots zijn op mijn game collectie

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 23:04 ]

    Blades schreef:
    Oké, mag ik even trots zijn op mijn game collectie

    .

    Mehri, het is: [ img]je afbeeldingurl[/ img]


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...).

    Mehri, het is: [ img]je afbeeldingurl[/ img]

    Ja ja ik heb het al aangepast lol hahahaah

    Blades schreef:
    (...)
    Ja ja ik heb het al aangepast lol hahahaah


    hahahaa

    //ik heb een hele 'changement de decor' gedaan op mijn kamer en hij lijkt zo nieuw ^^

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 23:07 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben juist één namiddagje naar buiten geweest in het park omdat het mooi weer was en ik heb al gelijk mijn zonneallergie weer aan m'n been... *zucht*
    De zon heeft zijn hoogste punt nog niet eens bereikt, ik houd me al vast voor de grote vakantie D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vandaag nog eens een nachtje leren x) Ik heb een beetje in te halen ...


    What would Emma do?

    ^ good luck c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys