• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    OMGGGG de vis is teruuuugggg (fish)(fish)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    (fish)

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 16:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    A person regarded as an agent or vehicle for some purpose or quality: she was the vessel of the Lord.


    Na meer dan een half jaar weet ik eindelijk te betekenis van het woord dat iedere dag een van mijn hoogtepunten is, wauw :')

    Gibbs schreef:
    (...)

    What's up?



    OTOFT: FISH! FISH! FISH! :3 (fish)


    Niet leuke dingen waar ik constant mee geconfronteerd wordt en mee moet dealen die mij mij ontzettend naar laten voelen en telkens ook weer nare herinneringen boven halen, terwijl ik het gewoon af wil sluiten en door wil gaan. Ik ben het gewoon een beetje zat, al die shitzooi.

    Ik heb net wel te horen gekregen dat ik mijn tentamen en opdrachten gecombineerd (dat van vanochtend lol) met een voldoende heb afgesloten dus de grote doorslaggevende opdracht van dat vak moet gewoon een 5,5 zijn (wat hij sws moet zijn) om dat vak te halen. Dus dat is wel positief nieuws, I guess. Ik ga denk maar gewoon heel hard taylor swift muziek aanzetten en mijn kamer al zingend extreem ontstoffen oid, gezien ik dan iig één compleet allergie vrije omgeving heb.


    Happy Birthday my Potter!

    Why am I so ugly?

    Salamon schreef:
    Why am I so ugly?


    U are nooot


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ajay schreef:
    (...)

    Alsjeblieft. ^^

    Ik kwam net om onverklaarbare reden op jouw pagina terecht en ik weet nog steeds niet waar ik dan op heb geklikt waar ik niet op zou moeten klikken.(dance)


    Slightly drunk.

    Mijn crush is vandaag niet op stage dus het is HEEEEL saai hier

    Salamon schreef:
    Why am I so ugly?


    Trust me girl
    You are not ugly!
    You are beautiful from the inside and out!
    (H)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I lol'd

    Uuuurgh laatste dagje aan de slag, kom op Li nog even doorbijten :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    "Beste leerlingen,

    Van de gymdocenten heb ik vernomen dat jullie morgen helpen bij de sportdag. Dat is prachtig. Het is wel de bedoeling dat je na de sportdag naar school komt en de lessen weer oppakt."

    waAROM DENK JE DAT IK ME HAD OPGEGEVEN VOOR DE SPORTDAG DAMMIT NU BEN IK NOG NIET EERDER UIT MEEEEEH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Castellaization schreef:
    (...)

    U are nooot

    Thanks. (:
    girlicious schreef:
    (...)

    Trust me girl
    You are not ugly!
    You are beautiful from the inside and out!
    (H)

    Nou, dat van de binnenkant weet ik al helemaal niet hoor. Ik ben niet altijd de liefste. (':
    Maar als ik mijn huid weer onder controle heb en me niet meer zo ziek voel zal ik er vast beter uit zien. Mn huid doet wss ook zo vreemd omdat ik me niet goed voel.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 16:50 ]

    Spongekip schreef:
    "Beste leerlingen,

    Van de gymdocenten heb ik vernomen dat jullie morgen helpen bij de sportdag. Dat is prachtig. Het is wel de bedoeling dat je na de sportdag naar school komt en de lessen weer oppakt."

    waAROM DENK JE DAT IK ME HAD OPGEGEVEN VOOR DE SPORTDAG DAMMIT NU BEN IK NOG NIET EERDER UIT MEEEEEH

    Ik zou per ongeluk expres je enkel verstuiken. Heb je gelijk de rest van de week ook vrij.


    Slightly drunk.

    Oh help het is terug :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."