• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    WAAROM SCHRIJF IK DAT VERDOMME NOOIT GOED? AAAAAAH. Eerst ea, dan ee. LEER HET TOCH EENS.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    WAAROM SCHRIJF IK DAT VERDOMME NOOIT GOED? AAAAAAH. Eerst ea, dan ee. LEER HET TOCH EENS.

    Chill bby chill (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Hhhhhh ik heb al maanden niet meer echt geschreven... hopelijk komt dat na de examens terug.

    Triskele schreef:
    (...)

    Oh de reis boeit me niet, maar Drenthe. Ik heb gezworen nooit meer in de buurt van Drenthe en Groningen te komen, dus ja. Ik heb anderhalf jaar bijna ieder weekend die reis gemaakt.
    Al had dat park in Limburg gelegen, dan had ik er wel heen gegaan.

    Oh btw, Rijksmuseum is saai, vind ik. Was er binnen 10 minuten uit omdat ik me verveelde.

    Oh. Drenthe is niet zo erg, maar misschien dat de herinneringen je tegenhouden en dat is oké. c: Helaas. Gelukkig zijn er nog andere dierentuinen in Nederland. Ik ga met de klas naar het Rijksmuseum (we moeten er zelf geraken met het openbaar vervoer) en dan krijgen we een excursiedingetje. Ahwell, ik zie wel wat me te wachten staat. Ga er sowieso een leuk dagje van maken verder! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn lieve vampiertje <3


    26 - 02 - '16

    Ik zie zo mijn mentor. Bwuh, ik moet het echt gaan vragen. Het gaat niet alleen om mij, het gaat vooral om mijn zusje. Als ik dat nu in mijn achterhoofd hou, misschien dat ik dan wel de moed kan verzamelen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik lig nu eigenlijk heeel goed


    Heaven is a place that we all have

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Welkom in Drenthe. (wbw)


    Haha dankjewel


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ..en ik doe het niet. Ik kan mezelf niet over die drempel heen zetten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is wel grappig te zien hoe je totaal genegeerd wordt en je het helemaal niet door hebt :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En dan vraag jij je af waarom ik zo doe, terwijl ik duizenden andere dingen aan mijn hoofd heb en je verteld heb dat ik me niet lekker in mijn vel voel. Ik heb hier zo geen zin meer in. Waarom moet ik nog doorgaan als ik geen enkele steun krijg?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, opeens allemaal naar mij kijken bij het bestellen. Ik begin wel, hint begrepen hahah D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat ging echt zó goed :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Lawl, nu heb ik een 7 voor Frans. Wie had ooit gedacht dat ik voor die toets boven een 5 zou gaan halen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."