• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Het is vierkantswortel dag vandaag. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awkward lang oogcontact met een knappe jongen die net langs me heenliep in de ikea. :')

    Waarom luister je en kijk je nu ook heel toevallig naar Koreaanse dingen? Fuuuck hysterical shizzle.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pontmercy schreef:
    Deze toetsweek duurt te lang, ik neem natuurkunde echt niet meer serieus :'D

    Sirius A is de helderste ster aan de nachtelijke hemel. Hij bevindt zich in het sterrenbeeld Canis Major (Grote Hond). Zie figuur 1. Zowel op het noordelijk als op het zuidelijk halfrond is hij te zien. Daarom is Sirius A interessant als referentieobject. Voortdurend zijn sterrenkundigen bezig om allerlei gegevens van Sirius A nog nauwkeuriger vast te stellen.

    En dan op 'Bereken met deze gegevens de temperatuur van Sirius A.' uiteraard Too hot (hot damn) antwoorden.

    Nu vraag ik me af: is er dan ook een ster Sirius B?


    Ja, Sirius is eigenlijk twee sterren die je ziet als 1

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:17 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik kwam net om onverklaarbare reden op jouw pagina terecht en ik weet nog steeds niet waar ik dan op heb geklikt waar ik niet op zou moeten klikken.(dance)

    Het is magie. ._.


    Caution first, always.

    Ik kan niet lang meer met deze intense jaloezie leven. Ik ga hier zo aan kapot. (huil)
    Ik wil ook mijn eigen gezinnetje beginnen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:25 ]

    Ajay schreef:
    (...)
    Het is magie. ._.

    WOW SHIT ASDOIFJZSDL HEB IK DAN TOCH EEN TALENT

    Uitlijning die moeilijk doet is kut.


    Slightly drunk.

    Ik ga denk ik maar gewoon soep opwarmen want fuck koken


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb het gevoel dat deze verwijsbrief me even met de neus op de feiten drukt over hoe ziek ik wel niet ben. Thanks man :')

    // Wot? Nog maar één reguliere lesweek, herkansingen van schoolexamens, watervalweek en dan al centraal examens? Help, I'm not ready for this.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:40 ]

    okaaaaaaaaaay profiel is af


    Heaven is a place that we all have

    Ben ik de enige die een obsessie heeft met boeken die er mooi uitzien?


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Ben ik de enige die een obsessie heeft met boeken die er mooi uitzien?

    Nee (: Ik hou per definitie van nieuwe boeken (:

    En dan ga je dadelijk zo hard naar de sportschool racen dat je je warming up al hebt gehad.


    Slightly drunk.

    Huilen.

    Helicoprion schreef:
    Ben ik de enige die een obsessie heeft met boeken die er mooi uitzien?


    Same. Of boeken uit een serie moeten niet allemaal een andere uitgave zijn, zoals hardcover/paperback of filmcover/gewone cover ugghh dat is echt lelijk :'D

    Tresna schreef:
    (...)

    Same. Of boeken uit een serie moeten niet allemaal een andere uitgave zijn, zoals hardcover/paperback of filmcover/gewone cover ugghh dat is echt lelijk :'D


    Ja, ik ben blij dat ik niet alleen ben. Mijn ouders vinden het vreemd.
    Of van die mooie oude boeken, daar hou ik echt van.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    What would Emma do?