• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    s-shit.

    please don't go away. i don't want you to leave. stay with me goddamnit.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 0:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    it's just too much


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Soms voel ik me als een furby...


    You are my piece of paradise.

    you said always and forever.


    Heaven is a place that we all have

    dat waren 72 uur van mijn leven die ik nooit meer terug zal krijgen en ik ga nu even emo in de wind huilen voor een extra 72 uur


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik werd vrolijk wakker en ga nu droevig slapen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Je zou maar geld hebben


    Caution first, always.

    Hart.
    Wil je ophouden met dit gezeik?
    Bij voorbaad dank.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 0:59 ]

    SmaII schreef:
    you said always and forever.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alleen schreef:
    Soms voel ik me als een furby...

    De nostalgie, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh God, dit is niet een pad dat ik ooit heb willen bewandelen. Ik dacht dat ik die route had geskipt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom ben ik zo vaak zieeeek. Hoewel je hier echt niets tegen kunt doen, want het eten is zwaar verkeerd gevallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou fijn zijn als mensen een beetje stiller, dan wel niet stil, zijn op de vroege ochtend. Ik kon nog een dik half uur slapen. Die kon ik zeker wel gebruiken.

    // het duurt bij jou echt 5 minuten tot je tot het punt komt van waar het over gaat. Je lult aan een stuk door zonder dat iemand een idee heeft waar je het nou over hebt. Zo vervelend.

    'Ik maak me zorgen om het huis hier achter. Twee dakpannen zijn omhoog geschoven en er brandde vannacht licht op zolder. Ik ga de gemeente maar bellen.' En wat heeft dat verder te betekenen? Blijkbaar een wietplantage ofzo.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 7:26 ]

    Wou dat ik de hele dag in bed kon blijven liggen

    KyloRen schreef:
    Wou dat ik de hele dag in bed kon blijven liggen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.