• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Nog 4 dagen oh my fkjxjdkdjdhfhf

    Fml, Ik wil dood.
    Ik wil gewoon dood,
    Dood okay.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    Fml, Ik wil dood.
    Ik wil gewoon dood,
    Dood okay.

    Nee je mag niet dood <3

    Excursie naar wildlands dierentuin.. Voel me net weer zo'n klein kind hahahaha


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hallo Nederland, ik kom eraan... :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik word hier zo moe van. Ik zit op een opleidingsinstituut die samenwerkt met het uwv. Ze werken alleen met deels afgekeurde mensen. Ik ben voor 35% afgekeurd en ze zeggen tegen mijn stagebegeleider dat hij de werkzaamheden rustig moet opbouwen met mij. Kennelijk is het dan meer als terecht dat mijn opleidingsinstituut 2 schooldagen er bij op gooit. Ik ben dus mijn vrije maandag kwijt en straks misschien ook wel mijn zaterdag. Wat er dus op neer komt dat ik alleen nog maar vrij zou zijn op zondag. Dat was allemaal prima geweest als ik gewoon fulltime werk aan zou kunnen. Wat een fuckers!


    26 - 02 - '16

    Waar komt die goesting om schildpadden te haken vandaan? Goddammit, Fren, focus.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Juist. Treinen die spontaan niet rijden terwijl ik tentamen heb. Nu serieus helemaal gebracht door mijn moeder. Thanks ns. Heel fijn dit.


    Happy Birthday my Potter!

    Fml.


    26 - 02 - '16

    Runes schreef:
    Excursie naar wildlands dierentuin.. Voel me net weer zo'n klein kind hahahaha

    Welkom in Drenthe. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn kat en hond kunnen nog steeds niet geweldig met elkaar opschieten. De hond probeert het wel, maar de kat wil het niet.


    26 - 02 - '16

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Welkom in Drenthe. (wbw)


    Echt jammer dat het in Drenthe ligt :c
    Anders had ik zeker een keer gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Echt jammer dat het in Drenthe ligt :c
    Anders had ik zeker een keer gegaan.

    Purmerend right? Klopt het is vanaf jou met het openbaarvervoer gigantisch ver weg, maar niet onhaalbaar. Binnenkort ga ik naar het rijksmuseum in Amsterdam met de trein en heb wel vaker die afstand afgelegd. Het is te doen! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Purmerend right? Klopt het is vanaf jou met het openbaarvervoer gigantisch ver weg, maar niet onhaalbaar. Binnenkort ga ik naar het rijksmuseum in Amsterdam met de trein en heb wel vaker die afstand afgelegd. Het is te doen! (:


    Oh de reis boeit me niet, maar Drenthe. Ik heb gezworen nooit meer in de buurt van Drenthe en Groningen te komen, dus ja. Ik heb anderhalf jaar bijna ieder weekend die reis gemaakt.
    Al had dat park in Limburg gelegen, dan had ik er wel heen gegaan.

    Oh btw, Rijksmuseum is saai, vind ik. Was er binnen 10 minuten uit omdat ik me verveelde.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.