• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Peccata schreef:
    (...)
    JA IK IK IK IK KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ


    Ik kies jou!!! Mijn hobbies zijn schildpadden en andere dieren met vier poten. En Stephen Fry. En zo ...


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Ik kies jou!!! Mijn hobbies zijn schildpadden en andere dieren met vier poten. En Stephen Fry. En zo ...

    "Andere dieren met vier poten" hmm... behoorlijk breed scala x'D Ik zal m'n best doen. Bezwaar tegen zelfbewerkte images? Eventueel voorkeur voor quotes?


    Slightly drunk.

    Ik trek dit echt niet meer. Ik ga zowat om van de stress en van niemand krijg ik steun. Alleen maar gezeik dat ik dingen fout doe of iets moet doen, want dan besta ik opeens wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Peccata schreef:
    (...)
    "Andere dieren met vier poten" hmm... behoorlijk breed scala x'D Ik zal m'n best doen. Bezwaar tegen zelfbewerkte images? Eventueel voorkeur voor quotes?


    Nah, niet echt. Je kan altijd eens op mijn huidige profiel kijken. c: Ik weet niet hoe dit images er dan uit zien? En dieren die meer dan vier poten hebben zijn eng ... Hou het maar op gewervelde dieren.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Nah, niet echt. Je kan altijd eens op mijn huidige profiel kijken. c: Ik weet niet hoe dit images er dan uit zien? En dieren die meer dan vier poten hebben zijn eng ... Hou het maar op gewervelde dieren.

    Als ik op je huidige profiel afga dan ga ik er vanuit dat je een niet te vol profiel wilt zoals ik? Ik heb behoorlijk donkere images, maar kan bij jou veel meer wit erin verwerken als je dat liever hebt. (cool)


    Slightly drunk.

    Probeer maar wat! ;D Ik weet wel niet goed wat je met donker bedoelt. (cat) Ik ben zelf namelijk ... niet-donker?


    What would Emma do?

    Concentratie, kom hier, ik moet leren!

    En toen was de tablet bijna leeg die ik heb voor het leren...


    Stenenlikker

    Helicoprion schreef:
    Probeer maar wat! ;D Ik weet wel niet goed wat je met donker bedoelt. (cat) Ik ben zelf namelijk ... niet-donker?

    Op mijn profiel staan nogal donkere, drukke plaatjes :Y)


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Op mijn profiel staan nogal donkere, drukke plaatjes :Y)


    Op, op die manier. x) Ze hoeven niet perse bewerkt of donker te zijn, hoor. Ik heb inderdaad een iets minder druk profiel. Je mag gerust kiezen of je er gewoon een van het internet plukt. Let er wel op dat er geen copyright op staat (zoals bij degene die ik nu heb eigenlijk het geval is, maar goed ...).


    What would Emma do?

    op wikipedia staat Hannibal in de lijst met series die LGBT personages hebben met bijna de gehele main cast en het maakt me ergens best wel gelukkig


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze toetsweek duurt te lang, ik neem natuurkunde echt niet meer serieus :'D

    Sirius A is de helderste ster aan de nachtelijke hemel. Hij bevindt zich in het sterrenbeeld Canis Major (Grote Hond). Zie figuur 1. Zowel op het noordelijk als op het zuidelijk halfrond is hij te zien. Daarom is Sirius A interessant als referentieobject. Voortdurend zijn sterrenkundigen bezig om allerlei gegevens van Sirius A nog nauwkeuriger vast te stellen.

    En dan op 'Bereken met deze gegevens de temperatuur van Sirius A.' uiteraard Too hot (hot damn) antwoorden.

    Nu vraag ik me af: is er dan ook een ster Sirius B?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mehri is een schatje
    en Jimin is knap
    Ok doei


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    Mehri is een schatje
    en Sam is knap
    Ok doei


    NEEEE JIJ BENT EEN SCHATJE
    En ik weet dat Sam knap is (fish)

    Zal ik het gewoon opgeven? Kost me wel 10 studiepunten en dan heb ik twee tentamens voor niets gedaan. Maar dit is waardeloos.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil dat hoesje fandommen, maar welk fandom. Of hoe ik 't ga doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28