• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    (...)

    Ik weet het niet.... :$ Hij had zo'n creepy tasje op z'n borst hangen wat ie onder z'n jas verstopte en hij grijnsde naar verschillende mensen die hij (zo veronderstel ik) niet eens kende. Gadverdamme, wat een creep.

    Haha, je bent niet de enige met een levendige fantasie. We zijn al Nijmegen Dukenburg voorbij, dus we zijn er bijna. Thank god. Ik zal blij zijn als ik deze trein uit kan.


    Me too. Inderdaad, zeg het even als je veilig thuis bent ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jullie kunnen mij vast wel helpen. Ik ga morgen dus een presentatie doen voor Engels over Harry Potter. Nu heb ik dus vertelt welke boeken er zijn en wat informatie over Joanne maar ik weet niet wat ik voor de rest nog wil vertellen.
    Ik wil niet heel het verhaal gaan vertellen want dat is veelte veel werk en iedereen kent het verhaal. Ik wil nog wel een kopje met mijn favoriete karakters maar voor de rest weet ik dus echt niks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Jullie kunnen mij vast wel helpen. Ik ga morgen dus een presentatie doen voor Engels over Harry Potter. Nu heb ik dus vertelt welke boeken er zijn en wat informatie over Joanne maar ik weet niet wat ik voor de rest nog wil vertellen.
    Ik wil niet heel het verhaal gaan vertellen want dat is veelte veel werk en iedereen kent het verhaal. Ik wil nog wel een kopje met mijn favoriete karakters maar voor de rest weet ik dus echt niks.

    Favo quotes en waarom je die hebt en wat er op dat moment grappig aan is?
    Jily?
    Het bestaan can geweldige fanfics?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whoeh! Safe here.

    Maar de bus is zeg maar een klein beetje heel erg vol


    Slightly drunk.

    Froyo schreef:
    Jullie kunnen mij vast wel helpen. Ik ga morgen dus een presentatie doen voor Engels over Harry Potter. Nu heb ik dus vertelt welke boeken er zijn en wat informatie over Joanne maar ik weet niet wat ik voor de rest nog wil vertellen.
    Ik wil niet heel het verhaal gaan vertellen want dat is veelte veel werk en iedereen kent het verhaal. Ik wil nog wel een kopje met mijn favoriete karakters maar voor de rest weet ik dus echt niks.


    Misschien kan je nog vertellen over de andere drie boekjes die ze heeft geschreven? Zwerkbal door de eeuwen, de vertelsels van Baker Bard en Fabeldieren en waar ze te vinden?


    Physics is awesome

    Froyo schreef:
    Jullie kunnen mij vast wel helpen. Ik ga morgen dus een presentatie doen voor Engels over Harry Potter. Nu heb ik dus vertelt welke boeken er zijn en wat informatie over Joanne maar ik weet niet wat ik voor de rest nog wil vertellen.
    Ik wil niet heel het verhaal gaan vertellen want dat is veelte veel werk en iedereen kent het verhaal. Ik wil nog wel een kopje met mijn favoriete karakters maar voor de rest weet ik dus echt niks.


    Misschien verschilleb tussen boeken en films of verborgen betekenissen uitleggen of zo. Ik maak vaak ook een stukje met leuke feitjes. Of geef antwoord op dd vraag waarom Voldemorts neus weg is. X)


    What would Emma do?

    Peccata schreef:
    Whoeh! Safe here.

    Maar de bus is zeg maar een klein beetje heel erg vol

    Top!
    Hoewel de bus minder is...

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 20:33 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Peccata schreef:
    (...)

    Ik weet het niet.... :$ Hij had zo'n creepy tasje op z'n borst hangen wat ie onder z'n jas verstopte en hij grijnsde naar verschillende mensen die hij (zo veronderstel ik) niet eens kende. Gadverdamme, wat een creep.

    Haha, je bent niet de enige met een levendige fantasie. We zijn al Nijmegen Dukenburg voorbij, dus we zijn er bijna. Thank god. Ik zal blij zijn als ik deze trein uit kan.


    Waarschijnlijk vind hij het ook nog leuk om te doen ook.

    Gelukkig. Dat kan ik zeker begrijpen.


    Physics is awesome

    Maar gelukkig moet iedereen er bij halte Groenestraat altijd uit :') Dus dan is de bus ineens bijna leeg.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Maar gelukkig moet iedereen er bij halte Groenestraat altijd uit :') Dus dan is de bus ineens bijna leeg.


    *draait mond op slot en gooit sleuteltje weg* O, ik zal maar geen verhaal gaan vertellen.


    Physics is awesome

    Nu ben ik nieuwsgierig....


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik begreep ongeveer 30% van die zin en zelfs over die 30% ben ik niet zeker


    Ik denk dat ik het inmiddels begrijp, maar het enige wat ik tot nu toe met 100% zekerheid snap uit mijn hele semantiekboek is dat er voorbeelden worden gegeven met honden die Hannibal en Bucky heten en dat ik nog steeds wacht tot er iemand wordt opgegeten en/of Steve ze komt redden.



    Boettgeri schreef:
    (...)

    Oh. Ik kijk Lost. c:


    Ik gok dat je zelfs daarbij minder lost was dan ik. (krul)



    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Ik begreep de lidwoorden.


    De lidwoorden zijn juist een gigantisch punt van discussie in deze tak van de wetenschap, dus goedzo, go you. Houden zo. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig....


    Same. Iemand moet die sleutel vinden, want nou wil ik dat verhaal horen ook. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Same. Iemand moet die sleutel vinden, want nou wil ik dat verhaal horen ook. (krul)


    Het is zo vervelend als mensen je nieuwsgierig maken en dan besluiten niks meer te zeggen. Alsof je een paard een wortel voorhoudt en dan zegt "Ha! Krijg je lekker niet" (N)


    Slightly drunk.

    ze heTEN HANNIBAL EN BUCKY O H MY GOSH

    Overigens, ik blijf de titel van dit topic telkens lezen als "bèta-afleidingstopic" en tot nu toe moet ik zeggen dat het goed werkt. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.