• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    (...)

    Het is zo vervelend als mensen je nieuwsgierig maken en dan besluiten niks meer te zeggen. Alsof je een paard een wortel voorhoudt en dan zegt "Ha! Krijg je lekker niet" (N)


    Ongeveer zo, alleen zou ik bang zijn dat dat paard mijn hand probeert mee te eten als ik hem de wortel niet geef, en daar hoef je bij mensen niet voor te vrezen. Meestal.



    Wiarda schreef:
    ze heTEN HANNIBAL EN BUCKY O H MY GOSH

    Overigens, ik blijf de titel van dit topic telkens lezen als "bèta-afleidingstopic" en tot nu toe moet ik zeggen dat het goed werkt. :')


    JA en nou ja, er is ook nog een Shelby die eigenlijk de belangrijkste hond is, maar dat is dan de Mary Sue self-insert in deze onverwachte honden!AU crossover fic. Het gaat ook een hele hoop over vierkanten die wel of niet in cirkels staan. Ik voel me zeer persoonlijk aangesproken door dit boek.

    Gezien het feit dat ik semantiek voor vandaag inmiddels heb opgegeven, moet ik zeggen dat ik het met je eens ben wat dat betreft. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat een paard je hand mee eet als je iets lekkers hebt, hoef je niet bang voor te zijn. Dat ie je hand daarentegen onder lebbert..... :Y)


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    Het is zo vervelend als mensen je nieuwsgierig maken en dan besluiten niks meer te zeggen. Alsof je een paard een wortel voorhoudt en dan zegt "Ha! Krijg je lekker niet" (N)


    *gebaart* Echt verschrikkelijk als mensen dat doen. O, hadden jullie het over mij? ^^

    Dan kunnen jullie beter gaan zoeken, denk ik.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:43 ]


    Physics is awesome

    Ik ben te lui om te zoeken. Ik ben nog te lui om een bak koffie te zetten :')


    Slightly drunk.

    Voor deze ene keer zal ik dan heel erg lief zijn en het gewoon vertellen.

    Ik heb ooit een film gezien over vrouwen in Mexico die dan ook s'avonds met de bus gingen, uit hun werk. Nu zat er wel eens een vrouw in haar eentje in de bus en de chauffeur moest dan (s'avonds laat) tanken.Maar dat was een smoes om naar een afgelegen terrein te gaan, dan verkrachtte hij die vrouwen, doodde ze daarna en begroef ze daarna. Eentje overleefde het, zelfs begraven worden (blijkbaar) en toen ging er een journaliste mee aan de slag. Zij had hulp ingeschakeld, maar hij bracht haar naar een ander terrein en toen was het echt kantje boord. Ze waren toch nog op tijd.

    Maar dat wilde ik je niet vertellen terwijl je alleen in de bus zat. Ik was hem namelijk geflipt.


    Physics is awesome

    Is het genoeg afleiding? (cat)


    What would Emma do?

    Voor mij is het meer dan genoeg afleiding.


    Physics is awesome

    Zijn jullie allemaal braaf naar de zwaarste lijst aan het luisteren?

    HIER LUISTEREN ALS HET NIET HET GEVAL IS. Momenteel luisteren we naar Parkway Drive. (cat)


    What would Emma do?

    Jongens jullie kunnen praten haha. Tien pagina's op één dag. WOEHOE!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kelmeckis schreef:
    Voor deze ene keer zal ik dan heel erg lief zijn en het gewoon vertellen.

    Ik heb ooit een film gezien over vrouwen in Mexico die dan ook s'avonds met de bus gingen, uit hun werk. Nu zat er wel eens een vrouw in haar eentje in de bus en de chauffeur moest dan (s'avonds laat) tanken.Maar dat was een smoes om naar een afgelegen terrein te gaan, dan verkrachtte hij die vrouwen, doodde ze daarna en begroef ze daarna. Eentje overleefde het, zelfs begraven worden (blijkbaar) en toen ging er een journaliste mee aan de slag. Zij had hulp ingeschakeld, maar hij bracht haar naar een ander terrein en toen was het echt kantje boord. Ze waren toch nog op tijd.

    Maar dat wilde ik je niet vertellen terwijl je alleen in de bus zat. Ik was hem namelijk geflipt.


    Veel erger dan The Call (film) kan het niet geweest zijn :') Heb ik van het weekend gezien. Man, mijn hartslag is nooit zo hoog geweest tijdens een film.


    Slightly drunk.

    Gandhi schreef:
    Jongens jullie kunnen praten haha. Tien pagina's op één dag. WOEHOE!


    Uiteraard. Wij zijn stiekem allemaal spambots.


    What would Emma do?

    Echt zo'n film waarbij ik bij ieder geluid bijna tegen het plafond zit. Vooral als je in bed ligt en je buiten ineens wat hoort.

    Herinnert me eraan dat ik een keer in de zomermaanden politie hoorde, midden in de nacht, over een inbreker die in de buurt zou lopen en ze hadden die persoon gezien in de tuin van een van de buren. Maar ze wisten niet waar die persoon heen was gegaan en probeer daarna nog maar eens te gaan slapen. Bij ieder geluidje dacht ik verdorie dat het de inbreker was en de politie hield daarna op met praten dus ik had geen flauw idee waar die inbreker nou was.


    Physics is awesome

    Iehh, dat lijkt me inderdaad eng. Zeker nu inbrekers tegenwoordig de bewoners bijna doodslaan.

    Okay, dat had ik misschien niet moeten zeggen :3


    Slightly drunk.

    Kelmeckis schreef:
    Voor deze ene keer zal ik dan heel erg lief zijn en het gewoon vertellen.

    Ik heb ooit een film gezien over vrouwen in Mexico die dan ook s'avonds met de bus gingen, uit hun werk. Nu zat er wel eens een vrouw in haar eentje in de bus en de chauffeur moest dan (s'avonds laat) tanken.Maar dat was een smoes om naar een afgelegen terrein te gaan, dan verkrachtte hij die vrouwen, doodde ze daarna en begroef ze daarna. Eentje overleefde het, zelfs begraven worden (blijkbaar) en toen ging er een journaliste mee aan de slag. Zij had hulp ingeschakeld, maar hij bracht haar naar een ander terrein en toen was het echt kantje boord. Ze waren toch nog op tijd.

    Maar dat wilde ik je niet vertellen terwijl je alleen in de bus zat. Ik was hem namelijk geflipt.


    Ieh, dat is inderdaad geen prettig verhaal voor als je in een bus zit. Aan de andere kant maakt dat de drukte juist wel prettig, want in grote groepen ben je wat dat soort dingen betreft meestal veiliger. :'D



    Boettgeri schreef:
    Zijn jullie allemaal braaf naar de zwaarste lijst aan het luisteren?

    HIER LUISTEREN ALS HET NIET HET GEVAL IS. Momenteel luisteren we naar Parkway Drive. (cat)


    Nu wel. Slipknot, dat is geen zacht begin. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    omgg allergie: check.
    absoluut geen zin in driedaagse met school: check.
    nies dat whiplash veroorzaakt: check.


    Heaven is a place that we all have