• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En toen was het hier stil. :Y) Hoe gaat het nog met de zenuwen? En over het algemeen met jullie?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    En toen was het hier stil. :Y) Hoe gaat het nog met de zenuwen? En over het algemeen met jullie?

    Ik was het alweer vergeten c: ik kijk domme Idols-filmpjes. En jullie dan?


    Slightly drunk.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Staat ie al op Q? Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt.

    Whoops, laat antwoord. Ja, hij heet De Zes, en er staan al 2 hoofdstukken online c:


    Slightly drunk.

    Volgens mij is dit een van de drukste weken tot nu toe geweest en volgens mij ben ik ook best wel sociaal geweest. Totaal geen last van zenuwen gehad en ik viel net bijna op de bank in slaap.


    Physics is awesome

    Waha ik ben eigenlijk niet eens zo zenuwachtig.


    obsessive rage

    Nu het nieuwe topic er is, ben ik wel zenuwachtig. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.


    Physics is awesome

    De fysio is een martelaar en een lekker ding tegelijk, hoe de fuck ga ik dit handelen?


    Slightly drunk.

    Je focus leggen op het mooie uitzicht? Of even vriendelijk vragen of het niet wat minder kan qua oefeningen.


    Physics is awesome

    Ik denk dat ik het ga houden op zowel mentaal als fysiek pijn lijden, ugh, die man is hemels en verschrikkelijk tegelijk


    Slightly drunk.

    Peeps, red me. Ik heb op een vreemde manier alle off-topic topics verborgen, en ik weet NIET meer hoe ze terug te halen. Bij instellingen-> foruminstellingen staat alleen of ik RPG wil verbergen...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Peeps, red me. Ik heb op een vreemde manier alle off-topic topics verborgen, en ik weet NIET meer hoe ze terug te halen. Bij instellingen-> foruminstellingen staat alleen of ik RPG wil verbergen...


    Dat is volgens mij standaard zo. Ik heb het ook altijd bij actieve topics en dat vind ik ook echt niet leuk, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    (...)

    Dat is volgens mij standaard zo. Ik heb het ook altijd bij actieve topics en dat vind ik ook echt niet leuk, haha.

    Maar ik heb een keer iets gedaan en dan kom ik bv anime enzo blokken. Maar nu kan ik dat niet meer vinden


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wanneer de tandarts 20 minuten uitloopt....


    Slightly drunk.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Maar ik heb een keer iets gedaan en dan kom ik bv anime enzo blokken. Maar nu kan ik dat niet meer vinden


    Als goldmember kun je bij je instellingen delen van het forum aan- of afvinken en zo zelf bepalen wat je wilt zien. Die optie heb je als gewone user niet, en volgens mij is het off-topic gedeelte dan inderdaad standaard verborgen bij actieve topics. Daarom heet het ook off-topic, want er staan nonsenstopics in die mensen niet per se hoeven te zien. ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 17:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    Ik denk dat ik het ga houden op zowel mentaal als fysiek pijn lijden, ugh, die man is hemels en verschrikkelijk tegelijk



    Dat had ik ook met mijn oude gymleraar.
    Ik haat gym en bewegen maar hij was echt wauw.
    Ik vind mentaal en fysiek pijn lijden wel een hele goede beschrijving.
    Gelukkig heb ik nu helemaal geen gym meer..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.