• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, Felicia, op een dag kom ik jouw huisdieren ontvoeren. Ik ben niet eens een kattenmens, maar wat is deze pluizig, oh my gosh. :9~


    En helemaal afgeborsteld nu. :Y) Hij is zo zacht.


    What would Emma do?

    Emerald N.O.P. van Harrie Smolders is echt een mooie knol.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    Hmm, okay, 't is wel echt het overwegen waard (:


    Ik vind het altijd ontzettend fijn omdat ik schrijven wel heel leuk vind, maar het meestal toch een beetje op de achtergrond blijft naast alle andere dingen die ik moet doen, en NaNo me die extra push geeft die ik nodig heb om het eens wat meer prioriteit te geven. Opeens 50k in een maand kunnen schrijven in plaats van 5k voelt zo goed.

    Sowieso is het gewoon altijd heel gezellig. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, maar is het wel te combineren met een eigen verhaal ook? Moet natuurlijk niet zo zijn dat ik ineens een maand lang niet aan m'n eigen verhaal werk....


    Slightly drunk.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    En helemaal afgeborsteld nu. :Y) Hij is zo zacht.


    Zo ziet ze er ook uit! ^^ Ahh, ik denk dat ik even mijn hond of cavia ga lastigvallen, want ik moet nu heel dringend iets pluizigs aaien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    Haha, maar is het wel te combineren met een eigen verhaal ook? Moet natuurlijk niet zo zijn dat ik ineens een maand lang niet aan m'n eigen verhaal werk....


    Eigen verhaal? Je kunt gewoon aan dat verhaal schrijven, als je wilt. ^^

    Er is geen opdracht, of zo. Je mag gewoon schrijven wat jij leuk vindt. Ik heb al heel veel fanfic geschreven in NaNo maanden. :'D Het is meestal handig als je aan een nieuw verhaal begint, maar dat hoeft niet, zolang je dan maar niet de woorden meetelt die je al had voor het begin van de maand.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Zo ziet ze er ook uit! ^^ Ahh, ik denk dat ik even mijn hond of cavia ga lastigvallen, want ik moet nu heel dringend iets pluizigs aaien.


    En morgen zie ik mijn schildpad weer! Jaj! Dat zal ook wat afleiding geven. ^^ Dan moet ik naar de winkel voor plantjes.


    What would Emma do?

    Ja, kijk, ik heb dus ook nog een eigen verhaal plus het verhaal hier op Q, en ik ben bang dat ik het dan te druk krijg en het dan ten koste gaat van een van de drie, snap je?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ja, kijk, ik heb dus ook nog een eigen verhaal plus het verhaal hier op Q, en ik ben bang dat ik het dan te druk krijg en het dan ten koste gaat van een van de drie, snap je?


    Maar je mag bij nano zelf beslissen aan wat je schrijft. Al schrijf je aan drie verhalen tegelijkertijd mag dat zolang je je doel maar haalt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peccata schreef:
    Ja, kijk, ik heb dus ook nog een eigen verhaal plus het verhaal hier op Q, en ik ben bang dat ik het dan te druk krijg en het dan ten koste gaat van een van de drie, snap je?


    Je eigen verhaal is dan gewoon iets wat je niet op Q post, of zo? Je kunt besluiten daaraan te werken, als je wilt, of aan dat verhaal op Q, of aan een helemaal nieuw verhaal, of aan meerdere dingen tegelijk. Ik heb een paar keer een bundel korte verhalen geschreven in plaats van één lang ding. Alles is mogelijk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, een boek wat ik wil publiceren en daarom niet online zal plaatsen. (:

    Hmmm dus dan zou het het handigst zijn om sowieso de lat niet te hoog te leggen.


    Slightly drunk.

    Ik ben zo blij met dit topic.
    Mijn record is trouwens 6 en dat is ook echt een max.
    Maar marshmallows red ik er 12.
    Daarmee heb ik 10 euro gewonnen dus daar ben ik trots op.
    Maar ik heb morgen toets,
    En hoor hier eigenlijk helemaal niet te zijn.


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Mijn moeder is nu boodschappen aan het doen, dus er is kans op paaseitjes over een halfuurtje. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mijn moeder is nu boodschappen aan het doen, dus er is kans op paaseitjes over een halfuurtje. :'D


    Ik heb ze zelf gehaald en toen gelijk 5 zakken. En nu doe ik me best om ze niet in een dag op te eten.


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Wat doooooeeeen jullie?


    What would Emma do?