• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja jemig, nu heb ik twee versies aanmelding verzonden (geschreven, inderdaad. :'D) en raak ik er niet aan uit dewelke ik moet nemen. Ze zeggen hetzelfde, maar anders verwoord. Wat doe ik mezelf ook aan. :'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 22:46 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    (...)

    Nu wel. Slipknot, dat is geen zacht begin. (krul)


    Het is dan ook niet de zachtste lijst, he ;d


    What would Emma do?

    SmaII schreef:
    omgg allergie: check.
    absoluut geen zin in driedaagse met school: check.
    nies dat whiplash veroorzaakt: check.


    He bah, dat klinkt niet fijn. :c
    Maar, de positieve instelling: ik had altijd een hekel aan ieder soort schoolkamp en ik heb het overleefd en ben vermoedelijk voor de rest van mijn leven schoolkampvrij. Als ik het kan, haal jij het ook wel.



    Gandhi schreef:
    Ja jemig, nu heb ik twee versies aanmelding verzonden en raak ik er niet aan uit dewelke ik moet nemen. Ze zeggen hetzelfde, maar anders verwoord. Wat doe ik mezelf ook aan. :'D


    Geschreven, hoop ik? Verzonden zou niet moeten kunnen, maar je weet maar nooit. :'D
    Misschien kun je er een nachtje over slapen en dan nog eens kijken welke je het beste bevalt? Of een muntje opgooien, dat werkt ook altijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Het is dan ook niet de zachtste lijst, he ;d


    Aww, dat zou wel veel leuker klinken. :'D Maar nee, dat heb ik nu ook door, haha. Ik vind het prima. :Y)

    En iedereen klinkt zo heerlijk Belgisch, oh gosh. Ik vergeet soms dat er mensen op deze website zijn die waarschijnlijk alles op die manier lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Geschreven, hoop ik? Verzonden zou niet moeten kunnen, maar je weet maar nooit. :'D
    Misschien kun je er een nachtje over slapen en dan nog eens kijken welke je het beste bevalt? Of een muntje opgooien, dat werkt ook altijd.


    Oh, ja, ik bedoelde geschreven. Het uur minder van vorige nacht met zomeruur heeft me echt niet goed gedaan. :'D
    Meh, als ik een muntje gooi, loopt het sowieso mis. Dan heb ik spijt. Maar ik ben sowieso niet van plan het voor de 31ste te verzenden want dat kan ik gewoon niet, haha, hoe graag ik ook wil. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Oh, ja, ik bedoelde geschreven. Het uur minder van vorige nacht met zomeruur heeft me echt niet goed gedaan. :'D
    Meh, als ik een muntje gooi, loopt het sowieso mis. Dan heb ik spijt. Maar ik ben sowieso niet van plan het voor de 31ste te verzenden want dat kan ik gewoon niet, haha, hoe graag ik ook wil. :'D


    Oké, de gulden middenweg: je gooit een muntje op en neemt dan de andere. :Y)

    Maar nee, neem je tijd, dat is inderdaad meestal het beste idee. Als je maar niet vergeet om uiteindelijk iets te verzenden! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aww, dat zou wel veel leuker klinken. :'D Maar nee, dat heb ik nu ook door, haha. Ik vind het prima. :Y)

    En iedereen klinkt zo heerlijk Belgisch, oh gosh. Ik vergeet soms dat er mensen op deze website zijn die waarschijnlijk alles op die manier lezen.


    Ik lees alles standaard in de stem van Alex Agnew. (cat)


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    He bah, dat klinkt niet fijn. :c
    Maar, de positieve instelling: ik had altijd een hekel aan ieder soort schoolkamp en ik heb het overleefd en ben vermoedelijk voor de rest van mijn leven schoolkampvrij. Als ik het kan, haal jij het ook wel.


    Het is maar twee dagen en drie nachten maaaar nog steeds, wandelen asdfghjkl.


    Heaven is a place that we all have

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik lees alles standaard in de stem van Alex Agnew. (cat)


    Haha, ja, dat was precies wat ik bedoelde, uiteraard. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SmaII schreef:
    (...)

    Het is maar twee dagen en drie nachten maaaar nog steeds, wandelen asdfghjkl.


    Je kunt in het uiterste geval altijd nog op de eerste dag in een sloot springen en hopen dat je je enkel verzwikt, maar het is altijd maar net de vraag of dat het achteraf nog steeds zo waard is als het op dat moment leek. :'D
    Ik hoop dat jullie in ieder geval een beetje goed weer hebben! Wandelen in de regen is gewoon deprimerend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je kunt in het uiterste geval altijd nog op de eerste dag in een sloot springen en hopen dat je je enkel verzwikt, maar het is altijd maar net de vraag of dat het achteraf nog steeds zo waard is als het op dat moment leek. :'D
    Ik hoop dat jullie in ieder geval een beetje goed weer hebben! Wandelen in de regen is gewoon deprimerend.


    als jullie na donderdag niets meer van me horen, heb ik het niet gehaald.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...)

    Het is maar twee dagen en drie nachten maaaar nog steeds, wandelen asdfghjkl.


    Ik heb echt zo veel medelijden met jou.
    Ik haat bewegen in principe dus dit lijkt me een hel.
    Hope you survive


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ja, dat was precies wat ik bedoelde, uiteraard. :Y)


    Haha, iedereen is hier eigenlijk Alex Agnew, in vermomming. (:


    What would Emma do?

    Een uur bezig geweest met een nieuw profiel en dan codes die moeilijk doen adfaieufjdksvljkzdm frustratie


    Slightly drunk.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik lees alles standaard in de stem van Alex Agnew. (cat)


    Oh god dan moet je leven hard zijn. In die gast zijn stem lezen is als proberen alles te lezen in de stem van the annoying orange haha. Laat niet weg dat-ie wel grappig is. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried