• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben alles behalve aan het spijbelen. .-. College over het kniegewricht.


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    Mijn rooster is vandaag helemaal in de war geschopt en er is een 90% kans dat ik nu aan het spijbelen ben. (krul) Hoe gaat het met jullie?


    Mijn ma denkt dat ik voor school aan het werken ben, maar ik heb een "FUCK YOU 'T IS VAKANTIE"-mentaliteit atm, dus dat ben ik helemaal niet aan het doen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HalfBloodPrince schreef:
    Oke, nu moet ik toch de mods over hun kop geven. :Y)
    Hoe durven jullie zo'n topic te openen? Ons nog gekker maken dan we al zijn voor de verkiezingen? Schandalig!

    Maar moeten die eieren echt eieren zijn of chocolade eitjes?


    Ja, foei mods! Hoe durven jullie dit topic te maken. :Y)
    Je mag het met echte eieren proberen, als je wilt, maar ik zou voor de chocoladevariant gaan. Als je negen echte kippeneieren in je mond kunt stoppen, kun je dat waarschijnlijk beter melden bij een of andere instantie die wereldrecords bij houdt dan in dit topic, haha. ^^


    En jeetje, we komen wel heel dicht in de buurt van de tien nu. Spannend. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb jij vakantie? O.o


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    Mijn rooster is vandaag helemaal in de war geschopt en er is een 90% kans dat ik nu aan het spijbelen ben. (krul) Hoe gaat het met jullie?


    Er is een 90% kans dat ik zou moeten werken aan een analyse van een raar pidginexperiment waarbij niets te analyseren valt, maar verder gaat het wel goed. De vogeltjes fluiten, de zon schijnt, en ik zit binnen in het halfdonker achter mijn laptop.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    Heb jij vakantie? O.o


    Mijn zusje heeft deze week vakantie. Ik ben mild jaloers. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    Heb jij vakantie? O.o


    Ja, paasvakantie! Twee weken en we zijn nu bezig aan de eerste. 't Begon allicht tijd te worden. :Y) Maar ja, België, middelbaar. Volgens mij hebben wij een week of twee weken meer vakantie dan Nederland in het middelbaar. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wij hebben alleen maar kerst, mei en zomervakantie en dan heb ik zelfs nog herkansingen.-.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Wij hebben alleen maar kerst, mei en zomervakantie en dan heb ik zelfs nog herkansingen.-.


    Wij hebben geloof ik herfstvakantie (één week), kerstvakantie (twee weken), krokusvakantie (één week), paasvakantie (twee weken) en zomervakantie (twee maanden).

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peccata schreef:
    Wij hebben alleen maar kerst, mei en zomervakantie en dan heb ik zelfs nog herkansingen.-.


    Ik kan het nog beter: alleen kerst- en zomervakantie. (krul) Die laatste is dan wel belachelijk lang.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *slaat hoofd tegen muur *


    Slightly drunk.

    Ik ben platgeregend. (no_chears)


    What would Emma do?

    R bestaat blijkbaar een Belgische knieband. .-.


    Slightly drunk.

    * geeft handdoek*


    Slightly drunk.

    Update: blijkbaar spijbelde ik echt en nu zit ik in de poep. Voorbeeldbèta. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.