• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahahahah dat record van mij ook echt XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Die challenge laat ik even aan me voorbij gaan. Wij hebben dit jaar geen paaseitjes in huis noooohhhh ><


    Slightly drunk.

    Oh wow. Wat een idee haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kat en borstel zijn momenteel in een haatliefde relatie terecht gekomen. Kat is het ook niet eens met de hoeveelheid lawaai die buiten gemaakt wordt. (cat)


    What would Emma do?

    Update: Borstel en Draak-zusje lijken een bondgenootschap gesloten te hebben. Ik wil een AT die kant op


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *trekt kogelvrij vest aan* *pakt gun*

    Of bedoelde je niet arrestatieteam?


    Slightly drunk.

    Ik kom mijn tijd door met leren voor de toetsweek, terwijl ik wacht op een pb of ik überhaupt mee mag doen :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik doe niet eens mee maar ik wil die paasei challenge graag aangaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een zakje kleine paaseitjes. Ik ga de uitdaging aan.


    What would Emma do?

    Is de challenge net zoiets als hoeveel marshmallows passen er in je mond? Want dat was echt moeilijk en blijkbaar houdt mijn wang er niet van om uitgerekt te worden.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Is de challenge net zoiets als hoeveel marshmallows passen er in je mond? Want dat was echt moeilijk en blijkbaar houdt mijn wang er niet van om uitgerekt te worden.


    Marshmallows in mijn mond stoppen is mijn talent. Ik versla altijd iedereen er mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIER PAASEITJES!


    What would Emma do?

    Froyo schreef:
    (...)

    Marshmallows in mijn mond stoppen is mijn talent. Ik versla altijd iedereen er mee.


    Ik geloof je graag. De chubby challenge is dan waarschijnlijk wel iets voor jou, weet niet of je hem kent.

    Een voordeel met paaseitjes is wel dat als het chocolade paaseitjes zijn, dat ze gaan smelten en dat er dus op een gegeven moment er weer wat meer ruimte is.


    Physics is awesome

    Pontmercy schreef:
    Ik kom mijn tijd door met leren voor de toetsweek, terwijl ik wacht op een pb of ik überhaupt mee mag doen :Y)


    Applaus, dat is een erg goede tijdsbesteding. Ik heb nog wat van jou te leren, want ik typ dit nu in plaats van powerpoints samen te vatten. (krul)



    Froyo schreef:
    Ik doe niet eens mee maar ik wil die paasei challenge graag aangaan.


    Je bent zeer welkom. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    VIER PAASEITJES!


    En we hebben een nieuwe recordhoudster! *O*

    Ik zou zelf wel mee willen doen, maar we hebben net nu alleen nog maar extra grote paaseieren, dus daarmee kom ik hooguit tot anderhalf of twee, vrees ik. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan