• http://www.quizlet.nl/quiz/370842/bij-wie-van-mijn-jongensvrienden-past-jij/

    Ben je benieuwd bij wie jij past van mijn hubbys? doe dan de quiz!

    Ik pas bij Brian.


    Firm believer of all that is magic

    Ik hoop geeeen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik hoop geeeen D:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Emmanual. Meh, opzich is hij van zichzelf een mooie jongen, maar zijn Wangster-kledingstijl keur ik ten strengste af. Maar waarschijnlijik hij de mijne ook, dus ik heb er vrede mee :"D


    Let it come and let it be

    Emmanuel.


    Alleen maar tranen van geluk

    RainbowDash schreef:
    Ik hoop geeeen D:


    Voor jou ga ik r eentje maken met mijn vriendinnen.

    Brian, ik zie alleen zijn pet > <


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Brian, ik zie alleen zijn pet > <


    Ja maar de enige fotos die ik van hem heb zijn van ons samen dus prive of waar hij van die gekke bekken op trekt.

    Countenance schreef:
    Emmanual. Meh, opzich is hij van zichzelf een mooie jongen, maar zijn Wangster-kledingstijl keur ik ten strengste af. Maar waarschijnlijik hij de mijne ook, dus ik heb er vrede mee :"D


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    RainbowDash schreef:
    Ik hoop geeeen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    QueenAmber schreef:
    (...)

    Ja maar de enige fotos die ik van hem heb zijn van ons samen dus prive of waar hij van die gekke bekken op trekt.

    Foto's van jullie samen zijn privé, maar je mag wel foto's van hen op internet plaatsen (waarschijnlijk zonder dat zij dat weten)?
    On: Brian


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Foto's van jullie samen zijn privé, maar je mag wel foto's van hen op internet plaatsen (waarschijnlijk zonder dat zij dat weten)?
    On: Brian


    Hij weet het.

    QueenAmber schreef:
    (...)

    Hij weet het.

    Ik bedoelde van hen alle drie. Wij moeten tijdens onze stage zelfs toestemming vragen aan de ouders als we foto's van de leerlingen willen gebruiken voor werkstukken van school (die alleen onze leerkracht te zien krijgt)
    Maar als ze het weten is het goed :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zou ik Nigel en mike er ook bij doen?

    Emmanual :].


    No growth of the heart is ever a waste