• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kan nu wel proberen hoeveel stukjes meloen er in mijn mond passen(ik wilde bijna hoofd schrijven).


    Physics is awesome

    Voor de mods onder ons: Dit is geen reclame, maar een heeel mooi voorbeeld :'D
    Pecca, dit verhaal:http://www.quizlet.nl/stories/155942/mijn-lopende-panto-ffels/


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    @PP, o, okay, hehe. Ik weet niet of ik daar melig genoeg ben om een onbenullig onderwerp te bedenken daarvoor


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    @PP, o, okay, hehe. Ik weet niet of ik daar melig genoeg ben om een onbenullig onderwerp te bedenken daarvoor

    Daar heb je ons voor :Y)

    Je komt erachter dat je etui ook kan lopen, net als Panto Ffels. Wees creatief met namen!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    O jongens, dit is echt te erg :') Gif voor mijn hersenen :')

    @Square, ben dan zeker al te laat met aanmelden? D:


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    O jongens, dit is echt te erg :') Gif voor mijn hersenen :')

    @Square, ben dan zeker al te laat met aanmelden? D:

    Neuuhhh toch? :'D
    Komt goed, je kunt dit. Stop er lekker veel deftig taalgebruik in *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Peccata schreef:
    O jongens, dit is echt te erg :') Gif voor mijn hersenen :')

    @Square, ben dan zeker al te laat met aanmelden? D:


    Voor NaNo? Nee hoor, je kunt zelfs halverwege de maand nog inspringen, als je wilt. Hier is de website en hier is het Q-topic voor deze editie. :Y)

    Voor de bèta-verkiezingen zou je op 1 april wel te laat zijn, haha. Zoveel dingen om je voor aan te melden, het wordt verwarrend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar het is wel schrijven op Q, en niet op die website, toch? D: Ik moet echt de evenementen meer in de gaten houden(:

    Vincent Vanasch is echt swexy in zijn hockeypak.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:50 ]


    Slightly drunk.

    Toen was het echt stil :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    What would Emma do?

    En toen gingen we van hockey naar paardensport. De overgang :'D


    Slightly drunk.

    Boettgeri schreef:


    Hhahahahahahahah awhhh <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Peccata schreef:
    Maar het is wel schrijven op Q, en niet op die website, toch? D: Ik moet echt de evenementen meer in de gaten houden(:

    Vincent Vanasch is echt swexy in zijn hockeypak.


    Je schrijft op Q of in Word of op papier, net wat jij wilt. Het enige wat je op de website doet, is je woordenaantal iedere dag invullen, zodat je dat daar kunt bijhouden. Er zijn ook forums, je krijgt af en toe een mailtje met een peptalk en je kunt in een cabin (een soort praatgroepje) als je dat wilt, maar dat zijn allemaal extra dingen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:



    Oh mijn God, Felicia, op een dag kom ik jouw huisdieren ontvoeren. Ik ben niet eens een kattenmens, maar wat is deze pluizig, oh my gosh. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je schrijft op Q of in Word of op papier, net wat jij wilt. Het enige wat je op de website doet, is je woordenaantal iedere dag invullen, zodat je dat daar kunt bijhouden. Er zijn ook forums, je krijgt af en toe een mailtje met een peptalk en je kunt in een cabin (een soort praatgroepje) als je dat wilt, maar dat zijn allemaal extra dingen. ^^


    Hmm, okay, 't is wel echt het overwegen waard (:


    Slightly drunk.