• Heeey.
    Nou eerst even waarom de titel.
    De laatste paar dagen zijn in het forum enkele topic's verschenen van Dat Jacksessed aka RemberXme weg zou gaan van Quizlet om een uit de hand gelopen ruzie en de meeste hebben gezegt dat ze wel weer terug zou komen.
    Nou ik heb haar op msn en ze heeft zelf tegen mij gezegt dat ze Niet meer terug komt naar deze site. En je kan het geloven Ze is echt iemand als ze zegt dat ze je negeert dan negeert ze je ze kan dat heel lang volhouden.
    Maar weer ff ontopic. bij haar andere topic genaamd Thank You daar wilde ze iedereen bedanken voor de leuke tijd die ze hier op deze site had en dat ze iedereen gaat missen (nou niet iedereen).
    Maar in dat topic wilde ze echt vaarwel zeggen.
    Mensen Asjeblieft ga geen van beiden haten en laat die topic's met rust willen jullie. (Jullie hoeven niet naar het laatste zinnetje te luisteren jullie beslissen zelf wat jullie doen)


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    We weten het nou wel, en stiekem had ik gehoopt dat het eindelijk over was met dit gedoe.


    your eyes are like stars in the night.

    Wohoow.
    Nog een._O_
    Ik vind het nog steeds jammer dat ze weg is, maar dit gaat er toch wel over.


    effort never betrays you

    Maak dan geen nieuw topic >< wij willen alleen dat iederen zijn op houd erover omdat het ons niet aangaat en ze ons allemaal lastig ermee vallen. Zie je het niet? Met dit wilt ze aandacht, weten hoe Q op haar reageerd. Nou, ik hoef naar niet terug.


    Your make-up is terrible

    Voordat de ruzie's weer uitbarsten zal ik deze even sluiten. Doei is doei, ze is weg, laten we er nu zand overheen gooien en er niet meer naar omkijken.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Poseidon schreef:
    We weten het nou wel, en stiekem had ik gehoopt dat het eindelijk over was met dit gedoe.


    Life is a beautiful struggle