• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    Wat doooooeeeen jullie?

    Teleurgesteld in bed hangen, want de paaseitjes zijn nog niet in de aanbieding en mam heeft daarom niets gehaald. Zeer spijtig. :c

    En ik ben heel hard mijn geschiedenishuiswerk aan het uitstellen, want het ziet er de laatste tijd echt uit alsof ik het nooit goed kan doen bij mijn geschiedenisdocente, dus ben ik nu kinderachtig aan het mokken tot het goed tot me doordringt dat zelfs als ik bij haar altijd slechte cijfers blijf halen, mijn huiswerk maken misschien nog wel nut heeft voor mijn eindexamen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Boettgeri schreef:
    Wat doooooeeeen jullie?


    Ik probeer te begrijpen wat het verschil tussen implicaturen en entailment is en waarom Grice denkt dat zijn coöperativiteitsprincipe de discrepantie tussen de betekenis van logische expressies en expressies in natuurlijke taal wegneemt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik probeer te begrijpen wat het verschil tussen implicaturen en entailment is en waarom Grice denkt dat zijn coöperativiteitsprincipe de discrepantie tussen de betekenis van logische expressies en expressies in natuurlijke taal wegneemt. (no_chears)

    ik begreep ongeveer 30% van die zin en zelfs over die 30% ben ik niet zeker


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Ik probeer te begrijpen wat het verschil tussen implicaturen en entailment is en waarom Grice denkt dat zijn coöperativiteitsprincipe de discrepantie tussen de betekenis van logische expressies en expressies in natuurlijke taal wegneemt. (no_chears)


    Oh. Ik kijk Lost. c:


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik begreep ongeveer 30% van die zin en zelfs over die 30% ben ik niet zeker

    Ik begreep de lidwoorden.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zit te hopen dat mijn trein rijdt vanavond.


    Slightly drunk.

    Goede afleiding: de zwaarste lijst op Studio Brussel. :3 'Cause Alex Agnew is love.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Goede afleiding: de zwaarste lijst op Studio Brussel. :3 'Cause Alex Agnew is love.


    Wat, Alex Agnew? Wat doet hij/


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat, Alex Agnew? Wat doet hij/


    Hij presenteert een metal programma op studio brussel.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Hij presenteert een metal programma op studio brussel.


    O, ja. Hij zit ook een band, toch? Ik ken hem alleen als (hoe noem je dat?) cabaretier en dat vond ik geweldig om te zien.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    O, ja. Hij zit ook een band, toch? Ik ken hem alleen als (hoe noem je dat?) cabaretier en dat vond ik geweldig om te zien.


    Comedian en hij zit in Diablo Boulevard. Geweldige groep.


    What would Emma do?

    Er zit een gruwelijk enge man bij mij in de trein die dingen verstopt onder zijn jas en mensen te lang om beleefd te zijn, aankijkt. Ieeehhh.


    Slightly drunk.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Comedian en hij zit in Diablo Boulevard. Geweldige groep.


    Sorry, ik raak altijd in de war. En dat terwijl ik toch meerdere mensen waardeer die ongeveer hetzelfde beroep uit oefenen als hij. Naar zijn muziek heb ik nog nooit geluisterd, maar ik kan het wel eens op zoeken. Misschien is het wel wat voor mij.


    Physics is awesome

    Peccata schreef:
    Er zit een gruwelijk enge man bij mij in de trein die dingen verstopt onder zijn jas en mensen te lang om beleefd te zijn, aankijkt. Ieeehhh.


    dingen onder zijn jas verstopt? Wat voor dingen? *probeert eigen fantasie tegen te houden*

    Wat een engerd, waarschijnlijk gaat hij niks doen, maar vertel hier wel even of je heelhuids bent thuis gekomen a.u.b anders gaat mijn fantasie op de loop. En mijn brein kan met de vreemdste dingen komen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    dingen onder zijn jas verstopt? Wat voor dingen? *probeert eigen fantasie tegen te houden*

    Wat een engerd, waarschijnlijk gaat hij niks doen, maar vertel hier wel even of je heelhuids bent thuis gekomen a.u.b anders gaat mijn fantasie op de loop. En mijn brein kan met de vreemdste dingen komen.


    Ik weet het niet.... :$ Hij had zo'n creepy tasje op z'n borst hangen wat ie onder z'n jas verstopte en hij grijnsde naar verschillende mensen die hij (zo veronderstel ik) niet eens kende. Gadverdamme, wat een creep.

    Haha, je bent niet de enige met een levendige fantasie. We zijn al Nijmegen Dukenburg voorbij, dus we zijn er bijna. Thank god. Ik zal blij zijn als ik deze trein uit kan.


    Slightly drunk.