• Aardappels!
    Ik houd gewoon van ze (:

    Dit is absoluut niet voor Truth or Dare hoor (cat)

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 13:54 ]


    i wanna die with you once or twice.

    I'm questioning your sanity right here lawl.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je kan een klok van Aardappels maken en ik weet hoe dat werkt want dat moet ik morgen kennen :D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kenways schreef:
    I'm questioning your sanity right here lawl.

    :'D Haha...De reden waarom je nooit Dare moet zeggen

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 18:11 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Verschrikkelijk, hoe kan jij van aardappels houden? Een schande! Ik ben je vriendin niet meer!

    Ne grapje, Aardappels zijn AWESOME




    Gister heb ik aardappelpuree gegeten, het was lekker.


    You are my piece of paradise.

    Wij eten te vaak aardappels thuis D:
    Ik word echt gek dat we like 90% van de tijd Hollandse pot eten. FFS. Er zijn zoveel wereldkeukens en wat doen wij? Freaking aardappels eten op de Nederlandse manier. En dan hebben we 't niet over epische stoofpotten, nee dat zou nog superlekker zijn. Gekookte aardappels, vlees en groentes. It gets boring! Oh ja, wel 1 keer per week friet! En ik ben er ook blij mee dat we twee keer per week vis eten.
    Natuurlijk moet ik niet klagen want aardappels, vlees en groentes zijn hartstikke gezond, maar ik ben een mens dat van variatie houdt XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier eten we veels te vaak aardappelen. Mijn vader houd van aardappelen en totaal níet van pasta, dus eten we (als het even kan) elke dag aardappelen. Maakt niet uit wat voor vorm, als het maar iets met aardappelen te maken heeft. Ik word er echt zo ziek van, want ik ben meer een pasta-girl. Op friet ben ik zelfs afgeknapt, terwijl ik dat toch wel erg lekker vond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou vooral van aardappels als ze in stukken gesneden zijn en gefrituurd zijn.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    mmmm.... Lekker Aardappels!
    Vooral als je ze in stukjes snijd en ze in een oven legt..!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful