• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Hahahahahah nee :'D

    Hoe zou het leven zijn, niet als een appel, maar als een bei? Stel nou, dat ik een rode bei was geweest. Dat zou- De Gemene Keukenla Van Verdoemenis haalde me uit mijn mijmeringen.

    Zo :'D


    Wat een diepzinnigheid, pfoe! :')


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    Al mijn paaseitjes zijn op, huilen


    Nee toch, Jip, ik zat de hele tijd met spanning te wachten op jouw inbreng. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Hahahahahah nee :'D

    Hoe zou het leven zijn, niet als een appel, maar als een bei? Stel nou, dat ik een rode bei was geweest. Dat zou- De Gemene Keukenla Van Verdoemenis haalde me uit mijn mijmeringen.

    Zo :'D


    Aardappelfeels. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb geen paaseieren, maar ik kan wel mededelen dat ik 29 druiven tegelijkertijd in mijn mond kwijt kan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Peccata schreef:
    (...)

    Wat een diepzinnigheid, pfoe! :')

    Jaja (wbw)
    Maar even serieus, zo'n onzin is wel lekker om even te schrijven. Zie bijvoorbeeld mijn story over Panto Ffels. Echt, dat is mijn record aantal woorden in een bepaalde tijd. Het was echt fijn om te schrijven :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben echt zo'n autist die zo weinig mogelijk doelloze topics in MT wil hebben. Damn, Nik. Doe normaal.


    Slightly drunk.

    Sandberg schreef:
    Ik heb geen paaseieren, maar ik kan wel mededelen dat ik 29 druiven tegelijkertijd in mijn mond kwijt kan

    Dat vind ik ook een plekje in de beginpost waard!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sandberg schreef:
    Ik heb geen paaseieren, maar ik kan wel mededelen dat ik 29 druiven tegelijkertijd in mijn mond kwijt kan


    Hoe dan? Ik probeer het mij voor te stellen, maar het lukt me niet.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Hoe dan? Ik probeer het mij voor te stellen, maar het lukt me niet.

    Sameee :"D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Jaja (wbw)
    Maar even serieus, zo'n onzin is wel lekker om even te schrijven. Zie bijvoorbeeld mijn story over Panto Ffels. Echt, dat is mijn record aantal woorden in een bepaalde tijd. Het was echt fijn om te schrijven :'D


    Zoiets als NaNoWriMo? Ik overweeg trouwens echt om daar eens aan mee te doen.


    Slightly drunk.

    Sandberg schreef:
    Ik heb geen paaseieren, maar ik kan wel mededelen dat ik 29 druiven tegelijkertijd in mijn mond kwijt kan


    Dat is absoluut ook een vermelding waard. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Hoe dan? Ik probeer het mij voor te stellen, maar het lukt me niet.


    Ik zou zeggen, probeer het je niet voor te stellen. Ik deed een klein competitietje met vrienden in Aberdeen, het zag er absurd uit en je gaat er van kwijlen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Peccata schreef:
    (...)

    Zoiets als NaNoWriMo? Ik overweeg trouwens echt om daar eens aan mee te doen.

    Nee..
    Ik heb dat geschreven in één of anderhalf uur. Nog best veel, en daarna had ik heel veel schrijfinspi voor een normaal verhaal ^^
    Leuk! Moet je doen! (Zeg ik als fanatiek aanmoediger)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen, probeer het je niet voor te stellen. Ik deed een klein competitietje met vrienden in Aberdeen, het zag er absurd uit en je gaat er van kwijlen

    Hahahahahhaa


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Peccata schreef:
    (...)

    Zoiets als NaNoWriMo? Ik overweeg trouwens echt om daar eens aan mee te doen.


    Ik kan het alleen maar aanraden! In april is Camp NaNo, waarbij je zelf een woordenaantal kunt kiezen. Dat is misschien een prettige manier om te starten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan