• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stiekem is dit topic er om jullie nog erger bezig te houden met de verkiezingen. Muahaha.


    What would Emma do?

    Jij bent slecht, @Boett :')

    Ik weet niet meer zeker of je nu Felicia heet of dat ik in de war ben met een andere mod o god ik ben een zeef


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Jij bent slecht, @Boett :')

    Ik weet niet meer zeker of je nu Felicia heet of dat ik in de war ben met een andere mod o god ik ben een zeef


    Het is inderdaad Felicia, dat kan je zien als je over mijn naam hovert. ;D


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Het is inderdaad Felicia, dat kan je zien als je over mijn naam hovert. ;D


    Uhm tja. .-. *voelt zich achterlijk*

    Well, we gaan maar eens een tukkie doen, anderhalf uur later dan gepland. Sleep tight everyone.


    Slightly drunk.

    dagdag lieve quizletters het was fijn jullie gekend te hebben


    Heaven is a place that we all have

    Ik voel me alsof ik twee uur heb geslapen #kutzooi


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ik voel me alsof ik twee uur heb geslapen #kutzooi

    Awhhh poor you!!
    Ik kon mijn bed ook niet uit komen, 's morgens :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kon ten eerste niet in slaap komen en werd ten tweede wakker om zes uur en kon niet meer slapen door die kutvogels die zo nodig herrie moeten maken godnakendeju adghkkbcruo


    Slightly drunk.

    Ik heb me ook aangemeld dus ik denk dat ik zo maar paaseitjes moet gaan kopen (cat)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb precies iets gemist.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Oke, nu moet ik toch de mods over hun kop geven. :Y)
    Hoe durven jullie zo'n topic te openen? Ons nog gekker maken dan we al zijn voor de verkiezingen? Schandalig!

    Maar moeten die eieren echt eieren zijn of chocolade eitjes?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb vanochtend Froukje van de troon gestoten door negen paaseieren in mijn mond te proppen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De klok in de collegezaal is nog niet verzet en nu ben ik in de war.


    Slightly drunk.

    Invincibility schreef:
    Ik heb vanochtend Froukje van de troon gestoten door negen paaseieren in mijn mond te proppen!


    Je bent geen mens meer!


    What would Emma do?

    Mijn rooster is vandaag helemaal in de war geschopt en er is een 90% kans dat ik nu aan het spijbelen ben. (krul) Hoe gaat het met jullie?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.