• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JE MOET CONDUCTEURS NOOIT GELOVEN DAT ZIJN ALIENS DIE DE WERELD WILLEN OVERNEMEN EN IEDEREEN EXPRES VERWARREN EN DADELIJK BLAZEN ZE DE TREIN OP EN STERFT DE MENS UIT EINDE

    Kan iemand mij van m'n hik afhelpen?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    JE MOET CONDUCTEURS NOOIT GELOVEN DAT ZIJN ALIENS DIE DE WERELD WILLEN OVERNEMEN EN IEDEREEN EXPRES VERWARREN EN DADELIJK BLAZEN ZE DE TREIN OP EN STERFT DE MENS UIT EINDE

    Kan iemand mij van m'n hik afhelpen?


    BOE!!!!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 15:39 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit stond in de trein. Waarom willen mensen me ao verwarren? :c


    What would Emma do?

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    BOE!!!!


    Nice try, maar 't is niet gelukt bwoehoehoehoehoehoesniksniksnik *huilt*

    Ik zou de conducteur met zijn hoofd door dat schermpje heen slaan :')


    Slightly drunk.

    Het is een complot vanuit de overheid om me te verwarren... IK HEB JULLIE WEL DOOR.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Het is een complot vanuit de overheid om me te verwarren... IK HEB JULLIE WEL DOOR.


    Pak de machinist bij z'n lurken (dance)


    Slightly drunk.

    Boettgeri schreef:
    Dit stond in de trein. Waarom willen mensen me ao verwarren? :c


    tja... het klopt iig niet xD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    tja... het klopt iig niet xD


    Ja en de conducteur zei van wel. D: En hij lachte mijn gsm uit met zijn twee uren. Ik vond het juist slim van mijn mobiel, hij was ook in de war en zo was er zeker een juist.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ja en de conducteur zei van wel. D: En hij lachte mijn gsm uit met zijn twee uren. Ik vond het juist slim van mijn mobiel, hij was ook in de war en zo was er zeker een juist.


    de conduc is fout. Alle klokken hier lopen op 15:58, mijn school ook. Wij hebben gelijk. De kleine is juist.
    hahahhaha je tel is gwn heeeeels slim!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jongens ik ben de namen van alle beenspieren zowat alweer vergeten :'D heeeeelp over vier weken tentamen


    Slightly drunk.

    Wat gaan jullie snel qua pagina's en hoeveelheid reacties. Vandaag een leuke training gehad en er ook nog daadwerkelijk iets aan gehad, alleen nu wel wat last van mijn rug.


    Physics is awesome

    pfff ik heb vandaag niets gedaan behalve een gesprek met mijn scriptiebegeleider van een kwartier


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En toen gooide je jus over je broek.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    En toen gooide je jus over je broek.


    Water en zeep of biotex!

    Ik hou serieus van biotex, vooral tijdens die periode in de maand.


    Physics is awesome

    Ik heb 'm al in de wasmachine geflikkerd :')


    Slightly drunk.