• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dadelijk EHBO herhalingscursus aka verplichting om aardig en sociaal te doen ugh


    Slightly drunk.

    Dat wonderlijke ding dat kleding schoon kan maken in minder tijd dan ik het zou kunnen doen.


    Physics is awesome

    Dat ding dat al meerdere sokken heeft opgevreten


    Slightly drunk.

    Doet de mijne dus ook, om ze vervolgens niet meer uit te spugen. Nu zijn er sokken verdrietig om dat ze geen maatje meer hebben.


    Physics is awesome

    Ik wil niet naar EHBO godnakende a;fjerjifdkvxczcmkxl red mij


    Slightly drunk.

    Dat kan helaas niet, tenzij je bij mij in de buurt woont. Misschien dat positief denken helpt?

    Volg je een EHBO cursus of moet je dat voor je opleiding doen?


    Physics is awesome

    Voor de opleiding ja, ik heb mijn diploma al maar moet om de zoveel tijd een herhaling doen met de rest van de studenten.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Dat ding dat al meerdere sokken heeft opgevreten


    Nee, die sokken gaan naar de stichting free a house elf


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    In dat geval mogen ze de eenlingen ook wel hebben. Dat is een goed doel wat ik graag steun.


    Physics is awesome

    Ben je nu klaar met het huis verbouwen? Mag ik dan nu verder slapen?


    Slightly drunk.

    Hallo iedereen! *O* Hoe gaat het met die zenuwtjes (die ik telkens weer omhoog breng, graag gedaan)?


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Hallo iedereen! *O* Hoe gaat het met die zenuwtjes (die ik telkens weer omhoog breng, graag gedaan)?


    Bij mij wel goed. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    Hallo iedereen! *O* Hoe gaat het met die zenuwtjes (die ik telkens weer omhoog breng, graag gedaan)?


    Ik was bijna vergeten dat ik me had aangemeld. Bíjna. :')


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    Ik was bijna vergeten dat ik me had aangemeld. Bíjna. :')


    Dat kunnen we niet hebben he. (cat)


    What would Emma do?

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 18:14 ]


    What would Emma do?