• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Blaeu schreef:
    (...)

    dit dit dit
    ik lig as we speak met mijn hoofd bovenop de knuffel die ik al heb sinds mijn tweede en ik weet niet wat ik doe als ik hem kwijt raak


    ^
    Ik hou van mn paardenknuffel. Hij heeft me meer gesteund dan de mensen die ik ooit mijn beste vrienden heb durven noemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom heb ik voor elke opleiding wiskunde of economie nodig? Alsof ik er constant op afgerekend moet worden dat ik dat stuk inzicht niet heb.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Statham schreef:
    Waarom heb ik voor elke opleiding wiskunde of economie nodig? Alsof ik er constant op afgerekend moet worden dat ik dat stuk inzicht niet heb.

    Doe rechten. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben zo blij met mijn vriend. Hij heeft zo zijn momentjes, maar hij is alsnog bijna perfect. Ik zou echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten.


    Your make-up is terrible

    Pfft ik weet even niet wat ik moet.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Het kan je echt geen ****** fucking fuck schelen. Zolang je maar anderen hebt en je die leegte opvult - tot het niet meer kan en je me weer nodig hebt om 't op te vullen. Ik ben net dat blaadje sla op een hamburger, je wilt 't niet, maar plof, daar heb je het dan toch maar. Komt er gratis/extra bij. I'm just a sidekick on the sideline.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks lichaam. Ik wou graag slapen maar daar gaat wss niks meer van komen ugh. Ik kan me wss beter ziek melden want ik voor mijn gevoel lig ik hier dood te gaan ofzo ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I am so Nervous and so tired +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo moe. D: En ik heb totaal geen zin in vandaag, maar ik ga net doen alsof, want anders maak ik het voor mezelf alleen maar moeilijker.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooops, ik moet nog een persoonlijk bericht toevoegen. Ik hoop dat het niet te bond word, dat wil ik ook weer niet :')



    MUZIEK. Mijn redding, geweldig als je flink wilt doorwerken aan je huiswerk <3

    Pffff straks les geven aan 15/16 jarigen over het meest leuke onderwerp in de Engelse grammatica: PAST PERFECT SIMPLE en PAST PERFECT CONTINUOUS, met een oefening die waarschijnlijk vol fouten staat, woeps, aaah het is toch maar opwarm stage.... Toch? STRESS!!!!

    Er gaat echt nog eens ruzie komen ofzo in dat radicale topic. Oh well, ik heb al gezegd wat ik vond en meer kan ik ook niet doen. Het zou alleen zonde zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Papa kan ieder moment thuiskomen met een drumstel. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Me is proud c: 9.6 voor eco en nu exact een 8 gemiddeld voor al mijn vakken c: Als ik dit vol kan houden zie ik niet waarom ik niet nog een paar jaar vwo erachter aan kan plakken c: Alleen jammer dat ik zoveel ziek ben en mijn focus niet zoveel op schoolwerk ligt als ik zou willen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een 8.8 voor mijn allereerste tentamen op de universiteit!!! Ik ben zo blij *O* nu heb ik in elk geval een goede start gemaakt ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."