Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Statham schreef:
Waarom heb ik voor elke opleiding wiskunde of economie nodig? Alsof ik er constant op afgerekend moet worden dat ik dat stuk inzicht niet heb.
Het kan je echt geen ****** fucking fuck schelen. Zolang je maar anderen hebt en je die leegte opvult - tot het niet meer kan en je me weer nodig hebt om 't op te vullen. Ik ben net dat blaadje sla op een hamburger, je wilt 't niet, maar plof, daar heb je het dan toch maar. Komt er gratis/extra bij. I'm just a sidekick on the sideline.'
Thanks lichaam. Ik wou graag slapen maar daar gaat wss niks meer van komen ugh. Ik kan me wss beter ziek melden want ik voor mijn gevoel lig ik hier dood te gaan ofzo ugh.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Pffff straks les geven aan 15/16 jarigen over het meest leuke onderwerp in de Engelse grammatica: PAST PERFECT SIMPLE en PAST PERFECT CONTINUOUS, met een oefening die waarschijnlijk vol fouten staat, woeps, aaah het is toch maar opwarm stage.... Toch? STRESS!!!!
Er gaat echt nog eens ruzie komen ofzo in dat radicale topic. Oh well, ik heb al gezegd wat ik vond en meer kan ik ook niet doen. Het zou alleen zonde zijn.
Me is proud c: 9.6 voor eco en nu exact een 8 gemiddeld voor al mijn vakken c: Als ik dit vol kan houden zie ik niet waarom ik niet nog een paar jaar vwo erachter aan kan plakken c: Alleen jammer dat ik zoveel ziek ben en mijn focus niet zoveel op schoolwerk ligt als ik zou willen..