• Ik ben terug. Ik was zo'n 2 jaar actief op Quizlet maar dat zwakte af totdat ik er nog maar heel weinig tot bijna helemaal niet meer opzat. Maar voor hoe lang is de vraag. Hoe lang zal ik het volhouden? Want de reden dat ik niet meer actief was, is door het nieuwe design, de topics met de creatieve titels waar het op neerkomt dat ze stories zoeken, de rpg's en nog veel meer. Maar dat hou ik voor mezelf, want een kans dat het veranderd doordat ik er wat over lig te zeiken is miniem. Of eigenlijk gewoon 0,00 %. Maar goed, ik ben dus terug en wil ook weer helemaal Quizlet minded worden en al de dingen waaraan ik me irriteer gewoon negeren. Maar ik ben wel heel wat veranderd. De privé problemen hebben me veranderd. Allemaal negatief. Maar dat ga ik niet aan jullie neus hangen. Waarom ik dit eigenlijk type vraag ik mezelf ook af, want ik maak jullie volgens mij nieuwsgierig. Maar goed, ik ben dus terug en ik wens jullie nog een laat en gelukkig nieuw jaar. Voor iedereen wens ik het beste en nu ga ik wat brainstormen over een nieuwe story. c: Dit topic heeft ook geen nut, dat weet ik zelf wel.

    Welcome back. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Welkom terug. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wauw, ik dacht echt dat je zo iemand was die een jaar of langer niet meer online was geweest, haha. We hebben het nieuwe design nu nog geen 4 maanden, dus zo lang kan je niet weg geweest zijn eerlijk gezegd. :x


    Your make-up is terrible

    ASTRONAUTx schreef:
    Welcome back. (krul)


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Wauw, ik dacht echt dat je zo iemand was die een jaar of langer niet meer online was geweest, haha. We hebben het nieuwe design nu nog geen 4 maanden, dus zo lang kan je niet weg geweest zijn eerlijk gezegd. :x


    Daarvoor was ik al niet meer zo actief, maar door het nieuwe design zwakte het nog meer af. Er zijn meer redenen dan alleen die. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat betreft die stories gezocht/rpg/one direction of wat dan ook overload: Je kunt ook Golden Membership kopen, dan kun je al deze fora uit je actieve topics laten.


    Life is hard and then we die

    Nou, welkom terug dan maar. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom terug. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PUKKELxDING schreef:
    Wat betreft die stories gezocht/rpg/one direction of wat dan ook overload: Je kunt ook Golden Membership kopen, dan kun je al deze fora uit je actieve topics laten.


    Dat is waar, maar momenteel moet ik wachten tot 8 februari want dan kan ik pas nieuw beltegoed kopen.

    Welkom terug dan maar! :)


    Bad decisions make good stories.

    macd0 schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar momenteel moet ik wachten tot 8 februari want dan kan ik pas nieuw beltegoed kopen.

    Je kan nu wel geen credits meer kopen door een sms te sturen.:3
    Welkom terug.:3

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 6:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Welcome back. c;


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.