• Ik zit dus met een klein probleempje. Vanmorgen wilde ik mijn iPhone 6 aansluiten op mijn laptop om wat muziek over te zetten. Ik plug dat ding in en iTunes opent zich vanzelf. De gedownloade muziek staat in iTunes en ik wil die dus synchroniseren met mijn iPhone.
    Als je je iPhone aansluit gaat iTunes 'm automatisch synchroniseren. Dat deed hij dus ook, maar bij stap 5 van 5 ging het fout. Ineens kreeg ik de melding dat iTunes niet werkt. D: Ik heb 'm al opnieuw gedownload en weer hetzelfde probleem. (foto van de melding).
    Nu heb ik geen idee wat ik moet doen want die nieuwe nummers wil ik wel op mijn telefoon hebben namelijk.

    Iemand die hier raad mee weet of hetzelfde probleem heeft?


    Groter.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 20:35 ]

    Heb je wel voldoende geheugen voor al die nummers?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Heb je wel voldoende geheugen voor al die nummers?

    Ja. :') Heb nog 6,23 GB over en zoveel GB zijn die nummers niet. Hoogstens 1 GB van alles bij elkaar.
    Maar daar ligt het niet aan, want hij stopt ineens met synchroniseren...

    Dit heb ik nog nooit gehad ;o
    Doe jij alle nummers tegelijkertijd of één voor één de nummers erin?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    Dit heb ik nog nooit gehad ;o
    Doe jij alle nummers tegelijkertijd of één voor één de nummers erin?

    In mijn iTunes zetten of op mijn telefoon?
    Ik download de nummers en dat programma zet ze zelf in een afspeellijst in iTunes. Vervolgens synchroniseer ik mijn iPhone en dan zet 'ie alles erop wat nieuw in iTunes staat. Dus ja allemaal tegelijk kan je zeggen.

    Niemand?

    Het enige wat ik me nog kan bedenken, is dat je iTunes weer verwijderd, dit keer ook goed kijken in alle mappen of ALLES is verwijderd. Vaak blijven er nog wat bestandjes zweven namelijk, en dan de nieuwste versie weer downloaden. Lijkt me niet dat dit aan je iPhone ligt namelijk.

    Ik heb zelf een Mac, dus niet zo bekend meer met Windows.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hanaemi schreef:
    (...)
    In mijn iTunes zetten of op mijn telefoon?
    Ik download de nummers en dat programma zet ze zelf in een afspeellijst in iTunes. Vervolgens synchroniseer ik mijn iPhone en dan zet 'ie alles erop wat nieuw in iTunes staat. Dus ja allemaal tegelijk kan je zeggen.

    Oh ja ik heb een Ipod en sleep meestal ook alles gelijk, maar als ik dus die vage melding krijg doe ik nummer voor nummer en dan doet ie het wel ^^
    Maar bij mij gaat alles wat ik gedownload heb ( Pirate Bay) er niet automatisch in haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stingray schreef:
    Het enige wat ik me nog kan bedenken, is dat je iTunes weer verwijderd, dit keer ook goed kijken in alle mappen of ALLES is verwijderd. Vaak blijven er nog wat bestandjes zweven namelijk, en dan de nieuwste versie weer downloaden. Lijkt me niet dat dit aan je iPhone ligt namelijk.

    Ik heb zelf een Mac, dus niet zo bekend meer met Windows.

    Ik probeer dat maar weer dan.. :')