• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Needles schreef:
    (...)

    Hij viel mij ook erg tegen. Een uur was echt meer dan genoeg geweest voor die film.


    De musical was beter, kan ik jullie vertellen. Meer humor, en in de film ontbreekt gewoon een heel stuk verhaallijn. Ik vond de kostuums en de sets in de film dan wel weer leuk om te zien.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trees schreef:
    (...)

    Mee eens. Het is heel fijn dat - zelfs al zet ik iets onder een spoiler om dat ik het gewoon de wereld in wil smijten en niemand lastig wil vallen - ik af en toe zo'n lieve reactie krijg uit een onverwachte hoek. En ik denk dat veel mensen het met me eens zullen zijn. You should feel really good about yourself right now.


    Aw, dit is een heel lief berichtje (dus dat laatste geldt ook voor jezelf, haha). Ik ben blij dat iemand anders er blij van wordt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meid, je moet niet zo arrogant doen en denken dat het "niks uitmaakt dat de mensen naast me me horen", want dat maakt wel iets uit. Ik weet je hele liefdesleven dankzij dat en hoor elke dag je telefoongesprekken luid en duidelijk. Je hebt er geen idee van dat die hopeloze, onbeantwoorde liefde van je bij mij in de klas zit ... :Y) Niet dat ik zo'n bitch ben die dingen doorvertelt of zo, maar toch. Machtsgevoelens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Needles schreef:
    (...)

    Hij viel mij ook erg tegen. Een uur was echt meer dan genoeg geweest voor die film.

    Het enigste wat ik enigszins positief vond van de film was dat Johnny Depp er een klein rolletje in had en het is maar goed dat ze Meryl Streep als witch hadden gecast c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Het enigste wat ik enigszins positief vond van de film was dat Johnny Depp er een klein rolletje in had en het is maar goed dat ze Meryl Streep als witch hadden gecast c:


    Jaa, zij waren echt geweldig!

    @Marleen, ik heb de musical niet gezien, helaas.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Jaa, zij waren echt geweldig!

    @Marleen, ik heb de musical niet gezien, helaas.


    (Ik ook alleen maar op youtube, hehe)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 10:22 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb het idee dat ik op het moment de toon van sommige berichten wat verkeerd intepreteer. Sorry :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Volgens mij ben ik nog nooit zo moe geweest.


    Caution first, always.

    Doe niet zo kinderachtig, klein kind dat je ook bent.


    Tijd voor koffie.

    Achilles’ noble heart moaned aloud.
    ...
    “But what pleasure’s there for me,
    when Patroclus, my beloved companion,
    has been destroyed, the man I honoured
    as my equal, above all my comrades.
    ...
    My own heart has no desire to live on,
    to continue living among men,
    unless Hector is hit by my spear first,
    losing his life and paying me compensation
    for killing Menoetius’ son, Patroclus.
    ...
    For all the pain I feel, I’ll suppress the heart
    within my chest, as I must. So now I’ll go
    to meet Hector, killer of the man I loved.”


    Oh God, Achilles, honey. A+ voor heteroseksualiteit. (Er is een boek dat wordt beschreven als "gay version" van de Iliad. Ik begin te vermoeden dat het gewoon letterlijk woord voor woord Homerus' originele tekst is.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben jaloers op iedereen die momenteel/binnenkort/pas geleden een diploma of iets in die vorm hebben behaald. Hun doel. Ik geef nog steeds geen ene moer om het zogenaamde papiertje dat men een diploma noemt. Maar het betekend voor veel mensen wel dat ze hun doel hebben behaald.
    En ik? Ik zal de komende jaren nog steeds aan de studie zijn en misschien ga ik niet eens voor dat conservatoriumdiploma. Aangezien het mij om het niveau gaat dat ik wil behalen en niet het papiertje.
    Toch heb ik het gevoel nog helemaal niets succesvols in mijn leven bereikt te hebben. En op sommige dagen als deze vraag ik me af of ik dat überhaupt wel zal doen. Of dat ik ook inene net als mijn kennis mijn muziekcarriëre voorbij zien gaan en ik in een winkel als inpakker moet werken. Zou niet best zijn.
    Maar als eens in de zoveel tijd iemand me zou vertellen dat ik wél vorderingen heb gemaakt en goed bezig ben, zou dat fijn zijn. Ik mag dan wel niet veel geven om een vel papier, maar wel om de dingen die men tegen me zegt. Negatief of positief.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik realiseer me nu pas dat Dantes meeserwerk La Divina Commedia waarschijnlijk de eerste fanfic is waarin hij interactie van zichzelf met zijn onbereikbare, beroemde (en dode) idool beschreef.

    Dante was de eerste fanboy, confirmed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh sinnerman, where're you going to run to,
    Oh sinnerman,
    Where're you going to run to?


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, Achilles, honey. A+ voor heteroseksualiteit. (Er is een boek dat wordt beschreven als "gay version" van de Iliad. Ik begin te vermoeden dat het gewoon letterlijk woord voor woord Homerus' originele tekst is.)


    Ik vind dat de relatie van Achilles en Patroklos juist zo interessant is omdat het juist niet zeker is of het een heteroseksuele of een homoseksuele relatie is. De woorden die Homerus gebruikt kunnen op meerdere manieren geïnterpreteerd worden en de thematiek ook.
    Je zou het inderdaad kunnen zien als een homoseksuele relatie die vergelijkbaar is met paiderastaia (relatie tussen oudere en jongere man), maar aan de andere kant zie je in Griekse literatuur vaak een heel intens vriendschappelijke band tussen mannen (bovendien zijn ze familie).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Keates schreef:
    Ik ben jaloers op iedereen die momenteel/binnenkort/pas geleden een diploma of iets in die vorm hebben behaald. Hun doel. Ik geef nog steeds geen ene moer om het zogenaamde papiertje dat men een diploma noemt. Maar het betekend voor veel mensen wel dat ze hun doel hebben behaald.
    En ik? Ik zal de komende jaren nog steeds aan de studie zijn en misschien ga ik niet eens voor dat conservatoriumdiploma. Aangezien het mij om het niveau gaat dat ik wil behalen en niet het papiertje.
    Toch heb ik het gevoel nog helemaal niets succesvols in mijn leven bereikt te hebben. En op sommige dagen als deze vraag ik me af of ik dat überhaupt wel zal doen. Of dat ik ook inene net als mijn kennis mijn muziekcarriëre voorbij zien gaan en ik in een winkel als inpakker moet werken. Zou niet best zijn.
    Maar als eens in de zoveel tijd iemand me zou vertellen dat ik wél vorderingen heb gemaakt en goed bezig ben, zou dat fijn zijn. Ik mag dan wel niet veel geven om een vel papier, maar wel om de dingen die men tegen me zegt. Negatief of positief.


    Je komt er wel, Yolanda! Op wat voor manier dan ook. Ik zou heel graag willen dat ik je kon helpen, maar ik ben zo amuzikaal als maar kan, dus nuttig commentaar bieden of eerlijk zeggen dat je vooruitgang boekt kan ik echt niet. Ik kan wel cheerleaden, though. Je bent awesome en je accordeon ook. *O*



    Wiarda schreef:
    Ik realiseer me nu pas dat Dantes meeserwerk La Divina Commedia waarschijnlijk de eerste fanfic is waarin hij interactie van zichzelf met zijn onbereikbare, beroemde (en dode) idool beschreef.

    Dante was de eerste fanboy, confirmed.


    Fanboy definitief, maar de eerste? Daar heb ik zo mijn twijfels over. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan