• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    We hebben een druuuumstel, we hebben een druuumstel! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    We hebben een druuuumstel, we hebben een druuumstel! C:


    Zijn de buren ook zo blij met dit nieuws?


    Sarah = ongewoon sexy

    Needles schreef:
    (...)
    Nah, valt reuze mee.

    Ik heb er op dit moment helaas wel even moeilijk mee. Niet dat het dringend is, viel me gewoon op.


    Tijd voor koffie.

    Into the woods is eigenlijk een hele saaie film...


    Your make-up is terrible

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Zijn de buren ook zo blij met dit nieuws?


    We wonen in een vrijstaand pand- cafe. En beide buren doen ook aan muziek. Dus nee, ik denk niet dat ze het zo erg zullen vinden. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Monteriggioni schreef:
    Me is proud c: 9.6 voor eco en nu exact een 8 gemiddeld voor al mijn vakken c: Als ik dit vol kan houden zie ik niet waarom ik niet nog een paar jaar vwo erachter aan kan plakken c: Alleen jammer dat ik zoveel ziek ben en mijn focus niet zoveel op schoolwerk ligt als ik zou willen..

    BlueJays schreef:
    Een 8.8 voor mijn allereerste tentamen op de universiteit!!! Ik ben zo blij *O* nu heb ik in elk geval een goede start gemaakt ^^


    Wat leuk! Dat zijn echt hele goede cijfers. Slimme mensen op Q. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh, ik wil online shoppen.


    Your make-up is terrible


    Tijd voor koffie.

    Lemme go please. Als je een goede ouder bent doe je me dit niet aan, ik ben zo dichtbij ):

    Oh my gosh...
    Mijn hart maakte een driedubbele salto daarnet tijdens die les. We waren aan het dollen en hij zei dingen in het Indonesisch die ik dan moest vertalen. Heel de tijd noemde hij me aap of zei hij dat ik poep was :')
    Toen ineens zei hij dat hij iets aardigs zou zeggen in het Indonesisch. Van alles dat hij kon zeggen: Dat hij me aardig vindt, dat hij vind dat ik een leuk shirt draag of whatever, zegt hij dat hij van me houd. Ik ging het vertalen vanuit het Indonesisch met zijn hulp en volgens mij was ik zo rood als een tomaat toen ik het las.
    Omg... dit was zo omg. Wat moet dit betekenen o.o (bloos)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Oh my gosh...
    Mijn hart maakte een driedubbele salto daarnet tijdens die les. We waren aan het dollen en hij zei dingen in het Indonesisch die ik dan moest vertalen. Heel de tijd noemde hij me aap of zei hij dat ik poep was :')
    Toen ineens zei hij dat hij iets aardigs zou zeggen in het Indonesisch. Van alles dat hij kon zeggen: Dat hij me aardig vindt, dat hij vind dat ik een leuk shirt draag of whatever, zegt hij dat hij van me houd. Ik ging het vertalen vanuit het Indonesisch met zijn hulp en volgens mij was ik zo rood als een tomaat toen ik het las.
    Omg... dit was zo omg. Wat moet dit betekenen o.o (bloos)


    Pure cuteness :3

    Wat ben ik blij dat deze week voorbij is. Gelukkig krijg ik wel een beetje korting op stage, yay (:

    Trees schreef:
    (...)

    Pure cuteness :3


    Ik zit hier nogsteeds met een wattefuck-just-happened en meent-hij-het gevoel o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ja logisch, ik zeg dat ik meer aan het sporten ben en jij vraagt meteen of ik een lief heb? Alsof ik ooit mezelf zou veranderen gewoon voor een jongen.


    kindness is never a burden.

    Drie foto's in een post (waarvan sommige superkort zijn) hoeft echt niet hoor. Je kan dingen ook té (overdreven) doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.