• Heej ik heb heel veel inspiratie voor een nieuwe story maar ik vind geen goeie karakters en zo...

    Tokio Hotel moet jurreren (bestaat dit woord wel?) in een talentenshow voor hun nieuw voorprogramma. Ze vinden niemand eigenlijk echt goed en het wordt een beetje saai. Totdat er een groep het podium opkomt die meteen hun aandacht trekt. Ze zijn anders dan de rest en maken dan ook nog eens goede muziek. Ja deze groep moeten ze hebben in hun voorprogramma.

    Wat ik dus nodig heb: Een zangeres, bassist, drummer, gitarist (zangers moet meisje zijn bij de rest maakt geslacht niet uit...), moeder zangeres, jongere zus zangeres, directeur school, vriendin van Tom.

    Oke das dus een heel lijstje... Als je BTW ook nog eens een naam voor de groep hebt mag je die altijd zeggen...

    Rol vriendin Tom: Jellaniee
    Rol Zangeres: xWhareLiebe

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 12:56 ]


    When I was born the devil said damn competition >.<

    rol : vriendin tom.
    naam : jill parker kennedy.
    karakter : jill is een open en een lief meisje. ze kan bijdehand zijn maar dat is ze alleen als het nodig is. ze doet altid net of ze het gelukigste meisje op aarde is en daarom is ze ook altijd blij. ze is niet een huppelkut. ze heeft er zelfs een hekel aan ! ook houd jill veel van dansen en heeft ze mee gedaan aan het europees kampieoenschap.
    uiterlijk : jill parker kennedy.
    leeftijd : 19.
    extra : jill heeft een navelpiercing.


    Life is a beautiful struggle

    Rol: Zangeres
    Naam: Patricia Konrad
    Leeftijd: 19
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Foto: Patricia.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Verplaatst naar rollen verdeling.


    Let the Night embrace you

    Gitariste: Freya
    Leeftijd: 14(maar dat mag ook wat meer)
    Karakter: kan bitchy zijn als iemand iets doet wat volgens haar echt niet kan, normaal is ze geduldig en luisterd naar mensen, ze houd van lachen en maar maakt niet snel vrienden, maar als ze je beter kent is ze echt een goede en trouwe vriendin.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dankje voor de rol! 8D
    Stuur je een berichtje als de storie is begonnen?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol: Drummer
    Naam: Hayley Jones
    Leeftijd: 17
    Karakter: Is gewend om te krijgen wat ze wilt. Is het soort meisje dat als de trut van de school wordt gezien, maar waar niemand tegen wat durft te doen, omdat ze te populair is.
    Eigenlijk zouden ze haar al lang uit de band hebben getrapt, maar ze kan onwijs goed drummen.
    Is eigenlijk heel onzeker, want is vroeger gepest en geslagen door haar vader.
    Extra's: Woont nu bij pleeggezin. Met haar stiefbroer kan ze helemaal niet opschieten, haar pleegouders zijn wel oké, maar verwennen haar te veel.
    Ze heeft een tattoo op haar enkel met de naam van haar biologische moeder, die dood is gegaan toen ze zes was.
    Ze heeft nu rood haar, maar ze verandert vaak van haarkleur en kledingstijl.

    Zo goed? :3

    Edit: Oh, oh, mag mijn karakter een hekel hebben aan Jill? Want die heeft een hekel aan huppelkutjes, en mijn karakter is een huppelkutje. :3

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 22:48 ]


    Great minds think alike.

    Stuur je ook mij een berichtje aub?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...


    Rol: Gitariste
    Naam: Mort Berber Chase
    Leeftijd: 18
    Karakter: Mort is een buitengewoon slim meisje, ze is van zichzelf hoogbegaafd en zat daarom altijd al een klas hoger dan dat ze officieel zou moeten. Ze weet dat ze slim is en weet het daarom ook altijd beter, ze speelt daarom graag de baas en benoemt zich tot de leider van dingen. Ondanks dat ze zo bazig is is ze behulpzaam, ze helpt graag mensen. Mort is een van de weinige die echt niet tegen haar verlies kan, ze vindt dan dat ze toch wel beter was en dat blijft ze ook altijd vol houden. Mort komt voor veel mensen over als een ik-ben-toch-wel-beter superbitch, maar Mort is bijna het tegenovergestelde ervan. Ze is grappig en maakt graag mensen aan het lachen, ze heeft een hart van goud en heeft veel vrienden. Ook weet ze het goed te doen bij de jongens, want die hangen bijna aan haar voeten. Ze is niet erg geïnteresseerd in jongens. Mort dreift zichzelf altijd tot het uiterste en ze gaat door, kosten wat kost. Mort is op haar achtste begonnen met gitaar spelen.
    Extra's: Mort is een echt kattenmens, ze heeft zelf zes katten.
    uiterlijk: Mort heeft bijna witten haren, ze zijn helemaal stijl tot in de puntjes. Ze dragen een mooie glans en daarmee passen haar ogen en huid goed bij haar haren. Haar huid is wat bleek, maar het valt niet op door haar lichte haren. Haar ogen vallen het meeste op, ze zijn lichtbruin met een gele gloed. Ze vallen goed op omdat ze verder lichte dingen bedraagt, bleke huid en wittige haren. Ze is erg lang en erg dun, meisjes zouden een moord plegen voor haar mooie lange en dunne benen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 18:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Directeur School
    Naam: Marc van Fluiting
    Leeftijd: 32
    Karakter: Marc is een gewone man die dagelijks werk heeft en goed is voor zijn leerlingen. Hij is getrouwd en heeft 4 kinderen waaronder een drieling die op zijn school zit het andere kind is net geboren. Hij heeft 2 honden en neemt die soms mee naar school. Marc wou eerst kok worden maar kreeg toen een baan aangeboden om directeur van een school te worden
    Extra's: Hij is een enorme fan van Disneyland Parijs hij is er al 25 keer geweest en blijft elk jaar gaan.
    Uiterlijk http://www.tergroenepoorte.be/grafisch/tekst/image/school/school-directie%20WIL.jpg


    Mijn geheim is geheim