• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Yippie, 8.50 betalen zodat ik mijn boek voor engels op tijd kan gaan lezen....
    Zucht, waarom 200 leerlingen de keuze geven uit 4 boeken, die niet eens allemaal zo gemakkelijk te vinden zijn. Well done, school.


    Stenenlikker

    Het zou fijn zijn als je me niet zou negeren. Vooral niet omdat ik een uur geleden al wou slapen..

    Die nieuwe aflevering van The Flash was awesome, emotioneel en verwarrend ! Wow!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuwe clip van Sherlock, oh my- I'm not the type for freaking out over a series, maar het gebeurd.


    Tijd voor koffie.

    Waarom doe je nou zo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh ik heb zo'n hekel aan mijn docente ELT. Ik was van plan om morgen lekker te skippen maar ik MOET één of andere debiele opdracht maken die dik een uur gaat kosten, omdat ze anders mijn essay niet gaat nakijken. Ja hallo, zo werkt dit dus niet. Als ik geen zin heb om te komen dan hoef ik ook geen huiswerk te maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Misfire schreef:
    Maandag naar de dokter wegens haaruitval en bang dat de aap uit de mouw komt.

    Beter d'ruut dan d'rin. Laat maar komen, die aap, anders ben je volgend jaar kaal en daar is je haar te mooi voor.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn moeder moet echt een keuze gaan maken of ze mij wilt behandelen als een kind of volwassen. Als ik iets fout doe krijg ik net een preek als of ik een kind ben. Ik kan toch ook wel eens een fout maken of iets over het hoofd zien? Als zij het doet dan is het niet erg en maar een foutje. Maar wanneer ik het doe dan is het gelijk van 'kijk wat je fout doet!'.


    Seasons will change, but I shall remain

    Jij grote, gore, klootzak. Ik haat sociale contacten, ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee.

    - En dit vertel je me nu?! Wat moet ik hiermee? Jij lul.
    - Tot zover liefde voor altijd, fucker.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 22:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik hou van mijn knuffel en het boeit mee niet wat mensen erover denken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is fijn te worden gewaardeerd om mijn intelligentie en wijsheid c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Volgens mij ga ik beter slapen en doe ik morgenochtend verder, want nu steek ik er toch niets meer vanop ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe kun je me dit nu aandoen. Juist nu? Ik haat dit, en ergens haat ik jou nu ook.


    Tijd voor koffie.

    Penoza schreef:
    Ik hou van mijn knuffel en het boeit mee niet wat mensen erover denken.


    dit dit dit
    ik lig as we speak met mijn hoofd bovenop de knuffel die ik al heb sinds mijn tweede en ik weet niet wat ik doe als ik hem kwijt raak

    Lol ik denk dat ik het niet lang volhoud in deze commissie. Wat een irritant kind, zeg, en dat heb ik niet snel bij iemand.