• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Myotis schreef:
    (...)
    Ik wil het wel, maar het is zo onwennig. Ik vind het raar om te doen.


    Dan rustig in stapjes doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Ah no, wat naar. :c Daarover teleurgesteld zijn of huilen is helemaal niet zwak. Soms is dat gewoon nodig. In ieder geval heb je november nog!


    Ahw, U'r to sweet for people you don't even know :3 Thanks

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 20:05 ]

    Penoza schreef:
    (...)

    Dan rustig in stapjes doen ^^

    Ja, misschien moet ik ff rustig het een keer overnieuw beginnen.

    Melissa, ga weg van Q en begin die formules in je hoofd te stampen. Je hebt nog maar één dag. HELP.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik niet van groep veranderd was, kon ik morgen uitslapen ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ignore much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trees schreef:
    (...)

    Ahw, U'r to sweet for people you don't even know :3 Thanks


    Haha, de wereld kan soms wel wat meer vriendelijkheid van semi-vreemdelingen gebruiken, naar mijn mening. (krul) En ik ken je misschien niet echt, maar ik stalk volg wel de berichten van mensen in dit topic, dus ik leef mee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Arrow, oh how much I missed you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag de tijd ietsje sneller gaan nu? Ik wil graag de trein uit omdat mn voeten zo zeer doen.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, de wereld kan soms wel wat meer vriendelijkheid van semi-vreemdelingen gebruiken, naar mijn mening. (krul) En ik ken je misschien niet echt, maar ik stalk volg wel de berichten van mensen in dit topic, dus ik leef mee.


    Mee eens. Het is heel fijn dat - zelfs al zet ik iets onder een spoiler om dat ik het gewoon de wereld in wil smijten en niemand lastig wil vallen - ik af en toe zo'n lieve reactie krijg uit een onverwachte hoek. En ik denk dat veel mensen het met me eens zullen zijn. You should feel really good about yourself right now.

    EVI maak die stomme powerpoint af!

    Zomaar mee begonnen omdat ik dit al een tijdje wilde maken. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Needles schreef:
    Into the woods is eigenlijk een hele saaie film...

    En ik dacht dat ik de enige was. Het valt me echt tegen.

    Yes, vanavond lekker SPN kijken en morgen mijn schets afmaken voor een vriendin. Hopefully she'll like it.
    But, for now • I need to write.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Not Over Yet laat me echt elke keer weer huilen. Wat een pracht nummer van Andy en Juliet.

    // yesss, verwarming in de trein is aan. Ik had het al zo koud.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 21:37 ]

    Pinkett schreef:
    (...)
    En ik dacht dat ik de enige was. Het valt me echt tegen.

    Yes, vanavond lekker SPN kijken en morgen mijn schets afmaken voor een vriendin. Hopefully she'll like it.
    But, for now • I need to write.


    Hij viel mij ook erg tegen. Een uur was echt meer dan genoeg geweest voor die film.


    Your make-up is terrible