• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Yaaas, Iron Maiden komt weer naar Nederland. Nu ben ik blij. :3


    Caution first, always.

    Ik krijg maybe extra dingen met eco. So proud :3 en wat cijfers betreft gaat het op gym na ook lekker deze week


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, sommige topics zou ik ook gewoon niet moeten aanklikken. Blijkbaar heb ik het nog steeds niet geleerd. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    C'me on, waarom duurt het altijd zo lang met t maken van een cover? Ik heb me aangemeld bij twee coverstores, maar er zit nog geen schot in D: Ik snap dat het wat langer duurt, maar het duurt nu al een hele tijd en op de een of andere manier weet het altijd te stoppen vlak voor mij D:

    Mehh, ik heb mijn cover gewoon nodig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    C'me on, waarom duurt het altijd zo lang met t maken van een cover? Ik heb me aangemeld bij twee coverstores, maar er zit nog geen schot in D: Ik snap dat het wat langer duurt, maar het duurt nu al een hele tijd en op de een of andere manier weet het altijd te stoppen vlak voor mij D:

    Mehh, ik heb mijn cover gewoon nodig.


    Je hebt ook echt een rotperiode voor een coveraanvraag, omdat iedereen nu natuurlijk weer school heeft. Wel heel vervelend dat je zoveel pech ermee hebt hee.. :/ Kun je anders geen algemeen topic aanmaken waarin je een cover zoekt? Meestal komt er dan wel iets


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whoohoo vandaag op school weer gerookte zalm met aardappelpuree en haricoverts met wortel gemaakt :3
    Ook nog een mocca parfait en citruscocktail gemaakt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Ugh, sommige topics zou ik ook gewoon niet moeten aanklikken. Blijkbaar heb ik het nog steeds niet geleerd. :W


    Zoals? :Y)


    OTOFT: buuh. Zo anderhalf uur wifiloos muziektheorie leren terwijl ik wacht opdat papa klaar is met lesgeven aangezien dat in Emmen is en ik om vier uur in Emmen zijn moet en dr niet twee keer gereden wordt. Buh, muziektheorie is zulke droge stof. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Penoza schreef:
    Whoohoo vandaag op school weer gerookte zalm met aardappelpuree en haricoverts met wortel gemaakt :3
    Ook nog een mocca parfait en citruscocktail gemaakt ^^


    Die parfait mag je dan wel aan mij geven, gheheheh


    En ik ben geloof ik weer in een "reageer op LJH berichten" bui x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Ahw, je hebt hier een heel schattig babykrulletje,' zeg ik tegen mijn zusje. Kijkt ze me met opgetrokken neus aan; 'Jij hebt een heel hoofd vol babykrullen!'
    Dat zal ik niet ontkennen :')

    Hup, download, hup. :') Ik wil erg graag de Sims 2 spelen, maar ik zou er liever niet een volle dag en veertien uur op willen wachten. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fool me one time, shame on you.
    Fool me twice, can't put the blame on you.
    Fool me three times, fuck the peace signs. Load the chopper, let it rain on you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    No more self pity. Done.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En natuurlijk is de trein veel te kort, urgh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Keates schreef:
    (...)

    Zoals? :Y)


    OTOFT: buuh. Zo anderhalf uur wifiloos muziektheorie leren terwijl ik wacht opdat papa klaar is met lesgeven aangezien dat in Emmen is en ik om vier uur in Emmen zijn moet en dr niet twee keer gereden wordt. Buh, muziektheorie is zulke droge stof. :')


    Het radicale uitspraken topic. Mensen daar zitten vast niet te wachten op mijn mening over hun mening, maar ik krijg de kriebels van sommige dingen. Dat is mijn radicale uitspraak, denk ik. Ik houd echt niet van dat topic. :'D
    En ik moet ook wegblijven uit het topic met de anonymous confessions, eigenlijk. Dat is wel een leuk idee, maar ik kan het niet helpen dat ik me toch iedere keer licht zorgen maak dat iets over mij gaat, zelfs als dat volkomen nergens op slaat. Zoiets kan ik mezelf ook beter niet aandoen. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Je hebt ook echt een rotperiode voor een coveraanvraag, omdat iedereen nu natuurlijk weer school heeft. Wel heel vervelend dat je zoveel pech ermee hebt hee.. :/ Kun je anders geen algemeen topic aanmaken waarin je een cover zoekt? Meestal komt er dan wel iets

    Ik had het serieus een halfjaar geleden aangevraagd en bij de andere iets van drie maanden terug. Van voor de zomervakantie in ieder geval, en ik heb er nog geen. Ik had ook gevraagd aan vrienden (die niet op Quizlet zitten), maar of ze hebben het te druk of hun proeftijd van Photoshop of whatever is voorbij. Ik heb mn cover nu echt nodig en ik word er echt ongeduldig van (en eigenlijk een beetje geïrriteerd van).


    Don't walk. Run, you sheep, run.