• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    dat teleurstellende moment waarop je erachter komt dat je de sims 2 eigenlijk helemaal niet leuk meer vindt na de sims 4 gespeeld te hebben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer je niks goed kan doen op een dag.. En waarom zou ik moeten laten weten dat ik naar de wc moet ofzo? Ik ben geen 6 meer...

    I'm so done with all this crap.

    • • •

    I miss you. Both of you.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 17:51 ]


    kindness is never a burden.

    * kijkt hoofdschuddend toe *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo fucking klaar met vandaag.. helaas moet ik nog tot 9 uur naar een verjaardag.

    Ik irriteer me mateloos aan je.. Houd op met die overbodige reacties en gedraag je niet als een kind van 12.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dom dom dom


    i put the fun in funeral

    ooh wat word ik boos van dat soort dingen. adem in, adem uit.

    Ahhh soms lijken dingen toch nog goed te komen. Thank God.
    Als nou heel toevallig de bezorgingsdienst het pakketje waar ik al een maand op wacht nog even komt afleveren (dat zou vandaag gebeuren), ben ik helemaal tevreden :3

    Wauw. Je wilt vriendinnen met me worden en vervolgens laat je me als een baksteen vallen voor een vriendin die niet eens naar jou wil komen wegens de lange reistijd. Wth. :')


    Maar ik heb medicatie voor mn tics, yaaaay! Ben onwijs benieuwd of het aan zal slaan en ik niet teveel last zal hebben van de bijwerkingen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als die conclusie niet goed is, dan maak je hem verdomme zelf maar opnieuw. Ik heb al meer dan genoeg gedaan voor deze opdracht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samenwerken, altijd leuk D:


    Seasons will change, but I shall remain

    If that's the crap you're giving me today, you can just fuck off.


    kindness is never a burden.

    Waarom zijn jullie zo langzaam, wtf. Ik ben niet eens ongeduldig, jullie zijn gewoon traag en beseffen niet dat er iemand erop wacht.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 19:27 ]


    Your make-up is terrible

    En toen was m'n favoriete personage dood :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.